Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pipelo444
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Pakkingpapier: Welke dikte, en waar te halen?

    Goedemorgen :W Aangezien ik regelmatig een pakking stuk trek, en meerdere mensen daar last van hebben denk ik, leek het mij handig om hier een appart topic over aan te maken. Het zou handig zijn als we hier een overzicht maken met welke diktes je moet aanhouden voor verschillende...
  2. P

    Rectifier/gelijkrichter alternatief gevonden?

    Beste brikkers, Zoals al vele mij voor zijn gegaan heb ik nu ook problemen met mijn gelijkrichter. Helaas zijn nieuwe gelijkrichters redelijk aan de prijs, en gaan 2e handse ook snel stuk heb ik mij laten vertellen. Toen bedacht ik me dat er een alternatief voor zou moeten zijn. Een...
  3. P

    De lelijkste (zelfbouw) motoren ooit gebouwd

    Wat ik nu toch weer tegen kwam op marktplaats :P . Dit moet wel het lelijkste zijn wat ik ooit heb gezien. http://link.marktplaats.nl/436735405 Nu ben ik toch al geen fan van choppers, en al helemaal niet van choppers met meer dan 2 cilinders. Maar dit is een 6 cilinder chopper _O-...
  4. P

    Te Koop : Honda cb350f caferacer project

    Hallo, Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn project te stoppen. Dit komt door een samenloop van omstandigheden, waardoor ik nu mijn motor rijbewijs kan halen ( heb je die dan niet :o ? Nee die heb ik niet ) en er een leuke motor bij kan kopen. De motor wilde ik eigenlijk...
  5. P

    rizla racing day

    Goeiemiddag mensen in de Kicxstart ( motorblaadje :z ) zitten 2 vrijkaartjes voor de Rizla Racing Day. Nou ik blij natuurlijk *O* want dat lijkt me super vet. Maar is het ook super vet? Zijn er mensen die er vaker zijn geweest? En die dit jaar weer gaan? Of is het de moeite niet om te...
  6. P

    cb350f opknap project

    hallo mensen.... Ik ( Timen, 18 jaar ) heb vorige week een cb350f ( zie naam <<< ) opgehaalt voor een schappelijke bijna niets, en die ben ik aan het opknappen. Tot nu toe nog geen problemen tegen gekomen, dus ik hoop dat het zo blijft. Nu is het zo dat ik morgen een nieuw pakkingssetje...
Terug
Bovenaan Onderaan