Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Smurfke RF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Smurfke RF

    Suzuki 1250FA Touring 2012

    Omdat ik helaas wegens mijn vele rugklachten moet stoppen met het motorrijden ;( ben ik inmiddels bezig met de garage op te ruimen en wat extra onderdelen in de verkoop te doen. Alles komt van een Suzuki 1250FA Touring 2012,die originele demper en kettingbeschermer is nooit gebruikt. Bij...
  2. Smurfke RF

    Olie koeler repareren

    Hallo ik ben bij een radiatoren firma geweest,en die wil mijn oliekoeler niet repareren,ivm dat het alluminium te dun is om te lassen. Hij heeft een zeer kleine lekkage aan de zijkant waar het alluminium nog het dikste is,weet iemand van jullie hier mischien nog een oplossing voor?. Op het...
  3. Smurfke RF

    Knop "Nieuwe topic"

    Mijn vraag is of de knop Nieuwe Topic die onderaan staat niet gewoon boven aan neer te zetten,vind ik persoonlijk veel makkerlijker.Bvd :}
  4. Smurfke RF

    Klassieke toerrit 21 juni 2003

    2e Zelhemse Klassiekerrit De ZAMC organiseert op 21 juni de 2e Klassiekerrit De Route van ongeveer 90 km voert ons over rustige wegen richting Dinxperlo waar onderweg een pauze is ingelast. De route is bepijld en er kan ook worden gereden met een voorrijder.Inschrijven kan men met een...
  5. Smurfke RF

    Heksenweekend op 21/22 juni 2003

    De naam heksenweekend is onstaan door dat er in bijde dorpen de vehalen van vroeger zijn die gingen over heksen,in Zelhem was dat "Smoks Hanne" O-) en in Lochem waren dat de "Witte Wieven" O-) .Op zaterdag 21 en zondag 22 juni organiseren de vmc clubs uit Zelhem en Lochem een toertocht voor...
  6. Smurfke RF

    Toertocht 1e pinksterdag

    Op 8 juni houdt de motorclub Z.A.M.C uit Zelhem (GLD) zijn jaarlijkse Pinkstertoertocht.Men kan starten tussen 9.00 uur en 12.00 uur bij het clubgebouw aan de korenweg 4 in Zelhem.Er is een goede bewegwijzering naar het clubgebouw Mazzel en doei doei :] :] 8-) 8-)
  7. Smurfke RF

    Ik zal me even voorstellen

    Hallo,ik ben wilco en al 38 jaar.Rij sinds 1985 motor,en dat is op dit moment een suzuki RF900R uit 1995.Dat is mijn 8e motor en de vorige 7 waren:3X suzuki GSX400F,GSX600F,VZ800.2X kawa,GPZ1000RX,ZXR400R en 2X honda,VF750F,CBR600F. Ik kom uit de achterhoek en dat ligt in gelderland.Oke dit was...
  8. Smurfke RF

    testje!!

    ff testen hoe het hier gaat,oke :9 :] 8-) O-) :} Bijlage: Suzuki_RF900R_1996.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan