Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: herbert116
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    CBR1100XX 2007 BPM

    Voor de eigenaren van een 2007 Black Bird heb ik een vraagje. Ik wil graag weten wat het BPM bedrag is van een motor nieuw gekocht in juli 2007. Ik heb zelf nog geen BB op kenteken, dus ik kan ook geen kenteken intoetsen op de website van het RDW. Wie wil dit even voor mij doen? Met...
  2. H

    Ervaringen met mymotor.nl ?

    Beste Forum deelnemers, Heeft iemand enige (slechte) ervaring met MyMotor.nl? Met vriendelijke groet, Herbert
  3. H

    Buitensporige bandenslijtage?

    Zag onlangs de voorband van een BB die na 3500 km nog maar 2,5 mm profiel had. Ervan uitgaande dat dit nieuw zo'n 6-7 mm is geweest was ik zeer verbaasd over een dergelijk grote slijtage van met name een voorband. Alsof ermee "gescheurd" was of op een circuit was gebruikt. Of is een dergelijke...
  4. H

    Geen-Inruil korting Duitsland

    Kent men bij onze Oosterburen het begrip geen-inruil korting ook? Iemand ervaring hiermee bij het kopen van een gebruikte fiets? Bedankt en de groeten, Herbert
  5. H

    INVOER MOTOR DUITSLAND

    Beste mede forum deelnemers, Wie van jullie heeft er wel eens een gebruikte motorfiets in Duitsland gekocht en die zelf van het verkooppunt naar huis en vervolgens naar de RDW gereden? Welke - tijdelijke - kentekenplaten moeten daarop, zowel in Duitsland als in Nederland? Of kan het met 1...
  6. H

    GSX1100F Spiegel uit het huis verwijderen

    Beste mede forum bezoekers, Weet iemand van jullie ook hoe je het glazen gedeelte van de spiegel uit het huis kunt halen van een GSX1100F? Kan het eruit "gewipt" worden? Zo ja, hoe dan precies? Of moet de hard plastic, zwarte rand verhit worden zodat deze wat soepeler wordt? Misschien zijn...
  7. H

    GSX1100F Kettingbeschermer

    Gevraagd: kettingbeschermer, in goede staat, liefst met montage materiaal. Met vriendelijke groet, Herbert
  8. H

    GSX1100F - Achteras afstandsbus

    Beste forum bezoekers. Aan de rechterkant zit een afstandsbus tussen het lager en de remklauw beugel. Deze bus heeft aan de lagerzijde een aangebouwde, soort kraag met half omgefelzde rand, van dun materiaal. Bij demontage van het achterwiel vond ik die kraag behoorlijk "gewelfd" alsof...
  9. H

    Versnelling zit vast (GSX1100F)

    Beste Forum gebruikers, Zoals getiteld, de versnelling zit vast. De pedaal beweegt geen milimeter, niet naar boven en ook niet naar beheden. Hij staat in een of andere versnelling en heb de koppeling nodig om de fiets verder te kunnen duwen. Het is begonnen toen ik de schakelpedaal van het...
  10. H

    GSX1100F - Koppeling probleem

    Beste Forum gebruikers, Ik heb de poppelingsplaten gedemonteerd, geinspecteerd en weer gemonteerd. Al het andere van de koppeling heb ik laten zitten. Voldoende smeerolie op de motor gedaan en op de middenbok gestart. Het schakelen naar 1 ging erg ruw, met veel geratel. Alsof hij niet geheel...
  11. H

    Olie koud aftappen

    Beste forum gebruikers, Olie aftappen doe je "warm". Maar wat nu wanneer er een mogelijkheid bestaat dat de olie bijv. metaaldeeltjes kan bevatten? Ga je dan toch eerst de motor stationair warm laten draaien en vertrouwt nog een beetje op de werking van het filter of ga je "koud" te werk en...
  12. H

    Aluminium lassen voetsteun plaat

    Beste forum gebruikers, Het betreft in mijn geval een gebroken aluminium montage plaat voor de voetsteun links voor van een GSX1100F. Blijven dergelijke gegoten aluminium delen nog wel geruime tijd heel na het lassen of trilt dat zo weer kapot? Heeft iemand daar ervaring mee...
  13. H

    Koppeling probleem

    Beste forum gebruikers, Twee dagen geleden de koppelingshandle eraf gehaald om wat te bewerken. Daarbij viel de plunjer eruit, die in het pompje steekt en door de handle wordt bediend. (GSX1100F) Alles weer in elkaar gezet en vanmiddag gereden. Na een tiental minuten merkte ik dat de...
  14. H

    GSX1100F - Onderdelen goedkoper in Duitsland

    Nieuwe reserve ondedelen voor een GSX1100F zijn schrikbarend duur. Komt hoofdzakelijk omdat de produktie aantallen zo laag zijn plus import uit Japan. Spiegels e.d zijn uitsluitend voor de GSX1100 gemaakt en niemand heeft ze ooit nagebouwd. Een nieuwe spiegel koste in Nederland bij MotoPort 177...
  15. H

    GSX1100F - zijstandaard probleem

    Gisteren de motor alvast naar buiten gezet voor een ritje wat later. Na enige munuten hoorde ik een grote klap; gevallen. In het verleden had ik al eens getwijfeld of de zijstandaard wel ver genoeg naar voren uitgeklapt werd voor voldoende stabiele steun, vooral op oneffen bestrating. Die...
  16. H

    GSX1100F - Spiegel, Knipperlicht en Koppelingshandel

    Zijstandaard waarschijnlijk niet helemaal uitgeklapt. Na enige minuten hoorde ik hem vallen..... GSX1100F, bj. 95 Spiegel: links, bordeau rood Knipperlicht: links voor, zwarte kunstof Koppelingshandel: zwart Wie kan mij helpen?
  17. H

    Ketting spannen - strakste punt

    Beste forum leden, De "ketting altijd spannen op het strakste punt" is een nieuw begrip voor mij. Kan iemand mij de procedure uitleggen zodat ik een idee krijg wat hiermee wordt bedoeld? Met vriendelijke dank.
  18. H

    Speling zwevende remschijf - GSX1100F

    Beste forum leden, Heb op het voorwiel twee zwevende remschijven - GSX1100F. Wanneer ik deze heen en weer probeer te draaien dan verneem ik bij de ene aanzienlijk meer speling dan bij de andere. Wat is eigenlijk acceptabel, zowel radiaal als axiaal? Bij voorbaat dank voor reacties.
  19. H

    Carburateur vacuum afstellen - GSX1100F

    Beste forum leden, In het betreffende WPH staat dat bij het synchroniseren - wat een misleidende term voor een niet ingewijde - de vacuums m.b.t. de diverse cylinders, bij een bepaald toerental "geballanceerd" moeten worden. Voor zover ik heb gezien wordt daarbij echter geen absolute waarde...
  20. H

    Suzuki GSX1100F - Temperatuurregeling

    Beste forum leden, Ik zit met de volgende vragen voor een GSX1100F (deze heeft geen ventilator) 1. Hoe wordt er gekoeld bij stilstand, dus bij geen luchtstroom door de oliekoeler 2. Zit er een termostaat in het koel circuit 3. Hoe wordt de motor temperatuur precies geregeld 4. Is er...
  21. H

    GSX1100F - hoe dashboardlampje vervangen

    Hallo beste forum leden, Kan iemand mij globaal maar stapsgewijs uitleggen hoe een defect lampje van de dashboard verlichting voor de snelheidsmeter te vervangen? Heeft iemand hier ervaring mee? Met vriendelijke dank, HertbertH
  22. H

    NIEUWE GEBRUIKER (MET GSX1100F)

    Beste forum leden. Mijn naam is Herbert en heb dit voorjaar op 62 jarige leeftijd een Suzuki GSX1100F aangeschaft. De eerste fiets in mijn leven. Had al wel een A-rijbewijs toen ik 18 was maar toen alleen maar een jaartje op een 125 cc Vespa scooter gereden - 95 km/u met wind in de rug...
Terug
Bovenaan Onderaan