Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mokum de machtigste

    motor slaat af (CBR1000rr, model 2008, 32k gelopen)

    Hoi Luitjes, Sinds 3 dagen vertoont mijn motor kuren; tijdens een ritje van plusmin drie kwartier slaat mijn motor 2 a 3 keer af. Dit gebeurt bij het stationair lopen (gas los, stoplicht/bochtje nemen). Hij loopt verder "regelmatig" stationair, maar dan plots valt'ie uit. Hij start wel weer...
  2. Mokum de machtigste

    Xenon verlichting NIET mogelijk CBR1000 '08,volgens Goedhart

    Ola, Toen ik vorig jaar mijn oude cbr900 inruilde voor een CBR1000 uit 2008 verzocht ik Goedhart (Bodegraven) een dubbele Xenon in te bouwen. Dit deden zij .... maar vanaf dag 1 heeft het nooit (goed) gewerkt; de motor is in totaal 3x bij hen terug geweest; nieuwe kabels besteld, nieuwe lampen...
  3. Mokum de machtigste

    LET OP : 84-MB-DT zwarte blade 1000 RR model 2006

    All, als jullie deze (UK) motor ergens tegenkomen in een advertentie en/of showroom, betaal er dan niet teveel voor!! De motor is "CATEGORY 5D = total loss " verklaard door een verzekeringsmaatschappij in de UK. Bewijzen? Ja, 2 stuks; - ik heb een officieel rapport van de RAC uit Engeland -...
  4. Mokum de machtigste

    mooie opties CBR1000rr kuipruit,hugger,spiegelsRAW etc

    Hola , dit is het verhaal; - ik kocht een motor in Friesland - verschillende opties erop laten zetten - ... motor bleek TOTAL LOSS in UK - koop is teruggedraaid - ... maar ik zit nog met de opties ( ik heb zojuist een 2009 model gekocht, dus dit past helaas niet ) Dus, te koop, mooie...
  5. Mokum de machtigste

    gratis aangeboden; originele cbr 1000RR onderdelen

    Hola, Ik heb wat spul over van een cbr 1000rr uit 2006 ( SC 57 ) .... Wel komen halen! gruss
  6. Mokum de machtigste

    GEWELDIGE BROEK van Rukka , maat 52 GoreTex

    Helaas te klein gekocht, een ware miskoop voor mij, maar een geweldige kans voor jou! Ik heb maar liefst 519,- betaald voor een broek die ik HELAAS maar een paar keer heb kunnen dragen (begin maart gekocht). Als nieuw dus.Specificaties: Uitneembare binnen voering, CE Protectie, GORE-TEX...
  7. Mokum de machtigste

    Nagelvast voorwerp op je oprit maken?

    All, tot op heden staat mijn motor alleen op het stuurslot op m’n oprit. Nu ik overstap naar een “duurder” model wordt het tijd om betere maatregelen te nemen. Ik denk bijvoorbeeld aan het verwijderen van wat tegels, beton in de grond, en een ijzeren haak erin, ofzoiets..... Dan kan ik ‘m ’s...
  8. Mokum de machtigste

    Dainese leren jack RACING - Wit - M52 NIEUW IN VERPAKKING

    Hagelnieuw leren DAINESE jack, model G RACING PELLE - BIANCO BIANCO ROSSO. Niet uit het plastic geweest, maat 52. Natuurlijk inclusief bon ( ARIE MOLENAAR ) . Doe een mooi bod en hij is van jou.
  9. Mokum de machtigste

    GRATIS af te halen ; vizier+pinlock oud model SHOEI

    Lieve motorvrienden, omdat ik een nieuw type SHOEI helm heb gekocht heb ik over ; - 1x SHOEI transparant vizier incl pinlock - 1x SHOEI light smoked vizier incl pinlock - 1x SHOEI dark smoked vizier Ze zijn nog in prima staat! Wel ophalen in Bilthoven , ik ga ze niet opsturen. Gruss
  10. Mokum de machtigste

    aanpassen titel van je topic / slotje erop ?

    Weet iemand hoe dat te doen ? graci!
  11. Mokum de machtigste

    Stoer "all weather" motorjack Revit SAND (L)

    Hij mag echt voor weinig weg .... Ik heb er 328,- voor betaald, doe een goed bod! Pas 4 maanden oud, weinig gebruikt, incl originele aankoopbon, dus nog garantie. De jas heeft twee voeringen die uitritsbaar zijn; waterdichtvoering en een warmtevoering. De duurzaamheid is verbeterd...
  12. Mokum de machtigste

    gezocht: (sport) demper voor Suzuki V Strom 650

    Hola, m'n maat wil wat meer herrie.... Heeft iemand wat liggen ? Dank.
  13. Mokum de machtigste

    BOS DEMPER - Alu - voor blade 900RR 00-01 SC44

    In prima staat, half jaartje gebruikt, uiteinde bewerkt met heel licht schuurpapier (zie ook eerder topic van mij). product Info Hochwertige Motorradauspuffanlagen Online bestellen | BOS Auspuff zie product nr ; 0210209A Maten - binnenkant RING diameter 8.4cm - gat diameter 7.5cm - 3...
  14. Mokum de machtigste

    jullie mening --> welke carbon uitlaat ; Mivv of Akra

    Hola, ik wil graag een CARBON uitlaat op m'n zwarte blade (sc44). Hij moet MOOI zijn EN natuurlijk een prachtig geluidje hebben ( ik ga ZONDER dbkiller rondrijden ....). Ik twijfel tussen de Mivv (korte) en de Akra. Wat zouden jullie doen? Thx en gruss
  15. Mokum de machtigste

    power commander, is dat wat?

    Hola, ik ben de trotse bezitter van een cbr900 uit 2000. Ondertussen is 'ie aardig gepimpt maar ben nooit tevreden. Nu zie ik op dit forum de term "power commander" langskomen... Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat dit ding precies doet? thx
  16. Mokum de machtigste

    kleurcode bekend, nu de verf? en waar laten spuiten rond utr

    Hola, ik heb eindelijk m'n seat cowl (TARGA SOLO SEAT COWL CBR929RR 00-01 UNPAINTED) gevonden ; http://www.targa-acc.com/cgi-bin/products.cgi?name=upc_code&value=25-161UP&format=3 Helaas is dit kreng UNPAINTED. Wie weet hoe ik nu aan de verf kom ( kleurcode is bekend ) en waar een...
  17. Mokum de machtigste

    unieke sebring SPORT UITLAAT aluminium carbon blade sc44

    Wegens overcompleet AANGEBODEN : Zeer unieke SPORT UITLAAT / DEMPER van ALUMINIUM CARBON, merk SEBRING, model TWISTER, past op de fireblade cbr900(929) SC44 (jaar 2000 - 2003). Inclusief originele aankoopbon, met nog 1jaar en 3 maanden GARANTIE !! Inclusief beschrijving hoe de dB killer te...
  18. Mokum de machtigste

    chroom "ruw" maken (brushed look) hoe?

    Hola, het uiteinde van mijn BOS uitlaat is glimmend (aluminium- chroom ) en dat vind ik er niet uitzien. Heeft iemand een tip hoe ik dit "ruw" krijg ? Ik dacht aan een schuurspons met JIF , of een staalborstel... Graag jullie tips. Gracias
  19. Mokum de machtigste

    mooi geluid, maar binnen de normen! welke uitlaat CBR900RR ?

    All, even jullie advies nodig. Vorig jaar heb ik een GROTE fout gemaakt om een SEBRING uitlaat op m'n sc44 te (laten) monteren. Waarom? Het geluid is gewoon k$#, nauwelijks verschil met de originele. Nu wil ik toch een andere. Maar welke ? Eisen; 1. GELUID moet mooi donker zijn, maar wel MET...
  20. Mokum de machtigste

    regenwater via helm naar binnen, kraag nat!

    Nog steeds heb ik geen oplossing gevonden voor het regenwater dat via m'n helm m'n jas binnen loopt .... resultaat , een zeiknatte kraag van m'n verhemd. Toch irritant als je zo de dag moet beginnen. Ik heb al verschillende "colletjes" geprobeerd, maar helaas, niets helpt. Schoenen, broeken...
  21. Mokum de machtigste

    offerte;stalen remleidingen incl montage/btw (blade SC44)

    Hola, kreeg deze prijzen door; Voor de voorkant 99,- en voor achter 55,- Montage rond de 50,- voor voor en rond de 35,- voor achter Totaal dus ongeveer 239.- Is dit reeel? Thx Maus
  22. Mokum de machtigste

    Monoseat voor mijn Blade uit 2000 (sc44)

    Ik heb het geprobeerd met een SEATCOVER, dat was echt TE lelijk! Wie oh wie kan mij helpen aan een MONOSEAT voor mijn zwarte blade uit 2000..... Ik heb me kapot gezocht, no success ( mag ook een andere kleur zijn, dan spuit ik'm wel ). thx thx thx :}
  23. Mokum de machtigste

    de mooiste SPORT op de beurs(?)

    Natuurlijk direct naar HAL 12 gerend om al het schone voor 2010 te bekijken. Als blade rijder natuurlijk als eerste een kijkje genomen bij HONDA, leuk spul allemaal. Maar toen ik bij de SUZUKI stand kwam werd ik overrompeld door de "zwarte" GSX1000, wat een beauty! Laat deze nou ook de winnaar...
  24. Mokum de machtigste

    GEZOCHT ; seat cowl cbr 900 (sc44)

    Loop me suf te googelen, maar hoe kom ik aan een "seat cowl " voor mijn zwarte blade uit 2000? Dit is een plastic unit wat het achterste deel van de buddy vervangt; ".. Seat Cowl replaces the rear passenger saddle to provide a racing look to the motorcycle ..." Any ideas?
  25. Mokum de machtigste

    Kuipruit BUBBLE transparant Fireblade 2000 - 2001 - 2002 (?)

    Omdat ik er zelf een black smoked op heb gezet, over ; Prima kuipruitje, in zeer goede staat. Mail mij even voor foto's. Of kijk op MP ... Gr MAus tel 06 11629357
Terug
Bovenaan Onderaan