Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CasperV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Triumph Daytona 675 in Onderdelen

    Triumph 675R 2011 In onderdelen te koop. Helaas is anderhalf jaar geleden de drijfstang via de verkeerde weg naar buiten gekomen. Ik heb altijd het goede voornemen gehad om een nieuw blok op te bouwen en deze fiets weer op de benen te krijgen maar ik ben dermate druk dat dit voorlopig echt...
  2. C

    Honda Aggregaat, Matris shock R6, Arai SAL vizieren

    Ik heb nog wat spullen ongebruikt in huis en in de schuur liggen die verkocht kunnen worden namelijk: Honda 10i aggregaat Prima aggregaat met wel enkel gebruikssporen maar ziet er verder prima uit en functioneert ook goed. Na de laatste onderhoudsbeurt erg weinig gebruikt waardoor hij ook...
  3. C

    Diverse Racebanden gebruikt

    Bij het opruimen van de schuur en het herordenen van de bandenvoorraad bleven de volgende banden over. De meeste banden zijn erg oud en hoeven niet zoveel op te brengen (je ziet wel eens dergelijke oude banden voor de nieuwwaarde voorbij komen). Rubber van de regenbanden is ondanks de leeftijd...
  4. C

    Diverse raceparts R6 2003-2016 (YEC – Kent – PP – Akrapovic)

    Door de aanschaf van een nieuwe motorfiets heb ik vrijwel een complete R6 2005 in onderdelen te koop. Sommige onderdelen passen op de 2003-2005 R6 terwijl andere delen passen op de 2005 R6 tot en met die van nu. Genoeg mensen kunnen beamen dat het een erg rappe R6 was en met alle race...
  5. C

    Oude circuit banden voor straatgebruik

    Banden te koop: Aangezien het seizoen voorbij is en ik nog een flinke stapel banden over heb hoop ik hier nog wat mensen blij mee te kunnen maken. Ik heb voor de staat van de banden een schaalverdeling gemaakt en hierbij is misschien handig om te vermelden dat het indicatieve aantal...
  6. C

    Gezocht: SGT 27 september Assen

    Zoals in de titel staat zou ik graag nog de 27e de mogelijkheid hebben om de vering goed af te stellen dus ik ben op zoek naar iemand die onverwachts toch niet kan. Ik ben bang dat er wel meer mensen willen trainen maar goed misschien heb ik nog geluk. Liefst alleen de laatste 3 sessies maar 1...
  7. C

    Gezocht: Slotenset+ecu of YEC ecu R6 2005

    Aangezien tijdens de wintertraining in Spanje de Huurauto is opengebroken en al mijn tassen en koffers met daarin ook de sleutels van mijn R6 2005 circuitfiets zijn gejat heb ik nog wat werk voor de komende race. Voor zover ik kan vinden is de enige echte manier om mijn motor weer aan de praat...
  8. C

    CasperV

    Ook maar geregistreerd na een lange tijd meelezen! Rij zelf een Honda CBR929 blade, hoewel die op het moment helemaal niet rijd doordat de dynamo verbrand is helaas. Grtz Casper
Terug
Bovenaan Onderaan