Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: truusjetrap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Te koop Rev it motorlaarzen ( nieuw )

    Te koop nieuwe Rev it motorlaarzen mt 43 165,00 euro
  2. T

    Te koop Sidi motorlaarzen mt 42

    Te koop Sidi motorlaarzen mt 42 in goede staat. Wel gebruikt.
  3. T

    Te koop Sidi laarzen mt 42

    Te koop Sidi laarzen mt 42, in goede staat. Waren van m n vrouw en die heeft een maatje groter gekocht.
  4. T

    Duo zitje Suzuki Tl 1000

    Ik heb nog een duo zit voor Suzuki Tl 1000 teab
  5. T

    Gratis Spyke motorpak mt 52

    Gratis Spyke motorpak met kneesliders mt 52. Zonder hutsen en butsen. Prima staat dus.
  6. T

    Te koop laarzen Alpinestars

    Te koop Alpinestars laarzen mt 46 Prima laarzen zonder mankementen. Prijs 100 euro.
  7. T

    Truusjetrap wil ook een span aanbouwen.

    Mijn bedoeling is om er zoiets van te maken. Een Suzuki Gsx 750es met zo n zijspan.
  8. T

    Rem Gsx 750 es

    Weet iemand hoe je het best een stofhoes om de remzuiger en in die bevestegingsrand van de remklauw van een Suzuki Gsx 750 es kan krijgen?
  9. T

    Te koop Suzuki Gsx600f

    Voor onderdelen of opknappen. Suzuki Gsx600f. Bouwjaar 1989
  10. T

    Te koop Shark helm

    Te koop zgan Shark helm, ongeveer 500 km mee gereden. Maat L, met pinlock en ingebouwd zonne visier. 125 Euro, bespreekbaar.
  11. T

    Te koop 2 Kawasaki s GPX 600

    Ik heb nog 2 Kawasaki s in de aanbieding. Mogen voor niet al te veel geld weg. Tevens een berg onderdelen. Ik vraag 750 euro voor dit alles.
  12. T

    Benzine Lekkage GPX 600

    M n GPX lek benzine als je hem/haar uitzet. Langs de vlotterbakken. Heeft dit met vacuum te maken? Tijdens het draaien van de motor niks aan de hand.
  13. T

    Onderdelen Kawasaki GPX 600

    Te koop diverse onderdelen Kawasaki GPX 600. Wielen, tellers, stepjes noem maar op.
  14. T

    Sidi rugtas nieuw

    Teab Sidi rugtas, nooit gebruikt. Teab
  15. T

    Olie Honda xl500

    Mijn zoon heeft een Honda xl500 en wil Castrol power rs 10w40 mengen (lees bijvulen ) met motul syntetische olie ook 10w40 Kan dat ongestraft?
  16. T

    Koppeling Honda XL 500?

    Onze Honda XL 500 loopt nog wel, maar komt niet meer vooruit. Schakelklok doet het wel, maar het lijkt wel of de verbinding tussen de krukas en de bak weg is. Als je de olie peilstok eruit haalt stinkt het verbrandt. Koppeling eruit gebrandt??? Is dat redelijk simpel te verhelpen?
  17. T

    Uitlaatklem TRX 850

    Hoe krijg je een sleutel op de uitlaatklem van een TRX 850. Het gaat om een Laser vervangingsdemper en ik krijg er met geen mogelijkheid een sleutel op. Wel aan de ene kan bij de inbusbout, maar niet op die m6 of m8 aan de andere kant.
  18. T

    Motormanagementlamp brandt op Triumph T595

    Waarom gaat het gele lampje van het motormanagement branden van mijn Triumph T595? Motor loopt en start goed.
  19. T

    Moto GP toch te zien op TV

    Moto GP is toch te zien op tv als je een schotelontvanger hebt, nl op DSF een Duitse sportzender
  20. T

    truusjetrap

    Hallo, ik ben truusjetrap heb een agrarisch bedrijf en heb net een Triumph Daytona T595 gekocht. Kan iemand mij vertellen waar ik specifiek op moet letten bij het onderhoud van deze machtige fiets.
Terug
Bovenaan Onderaan