Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. L

    Motorsport aanhanger

    Verkocht
  2. L

    Aim Solo 2 DL

    Te koop een Solo 2 DL 2019 6x tijdens trackdays en races gebruikt. Wordt verkocht om dat de solo helaas niet de juiste data uit mijn ecu kan lezen die ik wil gebruiken. Vraagprijs prijs 500 06 vijfeendrieeeneenachtdrietwee voor vragen
  3. L

    Circuitdag maandag 20 juli bij de CRT te koop

    Wegens familie omstandigheden kan ik helaas niet deel nemen aan de circuitdag van CRT op maandag 20 juli.
  4. L

    Gezocht adres voor achterwiel rubbers

    Ik zoek rubber achterwiel dempers voor het dempen van de reactiekrachten op mijn kettingwiel op een marvic wiel. Afmetingen van het gat waar ze in moeten passen zijn rond 32 mm bij 12 mm diepte en er moet een gat van 16 mm voor de pen die aan het kettingwiel zit. Heb deze gevonden in...
  5. L

    TK: Quickshifter

    Te koop: Quickshifter merk Dynojet voor Power Commander 3 Type: Pull part 4-103 raceschakelpatroon Werkt goed, heeft echter wel een paar krasjes op de sticker door een bezoekje aan de grindbak... Vraagprijs 75 euro Voor foto's zie ook advertentie op Marktplaats Doe een serieus...
  6. L

    Aaanhangwagen Motorsport

    Te koop: Aanhangwagen voor de motorsport, tandemasser. Merk Humbauer, chassis bouwjaar 1997, opbouw 2003. Chassis is geheel gegalvaniseerd met oplooprem. Opbouw is stalen frame met aluminiumplaat. Voorzien van voor- en achterdeur. Met goede banden en nieuwe remschoenen in de 4...
  7. L

    Paddock tent

    Aangeboden: Ideale sleuteltent voor de motorsport - Merk De Wit - Materiaal wit pvc - 2 deuren, groot en klein - 6 ramen - Stalen frame - Afmetingen LXBXH 6x5x2,5m - Inclusief scheerlijnen en haringen Vraagprijs 500 euro Alleen serieuze biedingen Meer foto's per mail
  8. L

    Te koop paddocktent

    Aangeboden: Ideale sleuteltent voor de motorsport - Merk De Wit - Materiaal wit pvc - 2 deuren, groot en klein - 6 ramen - Stalen frame - Afmetingen LXBXH 6x5x2,5m - Inclusief scheerlijnen en diverse haringen Vraagprijs 500 euro Alleen serieuze biedingen Meer foto.s per email...
Terug
Bovenaan Onderaan