Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -46-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -46-

    Klucky pucks

    Goedemorgen! Ik ben op zoek naar een paar kneesliders die wat langer mee gaan dan de originele op mijn ixs pak en ik kwam de zogenaamde Klucky Pucks tegen. Die zouden het een stuk langer vol moeten houden. De site van de Nederlandse dealer is echter down, bij een bestelling op...
  2. -46-

    Supersport voor €1500

    Een goedemorgen! Ik ben op zoek naar een nieuwe motor waarmee ik een aantal circuitdagen wil gaan pakken. Ik zit te denken aan een 600 of 750 cc supersport met een budget van zo'n €1500. Ik heb een lijstje gemaakt en dat is als volgt: Yamaha FZR 600 Yamaha YZF 600 Yamaha YZF 750 R...
  3. -46-

    Roadsitalia uitlaten

    Hallo allen :W, Aangezien ik op zoek ben naar een nieuwe demper voor de SV kwam ik het merk Roadsitalia tegen. Ik vind dat ze strakke uitlaten maken en vooral de prijs spreekt me zeer aan (€240,- voor demper + midpijp). Ik heb ze nog niet veel gezien hier en ben daardoor benieuwd of er MF-ers...
  4. -46-

    Kleding: Firefox vs. Probiker

    Momenteel ben ik bezig met rijlessen maar ik wil binnenkort toch een keer gaan shoppen voor een mooie lederen combi. Als arme student moet je toch een beetje op de centen letten en dan worden de combi's van firefox (polo) en probiker (louis) toch wel erg aantrekkelijk. Beide combi's zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan