Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jansovic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jansovic

    Royal Enfield Himalayan 450

    Laatste nieuws over de RE Himalayan 450! Beter dan de oude luchtgekoelde stamper? Hebbedingetje of eerst de problemen d’r uit laten ontwikkelen zoals bij de oude ook het geval was? Vragen, vragen, vragen… Aftellen op de Indiase site: Royal Enfield Himalayan 450 (Official Teaser): Bike Launch...
  2. Jansovic

    Royal Enfield Hunter 350

    Gelukkig, Royal Enfield is zo wijs geweest om naast de Classic en de Meteor nu de Hunter uit te brengen. Hetzelfde blokje, maar nu wat sportiever ( lees: voetsteunen op de juiste plek en een “kekke” uitlaat). Het is respectievelijk 14 en 10 kg lichter dan de andere twee. De eerste plaatjes:de...
  3. Jansovic

    Honda Super Cub C125

    Eindelijk komt de Honda Super Cub C125 naar Nederland. Vroegah in mijn brommer tijd waren die Cubjes leuke dingen. De laatste jaren heb ik voor mijn werk voor langere periodes in Azie gezeten en huurde of kocht ik zo'n modernere versie (Innova & Dream). Terug in Europa heb ik wel eens met zo'n...
  4. Jansovic

    Honda Vision 110 (2011)

    Honda is goed bezig, na eerst de PCX 125 nu de Vision 110 als zuinigste! Geen hi-tech dingen er op geschroefd, lekker simpel (ook qua uiterlijk) en gewoon luchtgekoeld maar dan wel 1 op 52 halen (wel 60 blijven rijden :) ). Motortype Luchtgekoelde 4-takt, 2 kleppen...
Terug
Bovenaan Onderaan