Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: S-Fury
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Route planning tomtom mydrive

    Weet iemand of er een manier is om via de mydrive website routes te maken met verschillende route profielen, dus snelle en bochtige stukken in één route?
  2. S

    Verkocht. Tenthamer ultralicht

    Handige ultralichte tenthamer, weegt maar 325 gram. Vraagprijs 15,-
  3. S

    Let op: Nieuwe wet snelheidscontroles Duitsland

    Super dat corona is nu weer wat minder bepalend is geworden voor onze hobby. Maar de Duitsers hebben deze lockdown periode aangegrepen om hun boetes aan te passen. Vanaf eind April: Harder dan 21 binnen de bebouwde kom, rijbewijs één maand kwijt, was voorheen pas bij een tweede...
  4. S

    Te koop leren motorjas merk spidi

    Jas merk spidi, maat 52. Jas is in goede staat. Heeft protectoren op rug/schouders/ellebogen. Motorforum vraagprijs €50,- Reageren via marktplaats of pm.
  5. S

    Schuberth src voor s2 helm

    Ik verkoop mijn src systeem gezien ik overstap op een andere helm. Het systeem is uit 2013, werkt prima. Helmmaat 50-59. Vraagprijs: €60
  6. S

    Kampeerbestemming voor eind april 2017?

    We zijn van plan om eind april 2017 naar het zuiden te rijden maximaal +- 1300km, echter willen we ons niet vastpinnen op één locatie in verband met het veranderlijke weer in die periode. Nu zijn we dus op zoek naar plaatsen met zoveel mogelijk punten uit de volgende wensen: 1) In de buurt...
  7. S

    Tutoro kettingsmeersysteem

    Automatisch ketting smeersysteem zonder elektrische componenten. Dus geen onderhoud of risico dat je accu leegtrekt. Start wanneer je rijdt, stopt zonder na te druppelen als je stilstaat. Deze set heeft ook nog een additionele pro oiler double nozzle met beugel voor een makkelijke montage...
  8. S

    Scala g4 en zumo 660 mp3 streamen

    Ik heb toch wat problemen met het streamen van muziek van de zumo naar de g4, af en toe valt ineens de muziek helemaal weg. Het valt dan weer op te lossen door beide units een herstart te geven. Dat gaat af en toe toch wat lastig met 140km/h ;) Het maffe is als ik alleen de g4 een reboot...
  9. S

    Zuid Europa toer, heb je ook zin?

    Hallo mede motor enthousiasten! Op dit moment is het ruwe plan om tussen 19 Mei en 10 Juni naar de Dolomieten en daarna via de Cevennen naar de Pyreneeën te rijden. Afhankelijk van de resterende dagen stukje Spanje en of weer toeristisch terug naar Nederland. Een echte detail planning...
  10. S

    Garmin Zumo 550 te koop

    Garmin zumo 550 is in prima conditie, bevat alle standaard bijgeleverde materialen. Nieuw kost deze €560,- Aan de linker zijkant van de behuizing zit een klein krasje. Hij is 1,5 jaar oud. Heeft een lifetime europe map update account, ter waarde van €90,- Je krijgt er nog een 8Gb sd...
  11. S

    Navigon iphone t-mobile editie

    Ik dacht dus lekker tijdens mijn vakantie op tenerife navigon te gebruiken om routes te gaan rijden welke ik vooraf gedownload had. Gezien dat de huurmotor geen mount had voor mijn garmin. Echter helaas helaas, zelden zo'n trutpakket meegemaakt zoals dit: Positief: 1) ziet er grafisch...
  12. S

    Chopper toermaat omgeving 's-Hertogenbosch

    Tja dan heb je een chopper om lekker mee rond te rijden, alleen kom je er dan achter dat alleen rijden af en toe toch wel wat saai is. Soms rijdt mijn vriendin wel mee achterop, maar dat is toch anders dan dat je samen met andere motorrijders rond rijdt. Afgelopen jaar eens geprobeerd met...
  13. S

    Juli naar frankrijk hotels vol?

    We (ik en me vriendin) zitten er over te denken om eind juli voor zo'n 2 weken naar zuid frankrijk te rijden. Om dan de eerste 600 km ofzo wat snelweg te pakken, daarna via de kust richting het zuiden te gaan rijden, misschien stukje spanje erbij. Nu willen we graag in hotels overnachten...
  14. S

    Advies: Nieuwe toermotor voor seizoen 2011 :)

    Na wat langere tripjes met mijn vriendin ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn chopper voor de echte lange trips ongeschikt is. We willen graag volgend jaar 2 a 3 weken weg naar zuid frankrijk/spanje, daardoor willen we toch wel wat spullen meenemen. En is de rollbag en rugzak op de...
  15. S

    Remkrachtverdeling?

    Binnenkort krijg ik mijn nieuwe chopper binnen, vroeg me eigenlijk af hoe je nou het beste kan remmen op zo'n ding (even afgezien van abs). Bedoel tijdens je rijlessen leer je het op een totaal ander model motor.. Tja bij een sport/toer motor gebruik je 95% remkracht voor, maar hoe bij de...
  16. S

    Bestellen van onderdelen vanuit Amerika

    Ik wil binnenkort een motor gaan kopen(vt1300cx) met natuurlijk wat accessoires erop. Nu zat ik de prijzen te vergelijken met Nederland en de US. De onderdelen kosten in nederland 790,- maar in de US inclusief verzend maar exclusief import en btw 330 euro. Dus stel import en btw is +30% dan...
  17. S

    Nieuwe honda met honda gps of los kopen?

    Ik ga op korte termijn een nieuwe honda vt1300cx motor kopen en zit te twijfelen tussen het navigatie systeem wat de honda dealer levert (zumo 550 met honda sausje) voor 779,- euro... Of gewoon los die zumo 550 kopen voor 429,- Heeft iemand enig idee of er verschil zit tussen de 2 versies...
Terug
Bovenaan Onderaan