Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. searearwindowhelmet

    Oldtimer/motor + zijspan gezocht als "trouwmotor"

    Dag allemaal. 22 mei ga ik trouwen en nu ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving enkhuizen - hoorn, die een oldtimer-motor heeft met een zijspan (of sowieso een motor met zijspan). heb wel een motor maar geen zijspan.... deze wil ik dan voor een dagje lenen als dat goed is. vanzelf...
  2. searearwindowhelmet

    happeren 5 a 6000 rpm (120kmph)

    Beste MF-ers, Sinds enige tijd loop ik tegen een probleem aan met mn diversion dat hij op de snelweg bij 5 6000 rpm heel even inhoud en happert en dat hij daarna weer verder gaat... Ik heb afgelopen zaterdag de tank verwijderd en luchtfilter nagekeken en de bougies maar daar was niets mis...
  3. searearwindowhelmet

    hulp bij schoonmaken/afstellen carbs

    Dag MF-ers. Onderstaande staat ook al op techniek-gedeelte, maar hier plaats ik hem ook omdat het om mn div 600 gaat... Ik ben weer gaan rijden op de fiets en nu ben ik erachter gekomen dat hij happerd rond de 5 a 6000 toeren. Ik heb gelezen dat mogelijk vuil in mn carbarateurs zit. Ik...
  4. searearwindowhelmet

    hulp bij Carbs schoonmaken/afstellen

    Dag MF-ers. Ik ben weer gaan rijden op de fiets en nu ben ik erachter gekomen dat hij happerd rond de 5 a 6000 toeren. Ik heb gelezen dat mogelijk vuil in mn carbarateurs zit. Ik heb al een reinigingsvloeistof in mn tank gegooit en nu 70km mee gereden maar helpt niet echt. Nu is het ook bij...
  5. searearwindowhelmet

    vraagprijs Diversion 600

    Beste MF-ers. Ik zit erover te denken om van motor te wisselen. Ik rij nu op een divje maar zit er over te enken om een Suzuki Bandit n1200 te kopen. Nu heb ik afgelopen zondag veel gesleuteld en vervangen aan mijn fiets en nu wilde ik weten wat een gemiddelde Divje opleverd. Wat...
  6. searearwindowhelmet

    zuiger remklauw komt niet meer verder

    MF-ers. Mn zuiger van beide remklauwen (voorkant) komen niet meer verder naar voren. Het gaat om 1 zuiger aan beide kanten. De andere zuiger die houdt de stoffersteel goed klem, maar die andere blijft op en neer gaan als ik in mn hendel knijp. foto; Hoop dat iemand een tip weet...
  7. searearwindowhelmet

    verkeerd gespoten? of andere oorzaak

    Beste, ben nu bezig met het spuiten van mn velgen en ik merk dat ik daarbij kleine spikkeltjes krijg na afloop. Ik heb hier 2 foto's van gemaakt. 1 foto is voor het spuiten kortom om te laten zien dat ik goed geschuurd heb (of juist niet genoeg) en de 2de foto is het resultaat... Hoop dat...
  8. searearwindowhelmet

    Motor huren/rijden in Zweden

    beste MF-ers. hebben er wel eens mensen hier een motor gehuurd of bereden in zweden? Is het een aanrader?? Ik ga volgend jaar mei (dan pas jah) naar zweden ivm een trouwerij en wil er gelijk een vakantie aan vast plakken met m'n vriendin. Auto wil ik sowieso al huren maar zat te denken om...
  9. searearwindowhelmet

    Mijn eerste demontage-project

    Beste MF-ers.. Na lange tijd weggeweest te zijn en ook lange tijd niet meer te hebben gereden ben ik weer begonnen. Vanochtend met de motort naar mn werk gereden (en niemand gespot helaas). Vanavond ga ik beginnen met het loshalen van de achterbrug bij mn Div XJ600, met alle toebehoren...
  10. searearwindowhelmet

    piepende achterbrug + wat kleine dingen..

    Hallo allen, Het is al weer een tijdje geleden dat ik om de hoek ben komen kijken, maar het seizoen / weer begint er voor mij weer aan te komen, echter ben ik zo stom geweest om de afgelopen maanden niet op zoek te gaan naar een goedkope oplossing voor het oplossen van een piepende achterbrug...
  11. searearwindowhelmet

    Met welke windsnelheid/kracht rij jij niet meer

    Komende dagen wordt harde wind verwacht en ik vraag me gewoon eens af, wie er nog dor blijft rijden met welke windkracht/snelheid. Heb zelf eens getest en ik blijf nog wel rijden met windkracht 5 en misschien 6.... Eigenlijk best afhankelijk van die rukwinden. Moet over de snelweg naar...
  12. searearwindowhelmet

    achter remklauw Diversion '02

    Mede MF-ers Graag wilde ik weten wat ik met mijn achterremklauw moet doen. Vorige weekend wilde ik mijn remblokjes vervangen maar de cylinder die er in zat, vloog los en die moest ik erin proberen te doen. Dit ging heel moeilijk en uiteindelijk is het gewoon niet gelukt omdat hij ook iets wat...
  13. searearwindowhelmet

    ketting spannen Yamaha Diversion XJ600 '02

    Heren en dames, Ik heb even een probleem en daarover een vraag. Ik heb het vermoeden dat mijn ketting te slap is van mijn Diversion 600, waardoor hij bij een lage snelheid een klapperend en tikkend geluid maakt. Bij een hoog toerental of bij stationair hoor ik dat niet dus dan is mijn...
  14. searearwindowhelmet

    het grote wegen-topic [deel1]

    Ik bedacht mij zojuist onderweg om een nieuw topic te maken waarin iedereen zijn ding kan posten wat hij of zij heeft meegemaakt op de weg. Gevaarlijke situaties of slecht wegdek kan je hier melden zodat mede-MF -ers zich daar bewust van zijn. Aanvulling komt nog maar ik wilde alvast even...
  15. searearwindowhelmet

    contactslot

    Beste MF-ers Sinds ik mag rijden op mijn yamaha diversion, merk ik dat ik heel veel problemen heb als ik de sleutel wil omdraaien in het contactslot. Normaal gesproken moet ik hem iets indrukken en dan kan ik hem omdraaien. Echter dat indrukken is geregeld totaal niet mogelijk en draaien dan...
  16. searearwindowhelmet

    van 1 naar N en van N naar 1 werkt niet altijd..

    Heren (en dames) Sinds vorige week mag ik eindelijk op mijn divje rijden die ik al ruim 4 maanden in bezit heb. Nu merk ik dat ik soms wel eens problemen heb om hem in N te zetten. Of hij pakt hem niet en schakelt hij snel naar zn 2. Ook gebeurd het wel eens als ik voor het stoplicht sta en...
  17. searearwindowhelmet

    Tanktas wassen

    Weet iemand hoe ik een tanktas "rookgeur" vrij kan krijgen? Ik heb een tanktas van een kennis overgenomen en deze tas ruikt heel erg naar nicotine en sigaretten. De tas heeft nu al ruim 2 weken in de schuur gelegen om de lucht eruit te halen maar nog steeds stinkt hij. Kan ik de tanktas...
  18. searearwindowhelmet

    Run-flat banden

    Beste MF-ers. Heeft er iemand ervaring met Rhinotyres? Deze hebben een run-flat systeem voor de banden en dat ziet er veelbelovend uit... Weet iemand of deze ook in NL te koop zijn? Op Rhinotire - Puncture Proof /Flat Proof Tires: Welcome! wordt gedemonstreert hoe het werkt en dat ziet...
  19. searearwindowhelmet

    nieuw

    Hallo Ik ben nieuw hierzo en wilde mij via deze weg netjes even voorstellen. Mijn naam is Dave en ik woon in Grootebroek (Noord-Holland) Ik ben op dit forum gekomen opdat ik in februari 2010 met mijn motorrijbewijs ga beginnen en alvast veel informatie wil lezen. Ik wilde m'n rijbewijs al...
Terug
Bovenaan Onderaan