Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KatanaSP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KatanaSP

    Gezocht Bodis Oval Q1 RVS Einddemper

    GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT Bodis Oval Q1 RVS Einddemper met E-keur Honda CBR 1000 RR 2004 2007 gebruikt a.u.b zonder schade Ziet er zo uit maar alleen de RVS uitvoering , die kan ik passend laten maken
  2. KatanaSP

    Gezocht Bodis Oval Q1 RVS Einddemper

    GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT GEZOCHT Bodis Oval Q1 RVS Einddemper met E-keur Honda CBR 1000 RR 2004 2007 gebruikt a.u.b zonder schade Ziet er zo uit maar alleen de RVS uitvoering , die kan ik passend laten maken
  3. KatanaSP

    GS 1000 originele onderdelen

    Heb nog wat onderdelen van een GS 1000 liggen Een stel richting aanwijzers netjes Buddyseat redelijke staat Set bobines incl kabels en doppen Achterlichten \ Achterspatbord en binnenspatbord 3 sets zijkapjes Accubakje Gashandel Elektrischpaneel daar waar alles op gemonteerd zit incl Achterbrug...
  4. KatanaSP

    DID 520 ZVM-X ketting

    Te koop wegens verkeerd gemeten Een nieuwe (alleen gepast voor de lengte) D.I.D ketting ZVM-X 520 met een lengte van 116 schakels en sluit/klinkschakel Prijs van deze ketting incl het ophalen ervan = 85 euro
  5. KatanaSP

    Samefa Motoliner motorrichtbank

    Samefa Motoliner motorrichtbank Te koop Samefa Motoliner motorrichtbank gebruikt echter met alle toebehoren Zitten diverse pasbussen bij , 8 klemmen om frame vast te zetten , 3 bokken om klemmen aan te monteren , hydraulische pers om te kunnen richten , balhoofd bok en andere kleine...
  6. KatanaSP

    Alarmsysteen voor Triumph

    Alarmsysteem voor Triumph Compleet alarmsysteem voor diverse type`s Triumph Geheel kompleet met alle , kabeltjes , handleiding Er is echter maar 1 afstandsbediening Is plug & play gaat met originele stekkers Heeft waarschuwingslampje en extra schakelaar Linkje naar marktplaats...
  7. KatanaSP

    Suzuki GS 1000 delen

    Paas opruiming Ik heb nog wat delen voor een Suzuki GS 1000 te koop De volgende delen heb ik nog liggen Frame Suzuki GS 1000 1979 Aangepast voor mono-schokbreker en versterkt op de bekende punten tevens zijn alle overbodige lipjes e.d weggeslepen Kan d.m.v schetsplaten een GSXR blok...
  8. KatanaSP

    GSXR 1000 Wilbers schokbreker

    Komt uit een GSXR1000 2005 is echt volledig instelbaar en verstelbaar en in goede staat 3 jaar geleden nog service gehad bij HK Hi en Lowspeed instellingen , veervoorspaning , veerhoogte en reservoir is te verstellen Veervoorspanning is te verstellen d,m,v een losse draaiknop Heeft een...
  9. KatanaSP

    Wilbers Schokbreker GSXR 1000

    Komt uit een GSXR1000 2005 is echt volledig instelbaar en verstelbaar en in goede staat 3 jaar geleden nog service gehad bij HK Hi en Lowspeed instellingen , veervoorspaning , veerhoogte en reservoir is te verstellen Veervoorspanning is te verstellen d,m,v een losse draaiknop Heeft een...
  10. KatanaSP

    Spiegel set Suzuki GS1000s

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een setspiegels links en rechts dus van een Suzuki GS 1000 s Wie o wie kan mij hieraan helpen E.v.teen goed gelijkende set of een adres waar het mogelijk te koop is natuurlijk ook goed
  11. KatanaSP

    Garage opruiming en kijk wat ik vond

    Voorvork Suzuki gs 650 g incl antiduik € 35 Voorspatbord Kawasaki ZZR 1400 € 40 Achterwiel incl tandwiel zijde en as ZZR 1400 6 inch breed € 175 Universeel stuurkuipje polyester dus makkelijk aan te passen € 15 Lamporen universeel binnenmaat +/- 38 mm € 10 Diverse delen...
  12. KatanaSP

    GSXR 1100 OLIEKOELERBLOK TE KOOP

    Te koop dus een draaiend 5 maanden geleden , toen weg gezet en gestrip voor project , oliekoelermotorblok geheel kompleet met carburateurs Blok lekt niet en ziet erg nog goed uit , geen bloemkolen aanslag of zoiets Evt nog uit te breiden met een komplete gebogen goede oliekoeler 58000...
  13. KatanaSP

    SUZUKI GS 1000 ONDERDELEN

    Suzuki GS 1000 in onderdelen Bijna alle delen nog liggen op tank , frame en koplamp na Het is erg veel om een lijst te maken dus mail me met wat je zoekt met een prijsje en ik zal z.s.m een replymail sturen Als het niet snel genoeg verkocht wordt gaat het naar de oud ijzer boer dus...
  14. KatanaSP

    Suzuki kontje GS 850

    Mooi kontje van een Suzuki GS 850 in de kleur geel Is in goede staat zonder scheuren , mist 1 klein bevestigingsoogje Vraagprijs 15 euro
  15. KatanaSP

    Kawa Voorspatbord ZZR 1400

    Mooi origineel voorspatbord van een kawa ZZR 1400 bouwjaren 2006-2010 Geen schade of scheuren Vraagprijs 35 euro
  16. KatanaSP

    Rizoma rempotje

    Mooi Rizoma rempotje kleur staalblauw gebruikt Ik denk dat het type CT-015 is hij zat achter n.l het is dus een klein rempotje Vraagprijs 20 euro
  17. KatanaSP

    Wielen ZX 6R vanaf 2007

    Ben op zoek naar een set wielen voor en achterwiel van een Kawasaki ZX 6 R mag kompleet zijn maar hoeft niet George
  18. KatanaSP

    Te koop GSXR 1100 oliekoeler onderdelen uit 1992

    LAATSTE TYPE GSXR 1100 OLIEKOELER 1992 ONDERDELEN EN FRAME MET KENTEKEN Zonder motorblok , carburateurs , uitlaat , bedrading en elektra , voorvork en tellerunit ALLE OVERIGE DELEN ZIJN TE KOOP Mail met een bod op het te kopen deel en ik mail zo spoedig mogelijk terug Ben...
  19. KatanaSP

    Te koop aangeboden Suzuki GS1000 aangepast frame ex Jon Tobe

    SUZUKI GS 1000 FRAME AANGEPAST VOOR MONOSHOCK en ander achterframe inclusief kenteken uit 1978 met GSXR alu achterbrug is ex Jon Tober Voor de doe t zelver een mooie start je kan er je eigen draai aan geven Kosten € 50,- George Ben zelf nog op zoek naar van een onderdelen een...
  20. KatanaSP

    Te koop diverse delen Suzuki GS 1000 1979

    Alle delen zijn in originele staat en origineel Luchtfilterhuis , Voetsteunen voor , Duo voetsteunen , Originele spiegels met lichte roest , Komplete luchtondersteund voorvork , 4 x richtingaanwijzer , Mooie corrosievrije wielen , Carburateurs , Gashandel , Achterbrug , Kettingscherm...
  21. KatanaSP

    Spiegels voor een Suzuki GS 1000 S

    Wie weet waar ik spiegels van een Suzuki GS1000 S kan kopen , ben al maanden aan het zoeken maar telkens zijn het ze net niet Groet George
  22. KatanaSP

    Puch Maxi

    Bij deze bied ik de puch maxi van mijn zoon aan. Er moet nog het een en ander aan gedaan worden maar daar is de prijs ook naar. Ik heb veel geld in het brommertje gestoken, zo staat deze helemaal netjes in de hamerite hamerslag metaallak. De lak is met uiterste zorg aan gebracht eerst...
  23. KatanaSP

    Gezocht frame Hornet 600 2010 incl kenteken

    Voor een maatje gezocht een frame van een Honda hornet 600 uit 2010 graag wel met kenteken Zijn vorige is een beetje plat en hij heeft deze weer terug gekocht van de verzekering om hem opnieuw weer op te bouwen
  24. KatanaSP

    GESTOLEN

    OK het hoort niet echt thuis maar toch het is toch ook een collega Bekijk de onderstaande link en wie weet of er nog iets te vinden valt KatanaClub NL -刀-
  25. KatanaSP

    4-1 uitlaatsysteem voor Suzuki GSXR 600 uit 1993

    Gezocht voor mijn neef een 4-1 uitlaatsysteem voor een Suzuki GSXR 600 uit 1993 , dit is een waterkoeler. Alleen een collector zou evt ook goed zijn. Of zou een systeem van een 750 ook passen , gezien de onderdeel nummers denk waarschijnlijk niet zo 123 maar daarom ook deze vraag aan jullie.
Terug
Bovenaan Onderaan