Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Krid
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Kevin Ash komt om bij test in Zuid-Africa

    D
  2. K

    VTR 1000F Fitestorm 2003

    Z
  3. K

    Sachsenring van de MotoGP kalender

    R
  4. K

    kuipdelen Honda VFR 2008

    -
  5. K

    dB killer Laser demper

    I
  6. K

    Gezocht: onderdelen VTR Firestorm 2002

    Na aankoop van een schade VTR Firestorm uit 2002 ben ik op zoek naar: - carterdeksel - rechter schetsplaat (waar het voetsteuntje aan gemonterd zit) - rempookje wie heeft wat liggen?
  7. K

    Te koop; Yamaha R6 2005

    VERKOCHT aan Frekel. Daar gaat'ie een heleboel plezier aan beleven! :) Om gezondheidsredenen moet ik (voorlopig?) stoppen met motorrijden ;( Ik heb nu de keus om de R6 in de ijskast te zetten of hem te koop aan te bieden en later maar eens weer te zien. Ik heb eerst maar voor het laatste...
  8. K

    ervaring trage Gipro gearindicator

    Wie heeft er ervaring met een Gipro gearindicator? Heb deze onlangs gemonteerd maar het is maar een traag apparaat :( Het duurt nl nogal lang voordat hij de juiste versnelling aangeeft bij vooral terugschakelen :X Kan zijn dat ik een maandagochtend-gevalletje heb maar het kan natuurlijk ook...
  9. K

    TK: orginele rvs kettingkast van Yamaha-Thunderace

    De kettingkast is in nieuwstaat, want nooit gebruikt. Incl. de orginele bevestigingsboutjes
  10. K

    gearindicator van Gipro

    Ik heb een Gipro gearindicator, type x , op een r6 gemonteerd maar krijg geen signaal van de pick-up coil (tbv het toerental signaal) op de Gipro ontvanger. Toerenteller doet het wel normaal De 2 polige connector waar de Gipro zwart/groene draad (parallel ) op aangesloten dient te worden...
  11. K

    gezocht: voorwiel met schijven R6 2005

    Ben op zoek naar een voorwiel met schijven van een r6 uit 2005 wie heeft er een liggen en wil hem wel kwijt?
  12. K

    Te koop: CBR600RR 2003 nieuwstaat

    De motor is van 2003 en verkeert echt in ab-so-lu-te showroom-staat......! incl. orginele uitlaat en duo-seat 5200 euro ***VERKOCHT***
  13. K

    gezocht: rem-schakelsetje R6 2005

    Ben op zoek naar een rem-schakelsetje voor een R6 uit 2005. Hoeft niet mooi (en zeker niet duur ;) ), gaat me alleen om het omgekeerd kunnen schakelen. of; als iemand een idee heeft hoe het standaard setje om te bouwen is naar omgekeerd schakelen hou ik me natuurlijk ook zeer aanbevolen
  14. K

    gezocht; gebruikte Pirelli's SC2 120/180

    wie kan me helpen aan gebruikte SC2's voor nog een 10-tal sessies 120 en 180
Terug
Bovenaan Onderaan