Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Smuiger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Smuiger

    OBT nr 31. we gaan poffertjes eten

    Na een rijke historie van OBT's is het de laatste tijd toch wel erg stil op het Oude Brikken Toer gebied. Waar we altijd meerdere OBT's per jaar reden, is de laatste nr 30 nu weer een jaar geleden. Even de historische topics: obt1: Ouwebrikkentour (heropend topic) obt1: Het Grote...
  2. Smuiger

    Originele BMW acculader

    Ik heb deze Originele BMW acculader in de aanbieding, inpluggen en opladen zo simpel kan het zijn. €25,-- incl verzenden binnen nl
  3. Smuiger

    Aaccu 12 Volt + pool links YB16-B

    Motor accu 19 A 12 Volt + pool links YB16-B Nieuw in doos. moet zelfs nog gevuld worden Afm. 176x101x156 mm (LxBxH) TEAB
  4. Smuiger

    Krauser K1 rekje

    Krauser K1 rekje en topkoffer gezocht
  5. Smuiger

    gezocht remschijven voor, voor CBR600F voor 92

    Wie heeft nog een paar knappe?
  6. Smuiger

    Traject controle A2

    Ze zijn eindelijk klaar met instellen. op de breedste weg van het land mogen we weer keurig aan de snelheid gaan sukkelen van 23-7 http://www.nu.nl/binnenland/2857883/trajectcontrole-a2-23-juli-van-start.html
  7. Smuiger

    alcoholtesters in Frankrijk

    In Frankrijk moet je in je blik af juni 2 alcoholtesters bij je hebben. Ook dat je een 2e bril bij je moet hebben, een ehbo kist en je mag wel bv een tom-tom in je auto hebben maar deze mag geen radarfunctie hebben. Dus deze mag je niet vertellen waar de flitspalen staan. In augustus zal op...
  8. Smuiger

    Fraaie set Probiker kinderkleding

    Afgelopen seizoen. 5x gedragen deze fraaie set kleding speciaal voor kinderen. Dit kost nieuw bij Motozoom € 280,--. ik doe het weg in 1 koop voor €130,-- Bestaande uit. Nieuw model kinderjack (70508104) mt L 164 voor onze toekomstige motormuizen! Dit jack is speciaal voor op de groei...
  9. Smuiger

    Beverwijk-Heemskerk en Omstreken Deel 10

    B&B Tours De tour was een Groot suc6 B&B tours bedankt :} hier wat foto's Het AKTUELE weer ...... :Y kijk naar buiten :P Deel 9 Wie tuft er in deze omgeving, en zoekt een toermaatje of toermaatjes. Voor iedereen die een affiniteit heeft met motoren en...
  10. Smuiger

    garmin steun

    Dit deel van de montage set heb ik nodig? dus het deel wat je aan de koppelinghandle vast maakt
  11. Smuiger

    Materiaal frictieplaten

    Wie weet van wel metaal de frictie platen voor een natte koppeling gemaakt zijn?
  12. Smuiger

    6 jaargangen Moto 73 voor nop

    Liggen gebundeld en op volgorde 2005 tm 2010 Gaan binnen kort in de papierbak dus als ik er iemand blij mee kan maken kom het dan maar halen. :Y
  13. Smuiger

    Email Notificatie

    Sinds van morgen krijg ik geen email meer bij nieuwe berichten. Hoe kan dat?
  14. Smuiger

    kleding voor mijn Zoontje

    Mijn zoontje wil ook wel eens mee dus is er wat kleding nodig. Niet te duur want voor je het weet zijn ze er weer uit gegroeid. :) ik zoek textiel jas. M zal wel passen, broek heeft tie nu 170 denk ik en een paar hoge schoenen of laarzen maat 36 Wie help mij hier mee
  15. Smuiger

    Restyle Kleding

    Wie kent dit merk? Is het wat? Het ziet er wel goed uit en niet duur. Maar als je maar een jaar met een jas doet is het nog steeds duurkoop. Nu ja morgen in Aalsmeer ga ik even kijken bij de Sale
  16. Smuiger

    Stalling Zaanstad

    Ik zoek betrouwbare stalling voor de fiets die ik nog kopen moet. :) Mag best een stukje van mijn woonplaats zijn . BV een hoekje in een schuur of zo. is niet alleen voor winterstalling.
  17. Smuiger

    Ikkie01

    Hallo. Ik ben Hans, uit de Zaanstreek. Ben 46 en rijd nu al een heel aantal jaartjes niet meer omdat het geld er niet voor was. Maar het blijft knagen en zeker volgend jaar komt er weer een motor. Heb best veel km gereden en motoren versleten. De laatste was een K100 LT. Vele vakanties...
Terug
Bovenaan Onderaan