Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: etpwn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    lijm verwijderen

    ik heb stikkers van mijn(kunststof) kuip verwijderd. dit ging redelijk goed,alleen blijft er een laag lijm achter. Hoe kan ik dit het gemakkelijkst verwijderen? terpetijm of nagelremover of ........ Wie heeft een goede tip hiervoor?
  2. E

    zwarte demper

    Ik heb vandaag mijn demper uit mijn uitlaat gehaald. deze is zwart van de aanslag. is dit normaal,of een teken dat mijn motor olie verbruikt. b.v.d. etpwn.
  3. E

    HJC IS max2 helm voor brildragers

    Heeft iemand ervaringen met deze helm?
  4. E

    klokje

    ik zoek voor op mijn cbr600f dashboard een klein tijdklokje op batterijen. wie heeft er een voor mij te koop. etpwn
  5. E

    dodemansknop

    mijn collega zet zijn motor (uit gewoonte) altijd weg met de dodemansknop op off. heeft dit nut? waarom wel of waarom niet doen? ik doe het zelf nooit,zelfs niet in de winterstalling. etpwn.
  6. E

    universele db killer wel of niet doen??

    ik heb een leovince carbon demper op mijn motor. hier zit geen db-killer bij. er worden veel universele db killers aangeboden op internet. is dit aan te bevelen? zo niet waarom niet? bvd, etpwn
  7. E

    rim-stripes verwijderen

    ik heb een mooie cbr600 aangeschaft. Alleen zitten er rim-stripes op die in mijn ogen niet mooi zijn. Wie heeft tips om deze te verwijderen. ik ben al even aan het peuteren geweest,maar dat valt niet mee. Tips welkom, Bvd, etpwn
  8. E

    rechts om of links om

    wat is jou favoriete bocht?links om of rechts om?Kennen circuitrijders dit fenonmeen ook? of is het aan te leren dat je beide bochten gelijkwaardig kunt nemen? deel je ervaring. etpwn.
  9. E

    Tevreden met je eigen motor

    laatst.moet het toe geven.Ben ik op zoek geweest naar een andere motor. heb zelf nu een oudje bj.1991.techn. okee.rijdt fijn.betrouwbaar. wilde een andere ,wat nieuwere Ik heb veel op internet gespeurt,maar kon eigenlijk niets vinden. tot ik een proefritje ging maken op een motor welke...
  10. E

    zicht bij mist

    vanochtend dikke mist. op zich geen probleem maar ik moet constant mijn vizier schoonvegen met mijn handschoen voor een beetje goed zicht. De motor-rijder voor mij reed constant met 2 handen aan het stuur(ongeveer zelfde type motor,sport-tour).dus hij/zij had er geen last van. Wie heeft...
  11. E

    alternatief voor stuurgewichten

    Beste mensen, sinds kort heb ik naar volle tevredenheid een SBK stuur op mijn suzuki . Nu loop ik tegen 1 probleem aan. Het stuur is breder dan het origineel.Daar ik een vrij smalle doorgang naar mijn motorschuur heb ,past het stuur er nauwelijks meer door. Nu heb ik de stuurgewichten...
  12. E

    gat boren in remschijf

    Ik heb een remschijfslot gekregen. Helaas past deze niet op de schijf. De gaten in de schijf zijn te klein. Is het verstandig om een gat uit te boren om het slot passend te maken? alvast voor het advies. Evert.
  13. E

    blij met je bike

    In mijn schuur staat een suzuki gsx600f,bj 1991. Vaak zie ik motoren waar ik alleen maar van kan dromen. Ik noem een paar: harley sportster low. Honda nc700s suzuki gsx-r 750 en zo kan ik nog wel een paar noemen. Maar als...
  14. E

    2 linker handen topic

    Hallo motorrijders, hebben jullie dat nou ook? Zin om van alles en nog wat te verbouwen/veranderen/verbeteren aan je motor. Of je motor eens en grote onderhoudsbeurt te geven? Zelf kom ik niet verder dan kettingsmeren en poetsen. Bang om halverwege de klus allerlei onderdelen over te...
  15. E

    motor als wegwerpartikel

    zelf denk ik erover om een nieuwe motor te kopen.In mijn geval een Honda nc700s.Vaak zie ik om mij heen dat een motor na 2 of 3 jaar weer vervangen wordt door een nieuw exemplaar of model. Waarom denk ik bij mezelf?? geld over of ontevreden??? Ik wil graag lang met mijn motor rijden,dus 10...
  16. E

    roestige uitlaten behandelen

    De uitlaten van mijn gsx600f zijn erg roestig,maar nog wel goed.Met welk middel kan ik de uitlaten het beste behandelen.Iemand tips/ervaringen? bvd Evert.
  17. E

    stuur verhogen gsx600f

    Ik ben in het bezit van een suzuki gsx600f bj.1991. Leuke motor.Daar ik tijdens het rijden nogal op mijn polsen hang en op den duur mijn handen gaan tintelen,vraag ik mij af of er ook setjes in de handel zijn om het originele stuur te verhogen,zodat ik wat rechterop zit.Ik heb uiteraard wel...
  18. E

    honda vt500 Ascot: ervaringen gevraagd

    Hallo , Ik kan een mooie VT500 Ascot kopen. Ongeveer 60.000 op de klok.De motor ziet er verder mooi uit. Wie heeft ervaring met deze motor. Graag uw reacties Bedankt Evert.
  19. E

    honda vt500 Ascot: ervaringen gevraagd

    ik ben van plan om een honda vt500 ascot aan te schaffen. Wie heeft ervaringen met deze motor? graag uw reacties, BVD Evert.
  20. E

    zwarte tank honda rebel 450

    wie heeft nog een zwarte HONDA REBEL 450 CMX voor mij liggen? verzendkosten uiteraard voor mij.(Ik betaal uiteraard ook voor de tank) Evert,Assen
  21. E

    aansluiten knipperlichten

    Bij het monteren van nieuwe knipperlichten kom ik het volgende probleem tegen. Het rechterknippetlicht is goed aangesloten en doet het prima. Bij het linker knipperlicht komen vanuit het originenele kabel 3 snoeren uit ,een bruine een groene en een groen/geel gestreept. Hoe moet ik deze...
  22. E

    knipperlichten doen het niet meer..

    Ik heb vandaag 2 nieuwe knippers op mijn honda rebel 450 gezet. Na het aansluiten van de bedrading doen alle 4 knipperlichten het niet meer. Heb ik de bedrading verkeert aangesloten,zodat er kortsluiting is onstaan? Uit de standaard bedrading komen 3 draden,terwijl op mijn vervangende...
  23. E

    "stille" jet helm

    Ik rijdt afwisselend met jethelm en intergraal helm,afhankelijk van het weer. Het voordeel van een intergraal is dat het windgeruis laag is. Als ik met mijn "jet" op rijdt ben ik wel genoodzaakt om oordopjes in te doen. wel moet ik zeggen dat ik een vrij goedkope jethelm heb. Is er...
  24. E

    muurvast

    ik wil graag de knipperlichten van mijn motor(25 jr) vervangen. Nu zitten de bouten in de klemmen van de knipperlichten muurvast. Wie heeft een tip om deze los te krijgen? Of is uitboren een optie Alvast bedankt voor je reactie Evert
  25. E

    Schroeven muurvast, hoe los te krijgen?

    ik wil de oude knipperlichten van mijn motor verwijderen ,en nieuwe monteren. Maar de schroeven van de klemmen zitten muurvast. Wie heeft een tip om ze los te krijgen,of is uitboren een optie wie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt voor je reactie Evert
Terug
Bovenaan Onderaan