Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KNN54
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KNN54

    Katalysator ZX6R 2016

    Ik heb een nieuwe ZX6R en wil de Katalysator eronder weg hebben, alleen is het 1 geheel. Enig idee waar en door wie ik dit het beste kan laten doen?
  2. KNN54

    Motor Wassen

    Dag allemaal, Ik heb afgelopen week een ZX6R gekocht, alleen is mijn vraag nu hoe ik deze kan schoonmaken/schoonspuiten? De ene zegt wel dat ik het met een hogedrukreiniger kan schoonmaken en de andere weer niet. Hoe maken jullie je motor geheel weer tip top? Hebben jullie tips?
  3. KNN54

    Terug van weg geweest

    Na 2 jaar geen motor meer gereden te hebben ben ik weer helemaal terug en uiteraard ook op MF! Veel die mij nog kennen van 2 jaar geleden zullen zich wel afvragen waar was jij 2 jaar lang! Zal het een keer vertellen bij een meeting! Laatste keer was een bbq in 2012-2013 in Doetinchem! Ik...
  4. KNN54

    Gespot Deventer FJacobsen

    Vandaag in Deventer aangekomen bij een benzinepomp:) zie ik opeens een auto met een MF sticker. Was enorm benieuwd uiteraard wie het was. En ja het was fjacobsen. Wie weet kom ik hem in Veenendaal weet tegen. Altijd leuk dit
  5. KNN54

    zx6r 2005 Accesoires/onderdelen

    Hallo allen, Zoals aantal van jullie weten is mijn zx6r total loss verklaard. Deze onderdelen heb ik nog liggen (zie fotos) Prijzen: Uitlaat van Scorpion: €160,- Race thankdop: €75,- Rizoma stuurgewichten: € 30,- Zwarte ruit: €35,- Achterspartbord van Ermax: € 125,- Seat Cover: €...
  6. KNN54

    Wat gebeurt er met een schadefiets (TL)

    Beste allen, Zoals veel van jullie weten heb ik enig tijd geleden een schuiver gemaakt. Resultaat: Total Loss ivm scheur in frame (zie foto) Ik heb contact gehad met een motorschadeherstelbedrijf, die zegt dat ze het voor € 250,- kunnen oplossen (sms Selling motor schadeherstel)...
  7. KNN54

    Gezocht goed onderhouden zx6r 05/06 of 07/08 Model

    Hallo, Ik ben opzoek naar een goed onderhouden kawasaki ZX6R van 2005/2006 of een 2007/2008 model. Optie 1: Groen Optie 2: Zwart Als iemand dit model te koop heeft of iemand weet die het verkoopt, hoor ik het graag. Ik hoor het graag Fatih
  8. KNN54

    Schuiver gemaakt! :(

    Helaas heb ik een schuiver gemaakt met mijn zx6r van 2005. schade: - Topkuip moet vervangen worden - rechter kuip delen moeten vervangen worden - Voet rem moet vervangen worden - HET ERGSTE de valdoppen is aan de frame bevestigt en dat is gebroken!!! Wie kan mij adviseren wat ik het...
  9. KNN54

    kentekenplaathouder zx6r 2005

    Ik ben opzoek naar een kentekenplaathouder voor een zx6r, ik heb zelf de originiele, maaromdat ik de demper heb vervangen voor een scorpioen mis ik deze. Als je naast de kentekenplaathouder ook mooie knipperlichten hebt zou het mooi zijn. fatih
  10. KNN54

    Roest en nu?

    Beste allen, Ik heb net in december de zx6r van 2005 gekocht, Vadnaag kwam ik erachter dat er op bepaalde plekker roest zit, sommige schroefjes beginnen wit uitteslaan, voorbocht is helemaal verroest.;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Zelf heb ik haas geen verstand van motors en weet dus ook...
  11. KNN54

    Scopion Demper zx6r 2005? Wie heeft hier ervaring mee?

    Beste allen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een demper, vanmiddag kwam ik iemand tegen die nog een scorpion demper had liggen. Maar ik heb zelf nog nooit gehoord van het merk scorpion. Is het aan te raden? Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen gr fatih
  12. KNN54

    Kawawasaki zx6r 2005 DEMPER GEZOCHT!!!

    Hallo, Ik ben opzoek naar een demper voor mijn kawasaki zx6r van 2005, heeft iemand nog iets moois liggen. Laat het me weten. gr fatih
  13. KNN54

    Gezocht Kentekenplaathouder met Knipperlichten zx6r 2005

    Hallo, Ik ben opzoek naar een kentekenplaathouder met geintergreerde knipperlichten. Heeft iemand zoiets? Laat het met weten.... En ben ook opzoeknaar een mooie demper voor de zx6r. gr fatih
  14. KNN54

    nieuw.

    Dag allemaal, Ik ben Fatih, heb net een week een zx6r van 2005, Mijn droommotor. HIervoor ookal een zx6r gehad maar dat was er een uit 95.. gr Fatih
Terug
Bovenaan Onderaan