Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sander_R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sander_R

    Op welke duitse snelwegen mag ik onbeperkt hard rijden?

    Hallo allemaal, Aangezien het flink geregend heeft en het zout langzaam ons grondwater vervuild ben ik dalijk na het werk van plan een rondje te doen op de soes. Tuurlijk wil ik hem na zo'n lange tijd niet gereden te hebben even doorjengelen. Aangezien dit niet verstandig is in nederland...
  2. Sander_R

    Te warm om te rijden? Inclusief poll *O*

    Ik ben gister in de middag op de motor gestapt om even uit te waaien. Jammer genoeg vloog mij alleen warme tocht om de oren en een heet blok tussen je benen werkt daar niet aan bij. Ik kon dus voor mijzelf de conclusie trekken dat ik dit niet vaak meer zal proberen. Zijn er mensen die dit...
  3. Sander_R

    Dodelijk ongeluk A15

    Ik kwam dit toevallig tegen.. misschien bekenden van iemand hier ?? Hopelijk komt er snel opheldering en overleven de slachtoffers dit ongeval.. In ieder geval veel sterkte gewenst!!!! FOK.nl cookie-informatie
  4. Sander_R

    Probleem GSXR zekering ignition springt steeds kapot!!

    Hallo techneuten.. Ik ben vandaag een stuk gaan rijden met de motor, toen het tijd werd voor een sigaret ben ik gestopt en heb de motor uit gezet. Na het peukie wilde ik de motor starten maar dit ging niet, als ik hem op contact zet dan gaat hij alles checken maar dit keer bleef "check"...
  5. Sander_R

    Probleem/Vraag voor de mensen met ervaring

    Hallo allemaal :W Ik heb nu sinds een paar weken mijn rbw, maar iedere dag als ik op de motor stap ben ik weer bang mijn rbw kwijt te raken. Ik wil gewoon veel te vaak veel te hard rijden, en dit word alleen maar erger naar mate ik mijn fiets beter leer kennen. Aangezien ik afhankelijk...
  6. Sander_R

    AVB met een SS

    Zoo kom ik weer met mijn stomme vragen ;) Ik had laats een gesprek met mijn instructeur over de avb oefeningen, aangezien ik een gsxr heb vroeg ik me af of de oefeningen ook te doen zijn met een SS. Hij gaf zelf aan dat er waarschijnlijk een aantal oefeningen zijn die niet gaat lukken...
  7. Sander_R

    Hoe lang wachten op RBW bij gemeente?

    Beste forummers :W Ik moet morgen op voor mijn avd maar zit met een probleem. Gemeente is om 12:30 dicht, dan ben ik ongeveer klaar met het examen. Dus kan ik pas maandag aanvragen en dan duurt het nog een paar dagen voor ik het pasje krijg. Mijn vraag is: Hoe verloopt het proces van...
  8. Sander_R

    Beveiligings systemen voor stallingsruimte

    Hallo allemaal. Nog een kleine 3/4 weken en dan heb ik mijn papiertje eindelijk gehaald :Y er komt dan gelijk een leuke motor in de garage te staan bij de 2 fietsen van mijn ouders. Nou word hier in de buurt nogal veel gestolen en daarom heb ik met mijn vader overlegt over een alarm systeem...
  9. Sander_R

    Balhoofd lagers VT 1100

    Hallo beste techneuten. Mijn vader heeft een honda shadow VT1100 uit '94 Hij heeft zijn balhoofd lagers versleten en wilt deze graag zelf vervangen. Kan iemand een beknopte uitleg geven hoe hij dit moet doen en waar hij rekening mee moet houden?? Mvg Sander
  10. Sander_R

    Motorpak helm etc etc

    Hallo mensen! Zoals sommige van jullie onderhand weten ben ik alles aan het inventariseren om te gaan motor rijden. Ik ben van plan om ongeveer 1000,- aan de kant te leggen voor het motor pak en alles wat daar bij komt. Maar kom ik daar mee klaar?? van die 1000,- moet ik dus een motor...
  11. Sander_R

    Eerste motor 1 cylinder ja of nee ??

    Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee. Heb mijn rbw nog niet maar hier begin ik eind januarie mee, theorie wel al in the pocket. maar ik ben vast vooruit aan het denken en het staat voor mij bijna vast dat ik een yamaha MT 03 wil maar nu vraag ik me af wat jullie...
  12. Sander_R

    (ook ook) even voorstellen

    Hallo!!! Ik ben Sander en ik lees al een hele tijd mee op dit forum, nooit de behoefte gehad om mee te kletsen aangezien ik mijn motor rijbewijs nog niet heb. Maar alles heeft een begin en zo ook mijn A bewijsje,, half/eind Januarie ga ik beginnen met lessen en wil ze er toch wel binnen 2...
Terug
Bovenaan Onderaan