Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarK1200RS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MarK1200RS

    Buell XB12R firebolt motorblok

    Ik zoek een motorblok voor mijn Buell XB12 Firebolt, laat maar weten of je iets hebt.
  2. MarK1200RS

    BMW K75 850 euro

    VERKOCHT
  3. MarK1200RS

    Motoraanhanger zaterdag a.s. in Nijmegen?

    Hoi, Heeft iemand in de buurt van Nijmegen een motoraanhanger voor me te leen/huur. Heb hem alleen zaterdagochtend nodig om m'n nieuwe project te halen. De tegenprestatie komen we wel uit! Bedankt! Mark
  4. MarK1200RS

    BMW K75 met windscherm, koffers en tanktas € 1450,00

    Zie mijn advertentie op motorshopper: http://www.motorshopper.nl/advertentie/7548/BMW-K-75/K75-met-windscherm-koffers-en-tanktas.html#afbeelding:2 Verkocht! *O*
  5. MarK1200RS

    Harley Davidson Cruiser II Jethelm

    Heb bij BVA Auctions wat kleding gekocht, maar helaas past m'n lief onderstaande helm niet. Hij is helemaal nieuw met alle labels er nog aan. Komt uit faillissement van Harley-World Amsterdam. "Nieuwe Harley-Davidson Cruiser II jethelm, gemaakt door AVG met de kaartjes/boekjes er nog aan, dus...
  6. MarK1200RS

    GEJAT wederom in Nijmegen: mijn BMW K1200RS

    Vanochtend bleek m'n motor gejat, ze is van m'n oprit weg gehaald te Nijmegen, Sint Jacobslaan (in de buurt van Bakkerij Peters). Alarm, stuurslot, wielslot, pech gehad. Maandag kan ik in Nijmegen pas aangifte doen... G*DVERDOMME. Ik werk in Gennep, daar kan ik morgen terecht bij de politie...
Terug
Bovenaan Onderaan