Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers

    Bron:o.a. De Telegraaf, AD en andere media. Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers DEN HAAG - De afspraken uit het regeerakkoord over motorrijtuigenbelasting voor oldtimers worden versoepeld. Dat is het gevolg van een akkoord dat staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) heeft gesloten...
  2. K

    Politiechef: verkeersboetes te hoog

    ANP : Politiechef: verkeersboetes te hoog TILBURG - Politiechef Hans Vissers van de regionale eenheid Zeeland en West-Brabant vindt de verkeersboetes in Nederland te hoog. Ook zijn medewerkers zouden er zo over denken. "Ik denk dat we met de hoogte van de boetes echt zijn doorgeschoten”...
  3. K

    veiligheid nieuw rijbewijs ter discussie

    Nu op radio1 (09.46) een item over het nieuwe rijbewijs. Vooral de lichtste categorie wekt in dit item grote twijfels. Ik kan helaas geen link of zo geven, digibeet. Item duurde tot 09.51
  4. K

    rompslomp kentekenbewijs verandert

    Je kan binnenkort thuis achter je pc een kentekenbewijs overschrijven. Dus bij verkoop (of koop) geen gehannes meer met TNT. Schorsen kan ook langer dan 1 jaar. Ja ik weet het, zal wel weer gezanikt worden over de bron, de telegraaf van vandaag...
  5. K

    doorrijder zebrapad aanrijding meldt zich na ongeluk

    Zie ook inmiddels gesloten topic: Motorrijder rijdt jochie aan op zebra en vlucht Doorrijder meldt zich na ongeluk GOES - De motorrijder die afgelopen dinsdag een 11-jarige jongen aanreed op een zebrapad, heeft zich gemeld bij de politie. Het jochie raakte lichtgewond. Het gaat om een...
  6. K

    11 stedentocht

    De inschrijving is weer geopend. http://www.frieschemotorclub.nl/elfsteden/index.html
  7. K

    actie kruidvat treinkaartjes (motorbeurs?)

    Jouw extravoordeelkaart | Kruidvat
  8. K

    frame honda cbr 600FR

    Frame met kenteken honda cbr 600FR 1994 http://link.marktplaats.nl/526477683
  9. K

    Oud-wegracer Cees van Dongen overleden

    Oud-wegracer Cees van Dongen overleden CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Voormalig wegracer Cees van Dongen is na een lang ziekbed op 23 december overleden. Van Dongen is 79 jaar geworden. Van Dongen veroverde 14 nationale titels. Hij won in zijn lange loopbaan één Grand Prix, de Grote Prijs van...
  10. K

    Onderzoek Haagse jeugdbende leidt naar motoren

    Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Cookies op destentor.nl | destentor.nl Motormeuk Nieuws: Gestolen motoren aangetroffen in Den Haag
  11. K

    'Puntenrijbewijs voor iedereen'

    'Puntenrijbewijs voor iedereen' AMSTERDAM - Alle Nederlanders moeten een puntenrijbewijs krijgen dat bij te veel verkeersovertredingen wordt ingetrokken. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag op basis van een vertrouwelijk advies van het OM aan minister van Infrastructuur en Milieu Melanie...
  12. K

    frame met belastingvrij kenteken

    Te koop een frame van een honda shadow vt1100 1985 met kenteken. Kenteken is geschorst.
  13. K

    België overweegt aparte kleding motorrijders

    België overweegt aparte kleding motorrijders BRUSSEL - In België worden motorrijders mogelijk verplicht opvallende kleding te dragen, zoals fluoriserende vestjes. Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe heeft aan het Belgisch parlement laten weten dat hij die maatregel ernstig...
  14. K

    Duitse hardrijders gered door rechter

    Duitse hardrijders gered door rechter HERFORD - Een Duitse rechter spreekt sinds kort alle te hard rijdende automobilisten vrij omdat de flitspalen langs de snelwegen volgens hem een inbreuk zijn op de privacy van de automobilisten. Kantonrechter Helmut Knöner (62) heeft tot nu toe al...
  15. K

    abus granite extreme, hoezo waterdicht?

    Ik heb dus een abus schijfremslot art4 met alarm gekocht in maart. Wilde de batterijen verwisselen omdat er geen alarm meer ging en het lampje niet meer brandde na afsluiten. Opengemaakt en tot mijn stomme verbazing zijknat. Ding open op deverwarming gelegd 4 dagen en toen weer geprobeerd...
  16. K

    Man veroorzaakt ongeval met gestolen motor

    "AMSTERDAM - Een 18-jarige man heeft dinsdagavond met een gestolen motor een ongeluk veroorzaakt in Amsterdam. Hij reed met hoge snelheid over een fietspad in het stadsdeel Zuidoost en botste tegen een 39-jarige vrouw. Zij moest met een hoofdwond naar het ziekenhuis, liet de politie woensdag...
  17. K

    Primeur op circuit Assen

    Grand Prix elektrische racemotoren in Assen BUNNIK - Het TT Circuit in Assen beleeft komend weekeinde een stille primeur. Voor het eerst is er een Grand Prix voor elektrisch aangedreven racemotoren. Het betreft twee races van het Europees kampioenschap. Oud-wegracer Jurgen van den...
  18. K

    Ketting bijna fataal voor motorcrosser

    "Ketting bijna fataal voor motorcrosser Odiliapeel - Vier motorcrossers in Odiliapeel zijn aan de dood ontsnapt. De vier reden op een zandpad toen ineens midden op de weg palen met kettingen stonden. Drie motorcrossers konden uitwijken richting sloot maar de vierde reed frontaal met zijn...
  19. K

    aldi heeft communicatiesetje voor weinig....

    Vanaf 12 juni motorcommunicatie set 9.99. Of het wat is weet ik niet. Op de aldi site gaan ze nog tot 5 juni zie ik net. Krantje staan ze wel.
  20. K

    div. onderdelen vt1100 1985

    draadboom, andere bedrading en 4 dozen onderdelen. Ook gratis af te halen airbrush setje. Doos zitten flesjes inkt/verf in en nog wat dingen met slangetjes. Weet niet wat ik ermee moet.
  21. K

    elfsteden kaart

    Ik heb 1 kaart over, tegen kostprijs over te nemen.
  22. K

    linker zijschild honda shadow vt 1100 '85-'86

    ik heb een linkerzijschildje te koop.
  23. K

    Rijbewijs kwijt na opendraaien gashendel

    Uit de landelijke pers vandaag: Rijbewijs kwijt na opendraaien gashendel BREDA - Een 23-jarige motorrijder uit Oosterhout is dinsdagmiddag zijn rijbewijs aan de politie kwijtgeraakt nadat hij 100 kilometer te hard reed in het centrum van Breda. Komende vanuit het centrum draaide hij op...
  24. K

    motorblok en diverse onderdelen vt1100 1985

    Compleet blok, zuigers etc. Ligt al vrijwel uit elkaar. Ook andere onderdelen los te koop. Frame met kenteken. Helemaal recht frame.
  25. K

    frame vt 1100 1985 met kenteken

    Te koop frame van een vt 1100 1985 met kenteken. Eventueel kabelboom en andere onderdelen.
Terug
Bovenaan Onderaan