Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TL-Rev
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TL-Rev

    Held Arese Gore-tex broek 2XL, te groot gekocht, ZGAN!

    Slechts tweemaal gedragen, maar toch écht te groot en inmiddels te laat om terug te sturen. Daarom via deze weg te koop aangeboden. Aankoopbon (18 oktober 2019, afgeprijsd van €349 naar €195), kaartjes en reservedrukknopen aanwezig. Ik heb inmiddels een nieuwe Gore-tex broek aangeschaft, dus het...
  2. TL-Rev

    Aprilia Atlantic Sprint 500 2005 € 750

    Vanwege grotere afstand woon-werkverkeer te koop. Er is door weer en wind met de scooter gereden, het beestje is overal en nergens geparkeerd en heeft (weliswaar onder een hoes, maar toch...) buiten gestaan. Verwacht dus geen optisch mooi apparaat, zie vooral de foto's. - Origineel geleverd in...
  3. TL-Rev

    Te koop aangeboden: Suzuki DRZ 400 S(M) met bijna alle denkbare opties en zeer veel onderdelen!

    Te koop dus... In december 2013 bij John van den Bunt Motoren gekocht, als tot supermotard omgebouwde DRZ-S. Sindsdien is er ontzettend veel aan de motor aangepast. Gaat weg omdat ik er al ruim 3 jaar bijna niet meer op rijd (als het niet langer is...) en er nu een motor moet komen voor lange...
  4. TL-Rev

    MQP jaren `90 combi mt 52 r/w/bl, geen schaafplekken

    Afhalen voor een kratje Hertog Jan? Een patch is het naadje een heel klein stukje van los, zie foto 2. Verder prima staat voor de leeftijd. Is aan het verstoffen op zolder. Evt. ook een Evolution combi (blauw/zwart, mt 54) met schaafplekken om meteen mee te nemen.
  5. TL-Rev

    ZX7R poly kuip, velgen etc. voor bijv. circuitfiets, t.e.a.b

    Iemand nog interesse in een hooguit "mwoah"-kwaliteit polyesterkuip met wat werk (ik heb géén kontdelen meer over)? Gaat om de witte poly top- en onderkuip, bijv. als circuitkuipje te gebruiken (wel ff de lampgaten en een gaatje/scheurtje in het aanzuiggat dichten). Heb ook nog een extra setje...
  6. TL-Rev

    Motorblok CBR600F2 incl. carbs/luchtfilterhuis 250,-

    Ooit gekocht van medeforummer Peter v86 (of zoiets :p) als reserveblok voor mijn streetfighter. De fighter is inmiddels al ruim een jaar de deur uit, het blok staat er nog....in de weg dus. Volgens de verkoper stond er ongeveer 50.000 op de klok. Er zat een APE handmatig verstelbare...
  7. TL-Rev

    Kawasaki ZX7R (race)kuipwerk e.d., t.e.a.b

    Te koop wegens overcompleet: Top-, zij- en onderkuip van polyester (betreft de witte set). Ben hiermee onzacht genaaid door een Engels heerschap. Heb destijds in totaal bijna 400 (!) euro naar de beste man overgemaakt, maar het kuipwerk vond ik van te slechte kwaliteit voor een...
  8. TL-Rev

    CBR600 Naked/Fighter ivm toe aan nieuw projectje

    Ben er weer klaar mee en toe aan een nieuw project... De gegevens: CBR600F2, kenteken 1992. Geheel gespoten en opgebouwd eind 2008. Ik heb de motor sinds 2005 in mijn bezit. Aangekocht als woon-werkmotor, maar na een Fireblade project had ik wat onderdelen over...die mooi op de 600 zouden...
  9. TL-Rev

    Opruiming onderd. cbr/vtr/rsv/gsxr,banden,stuurdemp/rearset

    Foto's volgen... Prijzen zijn VRAAGPRIJZEN, schroom niet om een bod te doen! Onderdelen die samen genoemd worden kunnen evt. (tegen een aannemelijk bod) ook los weg. Ik heb sommige dingen opgemeten, maar omdat ik tijdelijk maar één bruikbare arm heb kan ik er hier en daar wel eens een...
  10. TL-Rev

    TK Kymco Agility City 150 (16inch wielen)

    Zonnetje heeft zich vandaag laten zien, dus mogelijk is er inmiddels iemand op zoek naar een leuke stadsbrommer! Kymco Agility 150cc met 16inch wielen (zie ook dit topic), MF-vraagprijs 1250,- (kostte nieuw geloof ik tussen de 2200 en 2400 incl. afleveringskosten en kenteken, al heb ik van...
  11. TL-Rev

    Nieuwe 52L topkoffer incl. bevestigingsplaat

    Was te groot voor mijn Agility 150, is te groot voor mijn Cagiva Canyon (op beide zit nu een 38L koffertje) en komt uiteraard niet op de Blade of de Fighter :+ . Koffer komt uit Duitsland, bij dit bedrijf vandaan: hotdigital.eu De koffer is dus nog helemaal nieuw/nooit gemonteerd geweest/in...
  12. TL-Rev

    GSX-R k1Laser Hotcam titanium, ingekort

    Hotcam, ingekort na schade. Er zit nog een plekje aan de achterkant van de demper, zie foto. Incl. dB killer. Doe een bod!
  13. TL-Rev

    Rem- schakelsetjes aluminium

    3 setjes over van project, waarvan ik er 2 (om het even welke) verkoop. Ik houd 1 van de setjes als reserve of voor toekomstige projecten. De rode set heeft een hart-op-hart afstand van 50mm, de zilveren 65mm en de (donkerder) zilver/grijze 78mm. Heb er zelf in een hebberige bui door al dat...
  14. TL-Rev

    Blade tellers (92/93 model)/Mille achterremmerij (2001)

    Setje oerBlade tellers, 41.439km op de teller. Niet alle schroefjes zitten erin, maar als je zelf een kapotte of beschadigde teller hebt is deze ideaal. Of als reserve/circuitteller natuurlijk... Daarnaast nog een achterremset van een Mille uit 2001. Klauw, rvs omvlochten remleiding...
  15. TL-Rev

    CBR600F4 v.wiel incl. schijven/Fireblade a.wiel+nw.Pirelli

    Zoals de topictitel al vermeldt... 17inch voorwiel van een CBR600F4. Schijven dik 5mm. Het wiel zal vast in meerdere modellen passen, maar vraag het me niet: ik heb werkelijk geen flauw idee! Er zit een schaafplekje op de velgrand, geen deuken/butsen o.i.d. Er is een bod gedaan van 100 euro...
  16. TL-Rev

    SRAD750i 1998 ex-pekelfiets (bieden vanaf)1650,-

    Voor de doe-het-zelvert: GSX-R750 injectie, bj. 1998, km. stand 41.900 (en mogelijk een beetje...). Zit erop: - Nieuwe kettingset (1 :] 50 km mee gereden, max!), 520 RK ketting, 15 tanden voor, 44 tanden achter. - Nieuwe achterremblokken (remklauw zit echter vastgepekeld, moet dus ff...
  17. TL-Rev

    RSV Mille blok, gasklephuis, BMC filter en SRAD spul

    Zoals de titel zegt, te koop wegens beëindiging projectjes/stoppen met circuit rijden: -RSV Mille blok (2001, km stand rond de 30.000, goede irridium bougietjes erin) -BMC sportfilter verkocht -Gasklephuis -Bedrading -Computer met Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 eprom verkocht -Aprilia-Akrapovic...
  18. TL-Rev

    TK Srad racekuip incl. ruit en kont en set velgen

    Tegen elk aannemelijk bod. Foto's onderweg. Velgen zijn zonder schijven (...want die kan ik niet meer vinden!).
  19. TL-Rev

    Tank incl. benzinepomp RSV Mille 2001 lakschade

    Tank is perfect voor circuitgebruik of moet anders gespoten worden. Pomp zit er nog in. Bod vanaf 70 euro!
  20. TL-Rev

    CBR900RR Fireblade sc28 Circuit racer zeer veel onderdelen

    T.e.a.b. (heb echt geen flauw idee wat ik ervoor moet vragen, heb in ieder geval geen zin om met losse onderdelen te gaan leuren!). CBR900RR zonder kenteken. Met de onderstaande set-up slechts één circuitdag gereden!!! -17 inch Firestorm voorwiel -520 Afam kettingset (korter gegeared)...
  21. TL-Rev

    Schuuropruiming

    T.e.a.b., foto op aanvraag: -Uitlaat(spruitstuk) cbr600f2, dicht maar heeft spuitbeurtje nodig -Achterspatbord+kettingkast cbr600f2 -Voorvelg cbr900rr '92-'93 model (telleraandrijving op wiel), pantoon kleur (geel achtig) gecoat -Achtervelg cbr900rr '92-'99 model pantoon kleur gecoat, zonder...
  22. TL-Rev

    GeSRArD

    Veel nagedacht over of en hoe dit te melden. Maar aangezien sommige mensen hier hem ook hebben gekend, heb ik toch besloten dit topic te openen. Gerard van Wijk, alias GeSRArD, is afgelopen woensdag overleden door hartfalen. Hij is nog geen jaar geleden vader geworden van zoon Tygo. Gerard...
  23. TL-Rev

    PC25: afgeslagen, 1 vd 4 bougies droog

    FF peilen bij de techneuten: Gister heerlijk in mijn nieuwe lederen overall bij een slordige 30 graden een stukje tuffen op de 600 fighter-in-aanbouw. Brug op liet ik ff mijn gas los om vervolgens weer gas bij te geven. Motor pakte slecht op, sputterde wat. Nog steeds brug op werd het sputteren...
  24. TL-Rev

    PC25 spul en SC28 velgen

    Heb voor een PC25 te koop: Kappa 48 liter koffer+rek en bevestigingsspul, voorvork <verkocht>, voorremmerij compl. <verkocht>, voorwiel+schijven <verkocht>, balhoofdset <verkocht>, clip-ons <verkocht>. Over i.v.m. SF ombouw. Ook nog van de "oerblade" (92/93 model, met telleraandrijving op het...
  25. TL-Rev

    Negatieve ervaringen Safety headlights?

    Iemand bekend met het bedrijf (en de service...)? Zie bijgaande: --------------------------------------------------------------------------------- -------- Originele bericht -------- Onderwerp:       Safety Headlights defect Datum:       Thu, 27 Apr 2006 15:39:00 +0100 Van:       ******** Aan...
Terug
Bovenaan Onderaan