Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Remakil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (9)

    Beter goed gejat, dan slecht bedacht... :+ Dus... Wat ging hier aan vooraf... ;) [centraal] MF'er gespot? Post het hier! [Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4) [centraal] MF'er gespot? Post...
  2. R

    I don't like mondays... B|

    Sorry hoor, maar ik moest het ff kwijt. Was echt een debiele dag vandaag... :( Allereerst verslaap ik me vanmorgen :Z , dus ik me de pleuris haasten en omdat ik geen tijd meer had m'n complete outfit aan te trekken, ben ik maar in de korte broek en een truitje op m'n Strommetje gesprongen...
  3. R

    Ook de MF-ers op Gorinchem in het nieuws..

    Sla je de Dordtenaar open (een slap aftreksel van het AD met regionieuws), zie je dit... B| Toe maar... het kan niet op met die sensatiestukjes... |( Als ze nou eens aandacht geven aan het motorrijden in het algemeen, of de gevaren voor motorrijders van idote vangrails enz. enz. maar nee...
  4. R

    Wielen niet in lijn... Is dat normaal ?

    Van de week kwam ik deze Norton tegen en het viel me op dat de wielen zichtbaar niet op 1 lijn stonden. heb er goed naar gekeken en ik kon geen andere conclusie trekken dan dat het me niet normaal leek... :? Tell me brikkers... ;)
  5. R

    ff wachten... nog ff wachten... V-strom... :)

    Owkee... het heeft even geduurd, maar ze is er... :} Het kopen ging een stuk sneller, dan het afleveren... B| Komt omdat afleveren niet per telefoon kan en kopen wel... :P Maar goed, vandaag op mijn verjaardag opgehaald... Mijn nieuwe Suzi... :9~
  6. R

    Missing posts ?

    Het valt me op dat er sinds een dag of wat regelmatig posts verdwijnen en later weer opduiken. Ofwel, je post wat... en als je terugkeert in het topic, staat je post er niet bij. Ga je naar de topiclijst en je zet de cursor op het topic, zie je dat je wel gepost hebt :? Bij terugkeer in het...
  7. R

    Vragen om een ban of slotje..

    We hebben het er wel eens meer over gehad, maar ik ga het lekker nog eens doen... :P Het gebeurd regelmatig dat er in de diverse topics om een slotje of een ban voor een bepaald persoon wordt gevraagd. Zelf vind ik dat niet de juiste manier, al heb ik dat in het verleden ook wel eens gedaan...
  8. R

    Toekomstig posten?

    Bovenstaande posten zijn uit dit topic. Vreemdsoortig genoeg zijn dit posten van een later tijdstip, dan ik huidig topic open. Toch waren deze posten eerder geplaatst, dan dit topic :? Hoe ze het doen, doen ze het. Maar deze aliëns kunnen dus in de toekomst posten... :} :} Ps. ik ben d'r...
  9. R

    Rema's trike experience!

    Vandaag bij Smits verhuur te Giessenburg een Rewaco Trike gehuurd. Omdat mijn zoontje van 7½ helemaal gek is van motoren, maar niet achterop mag voorlopig, had ik hem een dagje trike rijden beloofd, omdat dat voor hem een soortgelijk idee is... ;) Dus vandaag de wegen maar eens onveilig...
  10. R

    Aanbieding Makro, Motor hefbrug (voor de klusser)

    Vanaf heden t/m 21-06-2004 in de aanbieding bij de Makro! Motor hefbrug, mechanisch, max. belasting 360 kg afm. 221 x 48 cm. hoogte max. 78 cm. voorzien van 2 vaste en 2 zwenkwielen 1 jaar garantie Prijs: € 272,51 incl. BTW, (eventueel na betaling bij Makro gratis thuis bezorgd) Ik weet niet...
  11. R

    Gratis abonnement ProMotor/ wel of niet blij mee?

    N.a.v. deze opmerking van Viccie, heb ik besloten m'n best te doen om het laatste topic van 2003 motorgerelateerd te laten zijn... Ik heb Viccie dus hier beloofd hem te gaan verassen.... :) Heb natuurlijk de hele avond zitten denken, wat niet meeviel met drank, de knallen buiten en een...
  12. R

    Zoals Rob al zei, er gaat teveel opslot...

    Zoals Rob al zei, er gaat teveel op slot... En dan geven ze andere de schuld...
  13. R

    Hûh? Was da? Mot ik krabbe????

    Ben gisteren op de bike naar vrienden gegaan, denk dan hoef ik morgen niet te krabben. Ben ik vanmorgen om 10.30 uur klaar voor vertrek, kijk uit het raam..... Mot ik dus toch krabbe |( Ach ja, betekent dus dat vanmorgen de mannen van de jongens gescheiden werden ;) Ben lekker van...
  14. R

    Hè, hè, eindelijk m'n Lazer eronder (pics)

    Yep! Hij is er eindelijk ondergezet, heb er ruim twee maanden op kunnen wachten :( maar nu zit dat kreng er eindelijk onder. Nice geluid die Duo-tec :) Ja, ja, ik weet het... Suzi is vies!
  15. R

    Thermokleding bij de Makro in de aanbieding

    Ben vandaag ff bij de Makro geweest en daar hadden ze thermokleding in de aanbieding. Deze is weliswaar duurder als de kleding welke eerder bij het Kruidvat te koop was, maar mijns inziens ook beter van kwaliteit. Een shirt met lange mouwen en col kost € 10,71 en een broek kost evenveel. Shirts...
  16. R

    F#ck!....... Kastanjes zijn echt wel hard..

    Ben vandaag even lekker wezen toeren over over 's lands wegen en heb genoten van het heerlijke herfstweer. Kwam bij een plaatsje Achterveld genaamd (what's in a name) en heb daar bij een café even lekker wat gedronken met het vrouwtje. Na een versnapering weer op de bike gestapt en de rit...
  17. R

    Remakil zegt sorry voor zijn gedrag op MF

    Geachte mede MF-ers, Hierbij wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn gedrag de afgelopen tijd. De meeste van mijn reacties waren van dien aard dat mensen zich hieraan stoorden. Mede door mijn inbreng is menig topic om zeep geholpen, waarvoor sorry. Sommige van jullie gingen het...
  18. R

    Inrijden: wel of niet rustig?

    A.s. donderdag haal ik mijn nieuwe Suzuki SV 650 op. Hoor de verkoper nu al vertellen dat ik rustig aan moet doen, voorlopig niemand achterop moet nemen enz. :Z . Bij mijn vorige motor kreeg ik ook al zo'n verhaal, niet dat ik me daar aan heb gehouden. Mijn idee is gewoon belasten, lekker...
  19. R

    De nieuwe Suzuki SV 650, is dat wat?

    Heb net een nieuwe Suzi SV 650 gekocht. Ben benieuwd wat jullie er hier van vinden. Zelf vind ik het een plaatje *D dat vreselijk lekker rijdt. Dus vertel me maar wat jullie ervan vinden.
  20. R

    Dragstar ingeruild voor Suzi SV 650: goeie deal?

    Heb vandaag mijn Yamaha XVS 650 Dragstar ingeruild voor een splinternieuwe Suzuki SV 650 (the naked one). De Dragstar was een overjarig model van 2001, welke in april 2003 op kenteken is gezet en heeft inmiddels 5.500 km op de teller. Heb er destijds € 7.250,00 voor betaald incl...
  21. R

    Dragstar Boy zoekt Chopper Girl, only for driving

    Hallo, ik ben René, 35 jaar en heb sinds begin dit jaar mijn rijbewijs. Ik heb een XVS 650 Dragstar waar ik meestal alleen op rijdt en soms met m'n vriendin achterop. Ik zoek een leuke chopper girl die het leuk vind om zo nu en dan samen te toeren. Gewoon gezellig een dagje samen rondrijden...
Terug
Bovenaan Onderaan