Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: janice
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. janice

    Groningen en Drenthe deel 18

    Ok ok, hier dan het nieuwe topic. moet ik zeker ook al die foto's erin zetten? geen idee hoe dat werkt. |(
  2. janice

    Demper CB600F

    ik zoek een leuke demper voor op mijn CB600F, maar er moet wel een leuk geluidje inzitten. Dus geen naaimachine, maar ook zeker niet te bruut. Wat is aan te raden en wat hebben andere CB600Fers :? En kunnen jullie ook een foto posten?
  3. janice

    heb 'm mijn cb600Fje !!!

    eindelijk heb ik 'm dan opgehaald *D kan 't niet laten om even te pronken ;)
  4. janice

    motorbeurs groningen

    wie gaan er allemaal en wat vond je van vorig jaar? http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/ mijn persoonlijke mening was dat die van vorig jaar al een stuk meer te bieden had dan voorgaande jaren, maar of het dit jaar nog meer te bieden heeft.... daar ben ik wel nieuwsgierig naar en dus ga ik...
  5. janice

    Groningen en Drenthe (deel 3)

    heb er maar Groningen en Drenthe van gemaakt, omdat Tomsoes van mening was dat er geen Friezen posten ;) deel 3 dus maar.
  6. janice

    wie gaan er naar de motorrai en wanneer?

    zoals de titel al doet vermoeden: ik vroeg me af wie er allemaal naar de motorrai gaan en wanneer? ik ga met Tomsoes ikbengek en demous op donderdag. even een linkje: http://www.motorai.nl/
  7. janice

    TT gangers pas op!

    ze zijn weer volop aan het controleren op snelheid hier :( enkele vaste punten hier in Assen zijn: vanaf van der valk richting smilde en dan de eerste rotonde gezien vanaf van der valk (dus bij kloosterveen) staan ze te laseren. en de woonwijk in vluchten helpt niet want daar staat ook een...
  8. janice

    een fijne rechtopzitfiets dacht iets van CB600F

    helaas moet ik mijn gixxer inruilen voor een comfortabelere fiets. na 10 minuten rijden ondervind ik hevige pijnen in polsen ellebogen en schouders door reuma. toen ik mijn gixxer kocht was de reuma in mindere mate aanwezig en was het best goed te doen. maar nu gaat het dus niet meer '( en...
  9. janice

    GSX-R 600 gehaald en eindelijk examen

    eindelijk dan mijn Gixxer gehaald :) :) :) :) hier wat foto's
  10. janice

    Groningen Drenthe Friesland

    oke dan. hier een vast topic voor het afspreken van toerritten, belevenissen en een gezellig praatje :) kom maar op met de verhalen :P
  11. janice

    ik kan wel wat tips gebruiken

    Ik heb me weer wat in mijn hoofd gehaald en ben nu bezig daar vorm aan te geven. kan daarbij wel wat tips gebruiken. mijn bedoeling is een site op te zetten met routes, in de eerste instantie, door Groningen Drenthe en Friesland. Ik weet veel leuke weggetjes om met de motor te rijden. van mooie...
  12. janice

    motorrijders met een lichamelijke beperking

    zijn hier motorrijders met een (lichte) beperking op lichamelijk gebied? b.v. een spierziekte, een aandoening / afwijking aan de gewrichten ofzo. hoe gaan jullie daarmee om wat het motorrijden betreft. hebben jullie aanpassingen gedaan aan de motor, kleding enz. en heb je na het rijden ook...
  13. janice

    lessen en ook gelijk een motor

    ben weer begonnen met lessen :] hoop wel zo snel mogelijk mijn papiertje te halen. een motor heb ik net gekocht!!! YES!!! zal straks even een fotootje doen. ben ervoor naar tencate geweest, rijden we terug, maakt de auto ineens rare geluiden. toch maar even stoppen. blijkt dat er een of...
  14. janice

    tips voor lessen?

    ik word door jullie enthousiasme aangestoken en wil het weer gaan proberen... Alleen hoorde ik dat het stukken duurder is geworden het lessen opzich (eerder 50 gulden) en tegenwoordig les je ook nog met meerdere motoren op 1 auto. wie heeft er tips voor een goede rijschool en waar moet ik...
  15. janice

    ben nieuw

    even voorstellen: Ik ben janice :X Sommige van jullie kennen me al persoonlijk. heb een tl1000 waar ik alleen maar achterop mag omdat ik zo stom ben geweest ooit te stoppen met lessen... ik heb het meer op choppers dan op van die tuperware bakken, maar oke heb geen rijbewijs dus heb me maar aan...
Terug
Bovenaan Onderaan