Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Haga jr.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Haga jr.

    ik ook onderuit...

    tja dat was een kort ritje zaterdag, ben gewoon onderuit gegaan.. ik had net 20km gereden en helemaal niet zo hard en dan val je.. de banden waren wel warm maar het wegdek niet... ik hoop dat het lukt met die foto's.. grtzz Kwakkie400
  2. Haga jr.

    kiekies zxr400 meting

    hey, ff schrikken net, geen ene foto op camera! ik balen, gelukkig was een losse memorykaart de oorzaak dus toch nog een paar kiekies van gister tijdens de ZXR400 rit: 509 in actie, en niet die 400 verkopen he? Danny is bezig om z'n slijtboutje wat in tekorten sjors...sorry auto in...
  3. Haga jr.

    Nieuwe ZXRit 14 sept

    hallo, Zaterdag 14 sept. gaan we met een aantal andere ZXR400tjes een stukkie tuffen, :] heb je ook een zxr400 en interesse? kijk dan voor meer info op het forumpje van deze site: http://kawa400.flappie.nl/ groetjezzz kwakkie400
  4. Haga jr.

    supercorsa vraagje

    hallo ik heb een vreemd probleempje, ik hou hoe dan ook een glimrand van 7mm op de achterband, voor rij ik wel op het randje, ik heb de voorkant laten zakken dit werkte averechts, voorkant omhoog hielp een beetje maar kan m'n vorkpoten niet onder m'n kroonplaat laten zaken! achter heb ik de...
Terug
Bovenaan Onderaan