Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gizmo88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gizmo88

    helft minder verkeersdoden onder motorrijders in 2013

    Minder mensen komen om in het verkeer In 2013 zijn fors minder verkeersdoden gevallen dan in het jaar ervoor. Met 570 lag dit aantal 80 lager dan 2012. In 2007 lag dit aantal nog op 791 en tien jaar geleden boven de duizend. Foto: NU.nl/Edwin Glaser Dat blijkt uit cijfers van het Centraal...
  2. gizmo88

    Aansluiten Galaxy S 3 op sae connector

    Ik heb een Galaxy S 3 mobile met een autolader. Op mijn motor zit ook een aansluiting om een optimate 2 acculader aan te sluiten. Dat is een SAE connector. Nou wil ik daarop mijn Galaxy S 3 aansluiten zodat mijn mobiel opgeladen wordt tijdens het rijden. Nou is mijn vraag welke...
  3. gizmo88

    flitsmeister

    Dit is een gratis app waar flitslocaties op staan. Wie gebruikt dit op de motor, en hoe doe je dat het beste? ik ben benieuwd. nog bedankt. :)
  4. gizmo88

    Diefstal Panigale uit Ducati store

    http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/12924823/__Motor_stelen_gaat_fout__.html
  5. gizmo88

    het zal je maar gebeuren,

    Man Sues BMW for Causing Persistent Erection - Motorcycle.com News
  6. gizmo88

    nieuwe Thriumph Enigma

    lijkt wel een Ducati kloon! Maar wel mooi om te zien.... het is overigens Triumph
  7. gizmo88

    trajectcontroles op alle 130 km wegen

    Motorfreaks
  8. gizmo88

    Wie volgt met een 6-cylinder?

    BMW heeft onlangs een 6 cylinder uitgebracht. Ik vraag mij af, of andere merken zullen volgen. :} Is de 6 cylinder een nieuwe trend in motorland, of blijft het bij een merk BMW en Honda met de Goldwing? ;)
  9. gizmo88

    uitgestelde gevangenisstrafhard bij hard rijden/Engeland

    Six-month suspended sentence for 149mph speeder | MCN met filmpje, en ik vind het wel meevallen om hiervoor een (uitgestelde) gevangenisstraf te geven. Dan komen ze wel lekker vol te zitten...
  10. gizmo88

    Wat zijn jouw motorplannen voor 2011?

    Nieuwe motor kopen? Of toch maar even doorrijden op je huidige motor. Of stoppen Of..?????
  11. gizmo88

    snelle motoren niet beboet

    'Snelle motoren niet beboet door digitale flitspalen' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Heerlijk lekker scheuren langs de flitspalen.... :? :?
  12. gizmo88

    te koop gevraagd 25 kw

    Wie oh wie heeft nog een motor van ca 10 jaar oud in goede staat. Hij moet 25 kw zijn , ook op kenteken Merk maakt niet uit. Moet nog goed rijden Ik ben benieuwd
  13. gizmo88

    primeur: Rossi naar Ducati

    bron. MCN World Exclusive: Rossi to Ducati Eindelijk!
  14. gizmo88

    motoren in Zeeland rijden te hard

  15. gizmo88

    Puntenrijbewijs voor iedereen?

    Spee is in overleg met politie, CBR en het College van procureurs-generaal om te komen tot een puntenrijbewijs voor alle automobilisten en motorrijders. Nu bestaat een dergelijk systeem alleen nog voor beginnende bestuurders. Spee zegt in het jongste nummer van vakblad Blauw, uitgave van de...
  16. gizmo88

    een oeps moment

    Video's | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Ik schrok mij rot..
  17. gizmo88

    Motor gekocht uit folder (zonder proefrit)

    Heeft iemand wel eens een motor gekocht van een model dat nog uit moest komen, terwijl er alleen specs en foto"s van te zien waren uit een folder, of internet ;) ;)
  18. gizmo88

    nieuwe Yamaha Super Tenere

    Bron mcn. hij komt uit in 2010.
  19. gizmo88

    Nieuw controlesysteem voor banden

    De politie in de Belgische stad Gent heeft er een nieuw wapen bijgekregen: een in het wegdek ingebouwde laserscanner die in staat is om de profieldiepte van de banden van rijdende voertuigen te controleren. De eerste chauffeurs zijn al beboet. Het meetsysteem, de zogenaamde TyreEye, is...
  20. gizmo88

    einde Buell, bron MCN

    In an astonishing move Harley-Davidson has stopped all Buell production and no more Buells will be built – ever! The announcement was made this afternoon by company founder Erik Buell himself in a video posted on the Buell website (link here). A clearly emotional Erik Buell thanked...
  21. gizmo88

    Honda VFR 1200 specificaties

    It’s been the worst secret in motorcycling for years but these are the first official pics of the 1200cc V4 VFR1200F from Honda. The bike is the new replacement for the VFR800 and the Super Blackbird and will be on sale very soon with a claimed 170bhp and 95 lb ft of torque from the all-new...
  22. gizmo88

    Moto Morini bankroet

    Italian firm Moto Morini has entered voluntary liquidation after failing to pay its staff or suppliers in September. Moto Morinis for sale Morini now enters a period uncertainty tinged with bleakness. Voluntary liquidation is normally a precursor to a firm’s assets being broken up and sold...
  23. gizmo88

    Nieuwe Honda VFR 1200 gespot in de Alpen

  24. gizmo88

    Nieuwe MV Agusta

    Het is trouwens mv Agusta 3 cylinders, 675 cc, 140 pk
  25. gizmo88

    5 boetes en ??

    Vanmiddag even naar Motoport. Ik rij op de Slootweg richting Motoport waar vaak gecontroleerd wordt. Ik hou mij het eerste gedeelte aan de snelheid en geef gas. Kom ik in Slootdorp aan: zie ik twee motoren die waren aangehouden. Ik denk oeffff, masssellllll. Vervolgens komen de twee...
Terug
Bovenaan Onderaan