Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: verzloot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Kelkjes voor Honda CB500 '74

    Heeft iemand mooie kelkjes te koop of overbodig? Het gaat om mijn Honda CB500 uit '74, als ik die heb ben ik bijna klaar met de ombouw.
  2. V

    Te koop: Honda CB500 F frame '76 met kenteken

    Frame te koop wegens volle schuur, is in goede staat, gaat puur om het kale frame, heb nog wel onderdelen liggen die ik misschien ook wel weg doen als, voorvork, achtervering, etc. etc. Gaat t.e.a.b. weg. Bellen kan ook op nul zes een vier twee vier zeven zes een vier of mailen naar...
  3. V

    Rear set

    Voor mijn café racer in de maak zoek ik nog een rear setje, damn, die dingen zijn duur. Heeft iemand iets in de aanbieding? Zoek zoiets als bij Rocket alleen dan voor een studenten prijs.
  4. V

    Te koop: Uitlaat 4-1 voor Honda CB 500 F

    Na een jaar toch besloten om een nieuwe uitlaat op m'n motor te zetten. Zelf heb ik de uitlaat geschuurd en behandeld met een hitte bestendige, mat zwarte spray. Ik zou er graag €80 voor willen of een goed bod wat in de buurt komt. De uitlaat kan ik opsturen of kan opgehaald worden.
  5. V

    Gezocht! Crosslaarzen mt. 46

    Gisteren een oude crosser gekocht en wil er toch wel een beetje mee gaan rond scheuren hier in de buurt. Vandaar dat ik een paar crosslaarzen zoek.
  6. V

    Tank (Café racer), uitlaat, donor blok, zitje. CB500F '74

    Deze winter wil ik mijn '74 CB 500F onder handen gaan nemen, om al wat voorbereidingen te treffen ben ik op zoek naar een mooie tank, hoeft niet punt gaaf te zijn. Wil graag iets als de foto hier onder. Verder ben ik al bezit van een 4-1 uilaat maar ben er niet kapot van, zoek iets anders, mooi...
Terug
Bovenaan Onderaan