Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: f782ca509
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Ontstekings doosje, welke materiaal?

    Voor een persoonlijk projectje moet ik weten van wat voor materiaal de omhulsels van electronische ontstekingen worden gemaakt. Nu zie je vaak aan de buitenkant gewoon plastic, maar de vraag is, word er binnenin de ontstekingsbox nog meer gebruikt, zoals aluminium folie achtig om de RFI te...
  2. F

    Gehard lager materiaal slijpen / verspanen

    Beste, Aangezien ik een GSX voorvork in een GS aan het bouwen ben, moet ik wat aan de lagerschaal van het conische balhoofd lager veranderen. De lagerschaal die het dichtste bij komt moet nog steeds 1mm aan de buitenkant vanaf. Nu is mijn vraag, is er hier iemand die dit kan ? Ik heb alle...
  3. F

    Herkeuren motor met ander type blok

    Beste lezers, Is het mogelijk om een motorfiets waar een ander type blok in is gekomen dan origineel te laten herkeuren ? want zo ver ik lees, is een motor niet meer verzekerd als er een ander blok in gebouwd word. Klopt dit ? Wat informatie: Het betreft een Suzuki GS500 frame waar een...
  4. F

    GS500 Achter remschijf

    Ik ben opzoek naar een GS500E achter remschijf, met boutjes aangezien ik die ook niet heb liggen. Schijf hoeft niet brand spanking new te zijn. Post maar als je iets hebt liggen, ook gelijk graag prijsje der bij :Y :W
  5. F

    Benzinetank - plastic met kraantje

    Beste MF-ers. Ik ben op zoek naar een (2 a 3 liter) benzinetankje van plastic. Vaak worden deze gebruikt tijdens de carburateurs te synchen. Ik doel op een universeel ding, dus echt in de vorm van een platte vierkante tupperware bak. Laatst heb ik hier op motor-forum een topic voorbij zien...
  6. F

    GS500 SP370 -> GSP370 mono

    Zo, ik heb onderhand al heel veel topics op motor-forum gelezen, vind het altijd erg leuk te lezen hoe andere mensen dingen oplossen en creaties maken. Nu is het tijd dat ik mijn (ietswat primitieve) geknutsel deel met motor-forum (of jullie het nu leuk vinden of niet :+ ). Ik ben al een...
  7. F

    SP370 stroomkring schema

    Ik ben op zoek naar het stroomkring schema van een Suzuki SP370, ik heb overal al gekeken, helaas is nergens meer informatie te vinden over dit schema. Is er hier iemand die per ongeluk nog een dergelijk schema als plaatje o.i.d heeft ? Zou me een hoop ellende schelen :) Bedankt, Sean.
  8. F

    SP370 Onderdelen gezocht

    Beste MF-ers. Ik ben met een Suzuki SP370 blok bezig, nu ben ik op zoek naar de elektrische componenten en de carburateur. Dus: -De kabelboom met alle toebehoren. -De carburateur. Stuur maar een PBtje, als je iets te koop hebt.
  9. F

    CR250 - 1992 - vrprijs 1400 euro

    Bij deze bied ik mijn CR250 uit 1992 met origineel kenteken (dus geen geklooi met nummers of ander type op kenteken) te koop aan. Het blok is compleet gereviseerd, er staat momenteel een 5 a 6 draaiuren op (oude onderdelen en montage fotos ter inzage). -Nieuwe zuiger. -Nieuwe krukas...
  10. F

    GS500 - 2003 - 650e - 25kw

    Bij deze mijn blauwe gs500 uit 2003 te koop. Zoals te lezen is in de techniek topics, heb ik deze motor met een ratel gekocht, en de ratel opgelost, het blok is dus open geweest. Ook is er te lezen dat het blok netjes weer in elkaar is gezet. De motor loopt goed en rijd prettig, maar ik...
  11. F

    GSX600F 25kw begrenzing

    Beste lezer, Een kameraad heeft een GSX600F uit 1992 die hij graag weer vol vermogen zou willen hebben. Nu vraag ik me af waar de begrenzing bij dit type motor meestal gedaan word. Ik heb websites zoals optitune e.d. al nagekeken, maar kan geen begrenzing setje vinden voor deze motor...
  12. F

    GS500 2001 2002 2003 - achterkant plastic kuipwerk

    Beste, Ik ben op zoek naar het kuipwerk van een GS500 uit 2001/2003, de oudere types passen niet. Mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe variant, aangezien mijn tank deze kleur heeft. Deze dus: Post je prijs of PB hem. Mvg, Sean.
  13. F

    Pakkinglosser - alternativen

    Ik ben momenteel bezig met een GS500 te herbouwen, aangezien ik aangeland ben in het laatste stadium van onderblok opbouwen, moet ik nu de oude pakkingen van de zijcarters verwijderen, deze zitten erg vast gebakken op de carterranden, het is bijna onmogelijk om het met een mesje of een schraper...
  14. F

    GS500 - 2003 - nokkenas ketting geleiders

    Een paar maanden geleden heb ik van een andere mfer een GS500 uit het jaar 2003 gekocht. Momenteel ben ik bezig het blok opnieuw op te bouwen van deze GS. Het blok is gesplitst (vanwege een ratel aan de linker kant), deze ratel bleek later gewoon een compleet uitgelopen NAKS te zijn. Nu kom...
  15. F

    GS500e motorblok + kabels + carb

    Ik ben opzoek naar een GS500e motorblok, 1990 tot en met 1996. Kilometer stand maak ik me niet te druk om, achterstallig onderhoud ook niet (hij gaat toch open). Ratels en tikken is ook geen ramp, als het maar wel eerlijk vermeld word. Laat ook gelijk even een prijs achter, of PM deze.
  16. F

    XR600 aanhechtingspunten maten

    Beste MFers (Motor-forummers :P) Ik was benieuwd of iemand hier de globale afmetingen heeft van: De hoogte van een XR600 blok (neem aan dat meeste jaartallen hetzelfde zijn). De breedte van een XR600 blok. De lengte, dus van de achterbrug tot de voorkant carter. En op welke plekken de...
  17. F

    RS250 koelvloeistof bijvullen

    Dag lezers, Ik zit met het volgende: hoe kan ik het beste de koelvloeistof van mijn RS250 bijvullen. Ik heb al een aantal keren geprobeerd hem vol te krijgen, maar iedere keer als ik de kickstart naar beneden doe, zuigt hij het weer weg. Na een half uurtje met de kickstart bezig te zijn...
  18. F

    GS500 1992 - 25KW set, is het zo simpel ?

    Beste mfers, Ik heb een GS500 uit 1992, deze is terug gebracht naar 25kw, nu heb ik al een heleboel topics doorgespit op mf, maar een definitief antwoord heb ik er niet uit kunnen ontrekken. Ik heb gelezen dat de 25kw limitatie waarschijnlijk doormiddel van een kunstof busje om me gasnaald...
  19. F

    CR250 - 1992 - Motor slaat af

    Beste MFers. Sinds ik mijn Honda CR250 uit 1992 compleet heb gereviseerd heb ik er al weer een aantal uren op zitten, echter sinds gisteren heb ik een vervelend probleem. De eerste keer dat hij afsloeg tijdens het rijden (smorend geluid, bwoop), was op een redelijk warme dag, ik ben toen...
  20. F

    GS500 1990 - GS500 1992 frame

    Dag mfers. Ik heb overal gekeken, maar kan nergens een definitief antwoord vinden op mijn vraag, past een blok van een GS500 1992 in een frame van een GS500 1990 ? Ik hoop dat iemand het hier weet. Bedankt !
  21. F

    CR250 Slijpsel in olie na revisie

    Zoals de topic titel al doet vermoeden, na een complete revisie van mijn CR250 blok uit 1992, heb ik na 2 uur draaien (inlopen e.d.) de olie eens afgetapt, tot mijn verbazing was er toch nog aardig wat slijpsel aanwezig, is dit normaal na het vervangen van alle lagers van de schakelbak ...
  22. F

    CR250 1992 - Koppelingskooi buiten / binnen

    Beste MFers, Misschien een hele domme vraag, maar een buitenkooi en een koppelingshart horen toch los van elkaar te kunnen draaien ?, ik zit nu met het volgende, na mijn complete rebuild van mn honda CR250 1992 blok kan ik de buitenkooi niet draaien zonder dat het binnenste gedeelte mee gaat...
  23. F

    CR250 - Waterpomp tandwiel, los of alleen Assembly

    Ik zit met het volgende probleem, bij mijn Honda CR250 uit 1992 is het tandwiel wat de waterpomp aandrijft flink toegetakeld ( zie foto ), nu vraag ik me af of dit tandwiel ook los te krijgen is, tot dusver heb ik alleen complete assembly's kunnen vinden, en aangezien er met mijn asje niets mis...
  24. F

    Raad het motorblok - Honda 250CC 4t ???

    Ik heb in de schuur van me vader een motorblok gevonden, een Honda 250cc(248cc) viertakt, alleen weet ik niet wat voor type het is. Heeft iemand hier misschien een idee ? Zie foto !
  25. F

    CR250 Wiseco nieuwe krukas - ruimte op het mainsprocket ??

    EDIT: Zie laatste post voor duidelijke uitleg
Terug
Bovenaan Onderaan