Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ERBO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Ultrasoon reiniger 10 liter NIEUW!

    Een paar maanden geleden een ultrasoon reiniger besteld. Deze echter nooit ontvangen tot afgelopen week. Met invoerrechten en BTW erop! Omdat ik alles inmiddels al heb weggebracht om te reinigen is de ultrasoon geen noodzakelijk iets meer voor mij. Bij deze dus te koop: Verwarmbare 250w...
  2. E

    Vizier dark smoke voor Shoei GT-AIR en Neotec. Nieuw

    Nieuw dark smoke vizier te koop voor een Shoei Neotec en GT-AIR. Ophalen 35 euro, of 40 euro incl. verzenden
  3. E

    SHOEI Vizier GT-Air en Neotec dark smoke

    Nieuw vizier te koop voor een Shoei GT-air en Neotec. Dark smoke. Ophalen 35 euro, of 40 euro incl. verzenden
  4. E

    Maat 54 race overall van Arlen Ness rood/grijs/zwart

    Arlen ness raceoverall. Hoogwaardige kwaliteit en in prima staat, maat 54. Zit heerlijk, met uitneembare binnenvoering en protectie. Slechts 200 euro, te passen in Middelharnis.
  5. E

    Arlen ness raceoverall maat 54

    Arlen ness raceoverall. Hoogwaardige kwaliteit en in prima staat, maat 54. Zit heerlijk, met uitneembare binnenvoering en protectie. Pak is gebruikt, maar nooit mee gevallen. Op google is een maattabel te vinden met de zoekwoorden: 'size chart arlen ness' Mag weg voor 200 euro.
  6. E

    bijna nieuwe Evolution sportieve motorlaarzen maat 42

    De LB 4.30 van Evolution is voorzien van versterkingen bij het scheenbeen, de hiel en enkels. Daarnaast heeft het leer een PU coating om te versterken en om neerslag beter af te voeren. Maat 42, Vraagprijs 100 euro (nieuwprijs 169 euro!) Slechts 3 keer gedragen maar toch besloten de motor...
  7. E

    Arlen ness DNA raceoverall maat 54

    Arlen ness raceoverall. Hoogwaardige kwaliteit en in prima staat, maat 54. Zit heerlijk, met uitneembare binnenvoering en protectie. Slechts 225 euro, vaste prijs. Te passen in Middelharnis.
  8. E

    Evolution sportieve motorlaaarzen maat 42

    De LB 4.30 van Evolution is voorzien van versterkingen bij het scheenbeen, de hiel en enkels. Daarnaast heeft het leer een PU coating om te versterken en om neerslag beter af te voeren. Maat 42, nieuwprijs 169 euro. Slechts 3 keer gedragen maar toch besloten de motor weg te doen. Dus nog...
  9. E

    Race handschoenen Evolution lg3.26 maat L 5x gebruikt

    In nieuwstaat verkerende lederen sportieve motorhandschoenen. Slechts een paar keer gebruikt, gaan weg wegens beeindiging hobby. Maat L Nieuwprijs 100 euro. Mogen weg voor 60 euro, eventuele verzendkosten voor de koper.
  10. E

    Alpinestars SMX-R laarzen, maat 41 ZGAN 5x gedragen

    Zo goed als nieuwe motorlaarzen van Alpinestars, type SMX-R. Maat 42. (In de titel staat 41, maar dat is een typefout en dat kan ik niet meer wijzigen) Vorig jaar aan het eind van het seizoen andere laarzen besteld, maat 42, want die had ik van Sidi ook altijd. Ze zijn echter toch wat aan de...
  11. E

    SIDI Vertigo air laarzen, wit, maat 42

    Motorlaarzen merk Sidi, type Vertigo Air. € 50 Maat 42. De laarzen zijn gebruikt en de linkerlaars heeft een kleine beschadiging aan de gesp, alles sluit prima en de beschadiging doet niets af aan het functionele. Al met al prima laarzen welke met een poetsbeurtje nog heel wat km's...
  12. E

    Cardo Scala Rider G4 powerset (voor 2 motorrijders)

    In dat geval: mijn excuses :N Dat wist ik niet. Ik zal de advertentie verwijderen en om een slotje vragen.
  13. E

    Triumph Daytona 675 Seat cowl / cover tornado red

    € 95,00 inclusief verzendkosten.
  14. E

    Triumph Daytona 675 Carbon hugger & heelplates

    Kerst aanbieding !!!! Ik heb nog één paar carbon heelplates en één carbon hugger over voor een Daytona 675. De heelplates mogen weg voor € 59,95 incl. verzenden. En de hugger mag weg voor € 74,95 inclusief verzenden.
  15. E

    Triumph Daytona 675 Carbon hugger

    Kosten 78,95 euro inclusief verzendkosten binnen nederland. Ze zitten nog nieuw in de verpakking
  16. E

    Carbon hielplaten Triumph Daytona 675

    Kosten 68,95 euro inclusief verzendkosten binnen nederland. Ze zitten nog nieuw in de verpakking
  17. E

    TE KOOP Druppellader OPTIMATE III

    Goedemorgen, Ik heb hier nog een Optimate III druppellader liggen welke ik eigenlijk nooit gebruik. Hij mag weg voor Euro 22,50 afhaalprijs of Euro 27,50 inclusief verzenden binnen Nederland. Bij interesse s.v.p. een PM.
Terug
Bovenaan Onderaan