Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: desmoDuc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Ducati street fighter

    Zijn er SF Rijders die hun Streetfighter van extra accessoires hebben voorzien (bv andere uitlaat etc etc)Groet Fons :P
  2. D

    Monster meeting 's Hertogenbosch

    is er al iets meer bekend mbt Ducati monster meeting in 's hertogenbosch moet bij mijn werkgever de vakantieplanning door geven en het zou flink balen zijn als ik dan met vakantie ben in het buitenland. Graag zsm een datum Fons :]
  3. D

    Monster meeting 's Hertogenbosch

    is er al iets meer bekend mbt Ducati monster meeting in 's hertogenbosch moet bij mijn werkgever de vakantieplanning door geven en het flink balen als ik met vakantie ben terwijl de monstermeeting wordt gehouden. Graag zsm een datum Fons :]
  4. D

    Importeur Marving uitlaten/uitlaat onderdelen

    Weet iemand soms op dit forum wie de importeur is van marving uitlaten/uitlaat onderdelen Mijn dealer wilt nl wat bestellen van marving maar weet niet wie de importeur is. mazzeltjes Fons
  5. D

    niet helemaal nieuw maar terug van weggeweest

    Ik ben er weer, sommige kennen me nog en jawel rij nog steeds op een Ducati, onvoorstelbaar he Ondanks slecht weer , hopelijk zien we elkaar eens bij een meeting of zoiets Groeten Fons :}
  6. D

    effe voorstellen

    ben een brabo en rijd sinds een paar jaar op een Ducati. voorheen heb ik een superlight gehad maar dat was lang geleden en daarna diverse yammie en kawa (uiteraard in het groen) mare eenmaal verliefd op een lady in red en je wilt niets anders meer dus heb ik weer eentje aangeschaft Nu overweg...
Terug
Bovenaan Onderaan