Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tony1499
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tony1499

    Tracer 900 2018

    Bij deze te koop 7700km als nieuw alle sleutels en boekjes erbij incl nog fabrieksgarantie. 9500 euro
  2. tony1499

    motortrip Barcelona april

    beste medeforumleden ik ben van plan om in 9 dagen vanuit zeeland naar Barcelona en terug te rijden. Dit is mijn eerste motorreis heb een tomtom rider 400 maar een route plannen lukt niet . Ik wil tolwegen vermijden en een aantal cols verkennen. Wie kan me een route uitstippelen denk aan 400km...
  3. tony1499

    kawa verzameling te koop

    wil hier een linkje delen dat ik zonet las voor wie interresse heeft http://www.2dehands.be/motoren/motoren/kawasaki/complete-collectie-104521741.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email
  4. tony1499

    waar glasparelen?

    Is er iemand die een adres weet om mijn blok te glasparelen i nde buurt van sint-niklaas of antwerpen?
  5. tony1499

    cilinderkop niet los van cilinders te krijgen

    Forumleden die soms een goeie tip voor me hebben? Heb mijn blok opengegooid maar krijg de kop niet van de cilinder heb al 2 koelvinnen gebroken het is een cb750k7 hier een linkje Ole En nog een cb750k7 project
  6. tony1499

    Ole En nog een cb750k7 project

    reDeze week een brik opgehaald uit 1977 .En vandaag bijna volledig gedemonteerd.Ben er nog niet uit wat ik ermee ga aanvangen .Hem origineel houden of een caferacer van maken.Dit is mijn eerste projectje heb vroeger wel gesleuteld aan 2takt crossers maar nooit 4takt.Ik zal hier regelmatig...
  7. tony1499

    honda cbr1000rr fireblade originele kuipset/kappenset

    heb een originele set liggen van een 2004 model kleuren rood/zwart in perfecte staat . doe me een mooi bod en je kan ze komen halen. mvg tony
  8. tony1499

    rempomp cbr1000rr stuk?

    mijn achterrem pakt niet zo goed.Heb gisteren dan stalen remleidingen gemonteerd en is nog steeds hetzelfde.Ze zijn volledig ontlucht.Als ik rem bouwt hij een beetje druk op als ik hem volledig ingetrapt heb.Maar mijn wiel blokkeert niert als ik hem vol induw dus eigenlijk heb ik er niet veel...
  9. tony1499

    RSV Mille factory of Ducati 1098 2007?

    rsv mille factory of ducati 1098? beste forummers na een aantal jaren zonder motor ben ik nu terug op zoek naar eentje. Nu vraag ik me af wat jullie zouden nemen de duc of de aprilia.zelf ben ik wat bang voor een ducati met betrekking tot de betrouwbaarheid die toch niet top is . Bij de aprilia...
Terug
Bovenaan Onderaan