Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hc460
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Yamaha XT uit 83 verbouwen?

    Aangezien de halve vriendenkring een supermotard achtige brommert erbij koopt of zoiets aan t (om)bouwen is heb ik besloten ook maar eens de ogen open te houden. Wordt mij plots toevallig door een collega een yamaha XT 550 uit 83 aangeboden. Ik mag m meenemen voor 600 euro. Tank,spatbord...
  2. H

    Jouw meest bizarre motor-actie topic

    Na een rondje dikke verhalen uitwisselen met vrienden over de meest bizarre of achterlijke motoracties,ben ik benieuwd wat de meest rare actie is waarvan men zelf later hoofdschuddend denkt dat t wel te gevaarlijk,bizar,raar oid was. Ergens tussendoor geknald?,vier man op 1 motor?,te zwaar...
  3. H

    slijmbeurs onsteking door pak?

    Sinds enkele weken loop ik met een slijmbeursontsteking in mijn elleboog. 1 van de oorzaken is wrijving op de elleboog. Aangezien veel leunen of andere werkzaamheden waarbij de elleboog op die wijze belast wordt niet aan de dagelijkse orde zijn kan ik die opzij schuiven. Na een toevallige...
  4. H

    Motorjeans 2012 gezocht

    Ik wil me (toch) eens gaan orienteren voor een spijkerbroek om op bepaalde korte ritten te gaan dragen. Nu draag ik die sowieso wel eens maar ik vermoed dat mijn "diesel of levi's " weinig beschermt.... O-) De zoekfunctie heb ik gebruikt en daar kom ik veel oude topics tegen al dan niet icm...
  5. H

    goede bandenspanningsmeter gezocht

    Ik ben op zoek naar een goede bandenspanningsmeter. De voorkeur gaat uit naar een handzaam electronisch exemplaar zodat een juiste meting kan worden gedaan als er onderweg oid lucht bij moet. Prijs is niet helemaal van belang. Ik zie bij ons op de zaak al verschillen tussen (volgens...
  6. H

    Diameter remleiding bouten

    Ik heb om te beginnen de voorste remleidingen vervangen door de ommantelde exemplaren. De bouten die erbij zitten hebben een iets kleinere diameter als de originele. De hoeveelheid verplaatste vloeistof zal iets minder zijn,de druk en knijpkracht zullen misschien toenenemen? Moet ik de...
  7. H

    Nissin pomp of Brembo

    Heeft t nut om de standaard Nissin pomp op mijn K6 te vervangen voor een brembo exemplaar.? Zover ik weet zijn ze beide 19 mm en radial. De gixxers staan nou niet bekend om hun bijtende stoppingpower dus daar wil ik eea aan verbeteren. Gelijk question 2. Wat zijn betaalbare discs voor...
  8. H

    remleiding rvs laten maken-waar?

    Ik ben op zoek naar een bedrijf die rvs gecoate remleidingen kan maken in de kleuren zwart of carbon,maar ook met zwarte geanodiseerde aansluitingen en bouten etc. Als ebay man kom ik qua zwart van alles tegen,maar wel met chroom of rvs aansluitingen/bouten,en dat laatste als t kan liever...
  9. H

    MSL + zandvoort

    Ik kreeg een tip om via MSL op zandvoort een circuitdag te doen. Nu zie ik dat er op korte termijn nog plek is in groep 1. Een aanrader of toch andere aanbieders /circuits opzoeken.? FAQ doorgelezen op de site,is t verstandig om de stock demper eronder te zetten,of blijft elke...
  10. H

    K6 1000 ecu vervangen

    De ecu van mijn K6 1000 moet vervangen worden. Volgens sommige verhalen zou ivm de immobilizer key ook de sleutels,contactslot en tankdop nodig zijn. Ik zou graag weten of alleen de ecu vervangen zou gaan voor hetzelfde modeljaar/type. Gewoon inpluggen en lopen. Of in t laatste geval de...
  11. H

    immobilizer light gsxr K6 blijft aan

    Sinds een aantal dagen blijft de immobilizerlight (rode sleutel lampje) in mijn dash branden als de sleutel verwijderd is. Voorheen ging ie knipperen als de sleutel verwijderd was. Na een dag of drie-vier stilstand is de accu ook wat leeg en zit er net niet voldoende in om m te starten. Als...
  12. H

    schuim voor zitting

    Ik ben een reserve zadel opnieuw aan t bekleden en nu blijkt t schuim niet perfect te zijn. Nu kom ik diverse sites tegen die best wel wat verkopen,maar ik kom allerlei dichtheden en geheugens tegen. Weet iemand toevallig wat voor schuim in de buurt komt van t origineel of de naam van t soort...
  13. H

    Slechte benzine?

    Dit jaar voor t eerst besloten niet door te rijden met de gixxer ( K6,1000) in de winter. Eind oktober is ie naar binnen gegaan . Afgelopen weekend wat olie etc ververst,bandjes opgepompt en gelijk maar een rondje gedaan. Viel me direct op dat ie vanaf 10 tot 14.000 rpm even inhield,gewoon...
  14. H

    Castrol of Motul

    Vorige week wat olie gehaald om te verversen. Ik heb zelf altijd toevallig castrol gehaald en nu werd mij veteld dat motul ook kan maar net wat goedkoper is. Best,neem ik die mee. Nu hoor ik uit de kenissengroep verhalen van mensen die met motul last kregen van een plakkende koppeling...
  15. H

    coupon leder voor zadel

    Ik zoek een coupon leer/suede/alcantara om mijn zadel te bekleden. Ik weet de leerlooier in den haag te zitten,ook eens geweest,maar iets te ver voor een coupon van bv 20 euro. Is er een zaak in de omgeving van gorinchem/rotterdam en daartussen die coupons verkoopt,of iets in de regio breda...
  16. H

    Frixion discs

    Iemand bekend met de frixion wave schijven.? Ik zie ze sinds kort te koop bij enkele motorzaken waarvan ik niet 't idee heb dat ze puin willen verkopen. Prijs is ook acceptabel,dus blijft de vraag over hoe ze 't doen qua prestaties....
  17. H

    remblokken upgrade k6

    Er moeten remblokken aan de voorzijde vervangen worden van de K6 1000. De huidige remblokken bevallen uitstekend,geen idee wat er inzit. Overigens maken deze een slepend geluid als de motor verduwd wordt oid,of dat een eigenschap is van een bijzondere remblok of algemeen is mij niet bekend,de...
  18. H

    MFMM 2 vanuit regio gorinchem

    Zondag 4 mei willen we verzamelen om vanuit gorinchem richting veenendaal te rijden. Plaats: carpoolplaats gorinchem,net over de merwedebrug direct de afslag nemen en links op de rotonde onder het viaduct door. Carpool Ind. Avelingen (oostzijde) | parkeerlijn.nl Verzamelen vanaf...
  19. H

    Footpegs ervaringen

    De bedoeling is om een set footpegs,ookwel rearset te gaan bestellen. Via verschillende ebay aanbieders zie ik enkele verschillen in zowel design als afwerking. Zo zijn de voetsteunen vast ,ipv inklapbaar originee l,zijn sommige hol om tijdens contact met asfalt af te breken(in theorie)...
  20. H

    motorcombi voor kind gezocht

    Zijn er shops die keuze hebben in lederen combis voor kinderen.? Vooralsnog levert google niet direct veel op. Of iemand moet iets leuks gebruikt hebben liggen...
  21. H

    donkere kuipruit Gixxer K5-6

    Besteld door mij een donkere kuipruit voor een Gixxer K6 1000. De boutgaten komen niet overeen,dus diegene die weet of 't voor een 750 is of ander bouwjaar..... Splinternieuw. 30 euro.
  22. H

    gixxer exhaust 600/750 vs 1000

    Zoekend naar een auspuff voor de K6 1000 kom ik van alles tegen. De voorkeur gaat uit naar een laaghangende shorty,echter worden deze soms met linkpijp geleverd passend voor een 600/750 en niet de 1000. Soms wel voor de 1000,maar dan vanaf K7-8. Nu ben ik handig genoeg om eventueel een...
  23. H

    M4 gp exhaust voor een k6

    Morgen kijken bij een K6 1000, 99% dat ie 't wordt,of de foto's moeten puin verbergen. Maargoed,de stock demper zit er nog onder. Effe aan t kijken voor wat leuks en kom ik de M4 GP titanium slip-on tegen. Volgens de beschrijving vervangt ie ook de cat,moet ie dan ook ge-remapped worden of...
  24. H

    K6 1000 gixxer mods

    Ik ga de aankomende dagen kijken bij wat K6 1000's. Nu ben ik op de hoogte van de modificatie van het frame welke nog steeds onder garantie van suzuki gedaan kan worden. Nu kwam ik ook iemand tegen die een soort steun bij zijn schakelmechanisme had welke een verbetering zou moeten zijn. Zijn...
  25. H

    advies voor een sportieve damesmotor

    Een vriendin is bezig met lessen en ook driftig op zoek naar een geschikte motor. Wat is een geschikte fiets voor een vrouw met een normale lengte(1.70?) met semisportieve ambities. Gezien haar budget zal dat een mid tot eind jaren 90 fiets moeten zijn. Mij totaal onbekend welke...
Terug
Bovenaan Onderaan