Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stalkertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stalkertje

    Gevraagd: Rechter topkuip SV650S ('99 - '02)

    Ik ben opzoek naar een rechter topkuip van een Suzuki SV650S van de eerste generatie, ofwel de bouwjaren 1999 - 2002. Liefst onbeschadigd en in de licht blauwe kleur (de enige kleur die in 1999 werd gemaakt), namelijk kleurnr Y7E. Heb je er eentje liggen, mail of PB me dan!
  2. Stalkertje

    Rev'it Dragon Protectoren, TEAB

    Ik ben in de file van mijn fiets gereden. De jas is verder afgeschreven maar de protectoren kunnen nog gebruikt worden. Jas is op 30/5/2009 aangeschaft. Het gaat om een textiele “Dragon” jas van Rev'it. De protectoren: Rug (schuimrubber) 2x schouder (waarvan linkerschouder geschramd is...
  3. Stalkertje

    Schuiver

    Na vier weken m'n woon-werkverkeer route te rijden, gaat 't vandaag, de 13e van april, fout. In de file, net na Naarden, richting A'dam en net voor de spitsstrook. Door het harmonisch effect van de file, komt er op de linkerrijstrook (de rijstrook die in de spitsstrook "overgaat") een plekje...
  4. Stalkertje

    Kawasaki ZZ-R250 topic

    :W Welkom in hét ZZ-R250 topic :W [hr] Vorige delen: ZZ-R250 Eigenaren [hr] Corresponderende delen: Grote ZZR topic deel 1 Grote ZZR topic deel 2 [hr] Handige links: Partlist Owners manual Service manual [hr] Specificaties: VOOR 1999 (het verschil zit...
  5. Stalkertje

    Stalkertje

    Mede motorrijders, Ik zal me even voorstellen: Ik ben Jordy, 19 jaar, en moet nog 25 kW rijden. Kom uit Soest en studeer in Arnhem (HTS Autotechniek). Heb tot op heden NOG geen fiets, maar deze komt in januari 2010. Ik weet 't nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk wordt het een CB...
Terug
Bovenaan Onderaan