Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KleijeRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KleijeRR

    Verkocht

    Verkocht
  2. KleijeRR

    Triumph Tiger 2012 Sleutel kwijt, starten met reserve sleutel lukt niet

    Merk: Triumph Tiger 2012. Probleempje; ben mijn sleutel kwijt. Heb wel een reservesleutel, maar ik krijg em hier niet mee gestart. Draait wel rond maar slaat niet aan. Niet ingeleerd oid? Lekker handig. Mijn vraag is nu; Lees op internet van alles, maar wat is nu de goedkoopste oplossing voor...
  3. KleijeRR

    Accumontage

    Goedemorgen, Voor mijn tiger 1050 SE een nieuwe onderhoudsvrije droog opgeladen Varta accu besteld. Op elke site die ik kon vinden staat dat deze toepasbaar is in mijn motor, zelfs bij varta zelf. Nou staat er "only place upright" terwijl de accu op zn zijkant moet liggen in de tiger...
  4. KleijeRR

    Remvloeistof op velg

    Beste allen, Door een pijnlijke blunder is er remvloeistof gemorst over mijn velg. |( |( Het heeft er enkele minuten op gezeten, maar ik was helaas te laat. Heb lopen boenen als een gek maar ik krijg het niet weg. Zie foto. Is er nog een manier om dit schoon te krijgen die het proberen...
  5. KleijeRR

    Nieuwe schijven. Galfer? waar?

    Goedemorgen, Ik ben opzoek naar een nederlandse zaak die galfer remschijven verkoopt, maar ik vind eigenlijk alleen maar buitenlandse zaken. Iemand een idee? Ik ben na veel lezen tot de conclusie gekomen dat galfer beter spul is als braking of EBC, maar ik kan het mis hebben. Zijn er...
  6. KleijeRR

    Ervaringen met remschijf richten? Wel of niet doen?

    Beste allemaal, Ik heb een gering aantal ervaringen gevonden op het forum, maar niet voldoende. Ik vermoed dat ik een hele kleine slag in mn remschijf aan de voorzijde heb. Het doet niet af aan de remkracht, maar het minimale trillen wordt bij lange ritten wel erg vervelend. Nu heb ik...
  7. KleijeRR

    Trillend stuur bij remmen

    Hallo Allen, Ik irriteer me aan een trillend stuur bij remmen. Het is de éne keer meer dan de andere keer, en bij hard remmen/hoge snelheid heb ik er geen last van. Ik dacht kromme remschijf, maar dan zou ik het bij hard remmen ook moeten hebben. Wat zou het kunnen zijn? Banden zijn...
  8. KleijeRR

    Alpinestars SP-2 Motorhandschoenen; Maat L

    Motorhandschoenen te koop. Van de winter gekocht, paar ritjes mee gereden maar zitten toch net iets aan de kleine kant. Richtprijs 65 euro. Gekocht voor 100 Ophalen mogelijk in Ede Gld.
  9. KleijeRR

    triumph tiger 1050; hoog verbruik

    Goedeavond, Mijn tiger 1050 uit 2012 is dorstig, erg dorstig. Ik rij 1:12 terwijl dit tegen de 1:20 moet zitten. En ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Ik kreeg als tip om de MAP sensor uit te lezen om lekkage/losse leidingen in het luchttraject uit te sluiten. Dit...
  10. KleijeRR

    Stijfheid Frame

    Ik ben opzoek naar gangbare framestijfheden, en dan met name in verticale richting (longitudinale stijfheid), Ik weet dat er geen "beste" waarde is voor de stijfheid maar ik wil met name weten aan welke orde van grote ik moet denken... Mijn eigen frame heeft nu een longi. stijfheid van 1,23...
  11. KleijeRR

    Lengte Balhoofdbuis/stuurpen

    Hallo allen, Even een vraag. We willen een frame bouwen welke wat lager dan gebruikelijk wordt. Maar we willen wel gewoon gebruik maken van USD voorvork als vering. Ik weet dat inkorten van de poten mogelijk is maar we willen in eerste instantie kijken hoever we komen met 5 cm doorsteek en...
  12. KleijeRR

    Boek: Motorcycle Dynamics

    Goedemiddag! Heeft iemand dit boek liggen en deze evt wilt uitlenen? Of in PDF-vorm? "Motorcycle Dynamics (2nd edition)" Door: Vittore Cossalter Kan em nergens vinden op internet :( Groetennn
  13. KleijeRR

    Originele kuipruit CBR 600 RR '03'04

    Ik heb hier nog een origineel kuipruitje liggen voor een 600rr uit '03'04. t.e.a.b
  14. KleijeRR

    Kabelboom Kawa Z750 mét ABS op Z750 zonder ABS?

    Hallo, Gaat een Kabelboom van een 2008 Z750 met ABS werken op een 2007 Z750 zonder ABS, behalve dat er wat aansluitingen onbenut blijven?
  15. KleijeRR

    irritante fluit, altijd bij 5500 rpm

    Goede middag, Het zal wel niks ernstigs zijn maar ik heb sinds vandaag last van een fluitend geluid bij +/- 5500 toeren. Maakt niet uit welke versnelling, ook bij stilstaand in z'n vrij maakt ie bij 5500 toeren een fluitend geluid. Ik zit me er erg aan te irriteren aangezien je er nu ook zo...
  16. KleijeRR

    Inhouden?

    Ha iedereen, Ik ben geen held in uitleggen maar ga het toch proberen :+ De laatste tijd heb ik soms last van inhouden van de motor als ik overschakel van z'n 2 naar z'n 3 (alleen bij deze overschakeling). Dit gebeurt alleen als ik schakel bij 10.000+ toeren. De motor klimt niet in toeren...
  17. KleijeRR

    Afvoerleiding(en)

    Ik kwam er vanmiddag achter dat de overloop in mijn tank ('03 600RR) verstopt zat. Dus ik dacht slim te zijn om dit te verhelpen door de compressor op de afvoerleiding te zetten. Nou zet ik met mijn domme kop de compressor op de eerste beste afvoerleiding die ik tegen kom, met als gevolg...
  18. KleijeRR

    DB-Killer LeoVince SBK Oval Titanium CBR600RR '03

    Hallo, Ik heb een beetje rondgesnuffeld op het internet maar ik heb geen idee hoe ik nog aan deze DB-killer kan komen. Het moet dus een DB-killer van een Leo-vince pijp zijn voor de Honda CBR600RR uit 2003 , waarvan de exacte benaming volgens mij 'Leo Vince SBK Oval EvoII Honda CBR600RR...
  19. KleijeRR

    FF voorstellen :-)

    Goedendag, Ik ben Michel, 21 jaar, wonend in Ede. Ik maak al best lang gebruik van dit forum, maar nadat ik afgelopen week (eindelijk) mijn fiets heb kunnen ophalen is het tijd om me maar te registreren. Dit is mijn eerste Honda, een CBR 600RR uit 2003. Er zit een LeoVince SBk...
Terug
Bovenaan Onderaan