Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Poekman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Poekman

    VERKOCHT Honda CB600S Hornet 2002

    Mooie, nette, "zware" beginnersmotor of de ideale toermotor voor erbij! Heerlijk CBR600 blok wat ietsjes is terug geknepen. Rijdt zeer vertrouwd en je rijdt er zo mee weg. Inmiddels is de km-stand 22953. Na 9 jaar trouwe dienst heb ik een zwaardere motor aangeschaft en ik ben simpelweg te lang...
  2. Poekman

    Laadprobleem bij inschaken dimlicht

    Vandaag aan het meten geweest om een accu-oplaad-probleem te analyseren van mijn Honda CB600S Hornet uit 2002. Dit zijn mijn meetwaarden: Stationair draaien: Verlichting uit - 12,7/12,8 V Stadslicht aan - 12,7/12,8 V Dimlicht aan - 12,4/12,5 V 3000 rpm: Verlichting uit - 14,0/14,1 V...
  3. Poekman

    'Vaag' startprobleem Honda Hornet

    Het gaat om een Honda Hornet CB600s uit 2002. Eerst even een stukje voorgeschiedenis: April 2010: Motor gekocht, niks aan het handje. Inclusief nieuwe accu. Mei 2010: Ik krijg de motor slecht aan de praat. Nog garantie, dus terug naar de garage. Conclusie na meten: spanningsregelaar...
  4. Poekman

    Honda Hornet CB600S (2002)

    Te koop aangeboden: Model: Honda CB600FS (Hornet Tophalf) Bouwjaar: 2002 Km. stand: 15.472 Waarom verkoop je deze motor? Na bijna een jaar in mijn bezit zijn er eigenlijk twee redenen om mijn motor te verkopen: - Deze motor verdient een baasje die er meer op rijdt. Het is...
Terug
Bovenaan Onderaan