Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RayZXR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Kleppen stellen Honda CB125 T uit 1980

    Ik heb een leuke CB125T uit 1980 geheel origineel. Nu Loopt hij slecht en op 1 cilinder. Uiteraard wil ik de carbs goed schoonmaken, eventueel ultrasoon. Nu kreeg ik tevens de tip om de kleppen te stellen, aangezien carbs wel goede benzine doorvoer hebben. Vonk is goed, en start verder ook...
  2. R

    TK: Suzuki GSXR 600 2012 circuitmotor

    Ik bied aan mijn GSXR 600 uit 2012. Volledig OW/ ONK klaargemaakt. Motor heeft 135pk op het achterwiel. Super fijn en snelle motor. Vol met extra's. Onder andere: Brembo remklauwen en (zwevende) schijven, volledig Yosimura uitlaat, kabelboom en ECU, Omgekeerd schakelen, Quickshifter...
  3. R

    Rizoma Retro Reverse spiegels

    Ik bied te koop aan: zgan Rizoma Retro Reverse barend spiegels. Gaat om de linker en rechter. Passen op bijna alle type motoren. Kunnen gemonteerd worden op stuur of op bijgeleverde stuureinde (ook Rizoma). Rizoma staat voor hoge kwaliteit en dat zie je er ook aan af. Prijs: 125,- zie...
  4. R

    Te Koop SW Motech Cargobag

    Helaas verkocht Mooie motortas voor achterop de motor. Past op bijna elke motor. Zeer gemakkelijk te bevestigen. Tas is nog zo goed als nieuw. 1 keer gebruikt. Inhoud 50 liter Waterdichte binnenzak aanwezig Geheel compleet, inclusief alle bevestigingsmateriaal Prijs E50,- (nu...
  5. R

    Smart TRE power box voor verschillende suzuki's

    Te koop voor Suzuki GSX1400 TL1000 SV1000 GSXR 600 750 1000 HAYABUSA Nieuw. Bij installeren kwam ik er achter dat in mij gear indicator een TRE al is ingebouwd. _O- E30,- inclusief verzenden. Zie voor meer info wat een TRE doet...
  6. R

    Remprobleem?

    Via zoeken helaas niet gevonden wat ik wil weten. Ik heb een gsxr 1000 k3 en bij remmen voel ik een lichte trilling als ik Bijna stil sta. Dus echt de laatste centimeters. Remschijven zijn vervangen en remvloeistof is ververst. Eerder was er ook een trilling, maar een stuk heftiger. Vandaar dat...
  7. R

    Motorsportschool Zolder, Wie gaat

    Wie gaat er 14 mei a.s. naar Zolder voor een circuitdag van Motorsportschool??? Liefst iemand met een motortrailer met nog een plekje vrij *D O-) Ga graag mee... Toch wel een eindje rijden vanuit 't gooi.
  8. R

    2x uitlaat GSX-R 1000

    Ik heb te koop voor een GSX-R 1000 K3: Two Brothers Racing Ovaal (Bolt on). Te bevestigen op de originele middenpijp. Inclusief bevestigingsmateriaal. Uitlaat heeft geen E-keur of db killer, maar is wel mogelijk. Prijs E200,- inclusief middenpijp en SET Valve. Two Brothers Racing...
  9. R

    Gezocht tracktraining plaats 27 augustus lv 2

    Zie titel, iemand een plaats voor mij???? Gr Raymond
  10. R

    Tracktraining 22 aug lvl 1

    Hallo, Ben opzoek naar 1 ticket voor de tracktraining in Lelystad level 1. Iemand er één die niet gaat? gr Raymond
  11. R

    RaxZXR meld zich

    Hey allemaal, Toch ook maar even hier voorstellen. Raymond, 27 jaar. Eind augustus mijn RBW gehaald. Daarna opzoek gegaan naar een mooie bike. In eerste instantie opzoek naar naar een sportieve toermotor. Uiteindelijk is het toch een sportievere geworden, een Kawasaki ZXR 750 uit '92...
Terug
Bovenaan Onderaan