Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nikor1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Bobber zadel (voor hardtail)

    Iets in deze trant: Heb je iets liggen wat er op lijkt of er bruikbaar voor is let me know!
  2. N

    Sidi Crossfire Crosslaarzen (mt. 42)

    Crossfire motorcross laarzen in maat 42 vraagprijs 50 eurie
  3. N

    Suzuki Savage Tank (met uitsparing voor kmteller)

    Heb hier over: een suzuki savage tank zonder deuken. Kilometerteller zelf zit er in principe niet bij (ben nog op zoek naar een kleinere vervangende). wel zit er de (zwarte) kap/uitsparing bij waar de dashboardverlichting ook in gebouwd zit. Benzinekraan zit er nog op, en tankdop zit er...
  4. N

    Cilinder+zuiger KTM SXF-250

    Zal asap foto van binnenkant cilinder maken Komt van een 09/10 af, past misschien ook wel op andere modellen t.e.a.b.
  5. N

    Haynes werkplaatshandboek Yamaha r1 04-06

    zelden open gehad. 25 euro.
  6. N

    Beschermen binnenkant tank

    goedemorgen, Ik heb vorige week een blank(kaal) stalen tankje voor mijn hardtail projectje gekocht. Deze tank heb ik wat aangepast door de binnenkant (bij de tunnel) warm te stoken en wat deuken te slaan zodat deze iets beter over mijn frame past. daarnaast heb ik een klein stukje moeten...
  7. N

    Hardtail Suzuki Savage

    Beste Luitjes, Waarschijnlijk het zoveelste hardtail topic hier, maar ik wilde hem jullie toch niet achterhouden. Wilde al jarenlang een mooie hardtail bouwen, echter gaat dit vaak gepaard met hoge uitgaven en keuring etc. Ik ben daarom op zoek gegaan naar een ongewild model met veel...
  8. N

    Savage/chopper/bobber stuur

    Stuurtje afkomstig van een savage, knipperlichten en spiegel krijg je er bij. remhendels dus niet. vraagprijs: drie tientjes
  9. N

    Savage/chopper/bobber onderdelen (150,-)

    Hoop onderdelen afkomstig van een suzuki ls650 savage. zijn allemaal erg netjes. Alles gaat in principe in 1 koop. 150 euro
  10. N

    SL650 savage Belt + riemwielen

    Wegens ombouw naar kettingwielen heb ik hier eventueel een in super staat verkerende belt over met bijbehorende poulies (weet niet of dat het goede woord is.) prijs: 75,- Zeer nette staat, afgelopen seizoen vervangen
  11. N

    Sportster (achtige) bobber Tank

    ben zojuist begonnen met het ombouwen van mijn bobber naar een hardtail. ben daarbij op zoek naar een ander tankje, liefst in de vorm zoals die op een HD sportster. alle soortgelijke kleine tankjes zijn welkom. Deukjes of krasjes hoeft geen probleem te zijn.
  12. N

    AGV ti-tech Rossi helm L (225,-)

    In uitstekende staat verkerende identieke rossi helm, Het gaat dus niet om de goedkopere replica. Maat L (inclusief zwart antifoon vizier twv 70,- bijbehorende tear-offs en originele hoes en doos) Fotos spreken voor zich Algemene praatje: De AGV Ti-Tech bestaat uit een carbon fiber...
  13. N

    Achterbrug R1 04-06

    Complete achterbrug met bijbehorende assen en kettingspanners en dogbone en andere onderdelen Vraagprijs 100,-
  14. N

    Yamaha R1 '05: 5000,-

    Wegens financiele redenen bied ik mijn blauwe Yamaha R1 uit 2005 aan. Het gaat om een belgische fiets! Alle papieren zitten er bij. -kmstand: 14.000 -nieuwe MPP 2ct banden -bobbins voor een achterbok -kleine ledknipperlichten voor -korte kentekenplaathouder met...
  15. N

    Suzuki gsxr1000k8 gestolen! omg. Bergen op Zoom

    hallo, ik post deze even voor 'raf rider' aangezien hij op vakantie is. zijn circuitmotor is gisteren/vanacht gestolen vanuit omgeving bergen op zoom. het gaat om deze motor: gsxr 1000 k8 superfiets heeel veel extra's mocht iemand iets bekends zien van deze motor neem dan graag...
  16. N

    Voll. Akrapovic Systeem R1 04-06

    ik doe even een animocheck voor dit systeem, mag weg namelijk, hoeft niet. het gaat om een volledig uitlaatsysteem van akrapovic. de bochten en uitlaat zelf zijn in uitstekende staat. dempers hebben wel wat gebruikerssporen welke overigens niet echt in het zicht zitten. alles zit er bij...
  17. N

    Voll. Akrapovic Systeem R1 04-06

    ik doe even een animocheck voor dit systeem, mag weg namelijk, hoeft niet. het gaat om een volledig uitlaatsysteem van akrapovic. de bochten en uitlaat zelf zijn in uitstekende staat. dempers hebben wel wat gebruikerssporen welke overigens niet echt in het zicht zitten. alles zit er bij...
  18. N

    r1 04 akra carbon ophangbeugels

    hallo, ben op zoek naar ophangbeugels/ringen voor akrapovic uitlaten van een r1 uit 04-06, best kans dat die van 07-08 hetzelfde zijn. heb je iets of weetje iets, laat het aub even weten!
  19. N

    R1 04-06 BOS carbon dempers + katvervanger

    voor een r1 van 04 tot 06 heb ik liggen BOS carbon dempers + katvervanger+db-killers zit een e-keur logo op zien er netjes uit, minpuntje is dat het kenteken tegen de onderkant van de dempers getrilt heeft. vraagprijs: 400 verzending is geen probleem
  20. N

    R1 07-08 kuipen op 04-06 r1

    goeienavond, een ander topic waar ik deze vraag in stelde is gesloten, vandaar dat ik hem hier even opnieuw stel. weet alleen niet of ik hem onder techniek of hier moest plaatsen. maargoed: heeft iemand ervaringmet een r1 07-08 kuipset op een r1 van 04-06 te plaatsen? de subframes...
  21. N

    R1 04-06 BOS carbon dempers + katvervanger

    voor een r1 van 04 tot 06 heb ik liggen BOS carbon dempers + katvervanger+db-killers (e-keur) zien er netjes uit, minpuntje is dat het kenteken tegen de onderkant van de dempers getrilt heeft. vraagprijs: 350 verzending is geen probleem mailen kan op: bboy-nix apestaartje hotmail...
  22. N

    R1 04-05 ratelt+clipjes in de olie

    goeienavond, ik heb gisteren een r1 gekocht met een bijgeluidje in het blok, vanuitgaande dat het blok onbruikbaar is. (heb een reserveblok liggen). maar heb samen met een vriend toch besloten het blok even te bekijken om het bijgeluid misschien weg te krijgen. Het leek van uit de buurt...
  23. N

    DB-killers Bos dempers (r1 04-06)

    ik heb hier nog twee db killers liggen, komen van BOS uitlaten en hebben op een r1 uit 2004/5/6 gezeten. maar passen misschien ook op andere bos uitlaten. zal binnenkort even een fototje plaatsen, zijn nooit gebruikt prijs=bieden
  24. N

    nieuw achterlicht yamaha r1 07-08

    heb nog een origineel achterlicht liggen voor een yamaha r1 uit 07-08. is nooit gebruikt. bied maar
  25. N

    R1 07-08 Akrapovic uitlaten + kappen + katverv

    heb voor een yamaha r1 uit 07-08 een hoop akrapovic spullen liggen. ziet er allemaal netjes uit geen scheuren oid. Word in één geheel verkocht, Mits er een geintresseerde is in de uitlaten én een geintresseerde in alleen de kappen. set bestaat uit: - 2 carbon dempers met het nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan