Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rocketeer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rocketeer

    Tuono 2006 zwart/grijs

    Aprilia TUONO 1000 R Kilometerstand: ca. 13.500 km Segment: Naked bike Bouwjaar: maart 2006 Kleur: Zwart/grijs Cilinderinhoud: 998 cc Aantal cilinders: 2 Vermogen: 98 kW (133 PK) Onderhoudsboekjes: aanwezig/dealer onderhouden Opties en accessoires: • EERSTE EIGENAAR. • SEATCOVER. •...
  2. rocketeer

    Aprilia Tuono 2007

    Te koop: Aprilia TUONO 1000 R Kilometerstand: 14.000 km Kenteken: feb 2007 Kleur: Zwart/rood Cilinderinhoud: 998 cc Onderhoudsboekjes: aanwezig/dealer onderhouden Opties en accessoires: • EERSTE EIGENAAR. • SEATCOVER. • TITANIUM LEOVINCE RACING UITLAATDEMPERS • PAZZO RACING...
  3. rocketeer

    Cameron Tanktas Nieuw!!!

    cameron tanktas magneet tanktas. inhoud 29 liter. afritsbaar heuptasje. ook als rugzak te gebruiken. uitritsbaar zodat er een helm in past. inclusief regenhoes. reflecterend materiaal gebruikt voor betere zichtbaarheid. inclusief bevestigingskit om er een buddytas van te maken. zeer...
  4. rocketeer

    Spyke Big-One kleur blauw/zwart/wit Maat 52

    I.v.m. aankoop andere motor waardoor deze als nieuwe 1 delige overall niet meer met de kleur er bij past. Ik ben zelf 1.84 cm en heb dit super leren pak maar enkele honderden kilometers in één seizoen aangehad. De overall in in absolute nieuwstaat en ik heb er € 949,00 voor betaald. Ik wil er...
  5. rocketeer

    Kuipwerk/onderdelen R6 2004

    Wegens een klein "foutje" ben ik op zoek naar een bovenkuip en een linker kuipdeel voor een zwarte 2004 R6. De overige beschadigde onderdelen zijn: kuipruit, spiegels, linker knipperlicht, kuipsteun voor bovenkuip (is bij het balhoofd afgebroken), carterdeksel (links). Als er iemand is die deze...
  6. rocketeer

    32 KM te hard € 205,00 !

    Bij het uitrijden van Nijmegen richting A73 even niet opgelet |( Het laatste verkeerslicht stond op groen en met de snelweg in het zicht dus het gas er op. Ik had de flitspaal wel gezien maar niet gerealiseerd dat die ook voor snelheid zou flitsen. Meestal hebben ze dan ook van die felle...
  7. rocketeer

    Power Curve van mijn GSX-R 750

    Niet slecht dacht ik zo. :9 Bijna 130 PK met standaard uitlaat en bijna 140 PK met Yoshimura 4 in 1. Zijn uiteraard wel achterwiel metingen. Komt dan uit op ongeveer 155 PK aan de krukas zonder invloed van ram air. Er zijn exemplaren die met de standaard uitlaat maar net 120 PK leveren, ligt...
  8. rocketeer

    GSXR 750 K4 met Bos GP1

    Heb een Bos GP1 onder m,n Gixxer zitten, mooie demper, netjes afgewerkt en een prima pasform. Maar.. '( ik vindt het geluid te beschaafd ook zonder de DB killer. Ik wil nu een andere demper of een compleet systeem aanschaffen. Ben van plan om een Arrow high mount systeem te bestellen na het...
  9. rocketeer

    Mijn eerste Gixxer

    Na al aardig wat motormerken gehad te hebben kan ik a.s. vrijdag mijn GSX-R750 2004 ophalen. :P Ben benieuwd hoe het :] rijd na o.a. een Fazer 1000, 748 en een T595. Nu wil ik gelijk aan de achterkant die :r taartschep er af halen en een andere kentekenplaathouder met kleine knippers er op...
  10. rocketeer

    Foto burn-out

    Ik bezoek het M-F nog niet zo lang dus weet ik niet of hier al een topic over geweest is. (vast wel) Er zijn vast nog wel mooiere burn-out foto's dus laat ze maar zien. Trouwens, bij 30 graden smelt het asfalt wel heel erg snel bij een BO. Bijlage: Burn-out 1.JPG
  11. rocketeer

    Fazer 1000 inruilen voor SV 1000 s

    Ik zit er heel hard over te denken om mijn Fazer 1000 in te ruilen voor een SV 1000s. Ik weet alleen niet of ik er op vooruit ga. Mijn rijstijl is voor de Fazer eigenlijk te sportief, rij alles aan de grond (voetsteunen, middenbok, crachpads, voetrem) ondanks aangepaste Hyperpro vering. Bij mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan