Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jpunt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jpunt

    Rev’it broek met uitneembare binnenvoering (M-long)

    Mag weg voor een aannemelijk bod. Ik kan hem voor je opsturen, of hij is op te halen in Utrecht!
  2. Jpunt

    Optimate 3+ druppellader

    Nooit gebruikt en nog in de verpakking. Mag weg voor €25 of een redelijk bod. Kan opgehaald worden in Utrecht of ik kan hem versturen (€6,50).
  3. Jpunt

    Fusar headset en remote control

    Fusar headset en remote control. Nooit gebruikt! Zie FUSAR: Technology for People in Motion voor meer info. Mag weg voor €30, of een aannemelijk bod. Mag in Utrecht, Amsterdam of Den Haag opgehaald worden, of ik kan de boel opsturen.
  4. Jpunt

    Held Quattrotempi winter handschoenen (goretex)

    Een winter gedragen, hele fijne warme handschoenen. Nieuw waren ze €180, maar mogen nu weg voor €50. De maat is XXXL, maar ze vallen wel wat kleiner (normaal heb ik XL handschoenen).
  5. Jpunt

    Cardo Scalarider Q1 headset

    Goede Bluetooth headset van Cardo. Inclusief opberghoes en alles wat erbij zat toen ik hem kocht. Mag weg voor €100!
  6. Jpunt

    Dane jas (goretex)

    Gebruikte, maar mooie Dane jas, met uitneembare binnenvoering. Ik heb hem in alle seizoenen gedragen en had alleen koude handen :) Maat 50. Hij was nieuw zo’n €500, maar mag nu weg voor €100!
  7. Jpunt

    Dames jas en broek

    Beide twee keer gedragen: - Richa spijkerbroek (L/34) - GC jas (M) €50
  8. Jpunt

    Super Mega Motor Pakket (kleding en accesoires)

    Door omstandigheden weet ik dat ik voorlopig geen motor heb, dus ik vind het zonde om al deze spullen op zolder te hebben liggen: Cardo Scalarider Q1: €75 => verkocht! Dane jas met uitneembare binnenvoering (goretex - 50): €100 => verkocht! Rev’it broek met uitneembare binnenvoering (M-long)...
  9. Jpunt

    Handkappen op een sport motor

    Raar verhaal natuurlijk, van die kappen voor je handen op iets anders dan een enduro/cross/tour-motor. Maar volgens mij is het wegnemen van rijwind de beste oplossing tegen kou in deze periode van het jaar. Goeie winterhandschoenen heb ik namelijk al.. Heeft een van jullie wel eens handkappen...
  10. Jpunt

    Erg hete CBR.

    ..en niet op de positieve manier. Naja, dat ook wel natuurlijk, super gaaf ding en ik ben er mega blij mee, maar dat is in ieder geval niet waarom ik dit topic open :P Ik heb een Honda CBR600FS uit '02 en hij wordt, zeker met dit mooie weer, best warm. Opzich niet erg, maar het vreemde is dat...
  11. Jpunt

    Pro-bolt setje op een CBR600FS: wat mis ik hier?

    De bouten van de kuipenset van m'n Honda CBR600FS (uit '02) waren aan vervanging toe en hier en daar mistte er zelfs een paar. Ik heb dus een Pro-Bolt setje besteld en heb de meeste net vervangen. Ik kom alleen nog deze tegen: De rechter lijkt een schroef die een cilindertje uit elkaar...
  12. Jpunt

    Ik ga SnapJack's bestellen. Wie doet er mee?

    Een Snap Jack is een portable krik om bijvoorbeeld je ketting te smeren. Lijkt me super handig, aangezien ik geen middenbok heb! En zo'n paddock-stand is ook maar geklooi. Zie hier een mooi telsell-filmpje: Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij niet in Nederland te krijgen, dus ik...
  13. Jpunt

    in-ear bluetooth

    Ik heb gebruik al enige tijd een Sennheiser in-ear koptelefoon, puur voor navigatie en flitsmeister. Werkt goed! Goedkoop, geen gedoe met uitgebreide inbouw-systemen (ik hoef onderweg toch niet te bellen) en gelijk ook demping van windruis etc. Nu zie ik alleen een paar vergelijkbare...
  14. Jpunt

    Middenbok Honda CBR 600 FS

    Ik heb onlangs een hele mooie CBR600FS (2002) gekocht. Deze heeft geen middenbok (in tegenstelling tot zijn niet-sport-broertje), maar nu blijkt het automatisch kettingsmeer-systeem wat erbij zat niet te werken. Door de aanname dat het automatisch gebeurde ook niet meer op gelet, maar dus flink...
  15. Jpunt

    Alternatief laptop vervoer

    Ik rij dagelijks met m'n laptop in een rugzak naar m'n werk. Dat bevalt opzich prima, maar nu ik in het weekend weer eens zonder rugzak heb gereden voelde dat wel een stuk fijner. Ik ben dan ook een beetje aan het zoeken naar een andere manier om m'n laptop mee te nemen. Een tanktas lijkt me...
  16. Jpunt

    Layout voor kleine schermen

    Ik kom al lange tijd met veel plezier op dit forum, maar er is toch een ding wat anno 2015 echt wel beter moet: Het forum op je telefoon (of bijvoorbeeld een tablet) gebruiken. Met wat beperkte kennis van de technische stack van dit forum heb ik het een en ander geoptimaliseerd en voor de...
  17. Jpunt

    Vervanger voor een TRX?

    Ik heb nu een mooie Yamaha TRX en qua looks, rijgedrag en zithouding bevalt hij nog erg goed. Het is m'n eerste motor en heb er sinds vorig jaar zo'n 10.000km mee gereden. Dat waren vooral weekendritjes, maar de laatste tijd gebruik ik hem ook voor m'n werk (zo'n 100 tot 150km per dag). Hierdoor...
  18. Jpunt

    Gezocht: Stalling in Utrecht (Zuilen)

    We gaan binnenkort verhuizen van een huis met tuin (A'dam) naar een bovenwoning in Utrecht (Edisonstraat). Straks moet ik m'n motor dus op de stoep zetten, zonder dat ik hem vanuit de huiskamer kan zien staan. Dat zit me niet helemaal lekker.. Daarom ben ik op zoek naar een garage in de...
  19. Jpunt

    Givi S953 (telefoon of gps houder)

    Telefoon/gps-houder voor op de motor, inclusief de S951KIT2 montage-kit. Geschikt voor devices van ongeveer 4.3". Ik heb hem zelf met een iPhone6 gebruikt en dat past net, kleiner kan uiteraard ook. Met het extra hoesje is je telefoon overigens helemaal waterdicht. €30
  20. Jpunt

    Barracuda spiegels (universeel)

    Heb ze net via dit forum gekocht, maar ze passen helaas niet op m'n TRX. Ze zijn echt in super mooie staat, maar ik heb er nu dus niks meer aan. Nieuwprijs €80,-
  21. Jpunt

    Eindelijk!!

    Yep, het heeft allemaal veel te lang geduurd, maar ik heb gisteren eindelijk m'n rijbewijs gehaald :] Ik heb me hier jaren geleden wel eens geregistreerd met het idee om zvm op de weg te zitten, maar studeren/vakanties/verhuizen en het halen van een rijbewijs bleek geen goeie combi...
  22. Jpunt

    Theorieboek uit 2012

    Na het veel te vaak uitgesteld te hebben ben ik nu eindelijk met m'n rijbewijs bezig! :] Binnenkort moet ik even m'n theorie halen. Ik heb nog een boek uit 2012 liggen, weet iemand of die nog relevant genoeg is? Of is er afgelopen jaren (te) veel veranderd?
Terug
Bovenaan Onderaan