Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Beeker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Beeker

    YAMAHA R1 - 1999 - kuipschade - € 2.500,00

    Bij deze biedt ik mijn R1 te koop aan: Merk: YAMAHA Type: R1 (RN01) Bouwjaar: 1999 Km: 48.xxx ( wordt nog dagelijks op gereden :9 ) Motor is WP geveerd, heeft een WP-stuurdemper. Voorzien van een Akrapovic demper voor een fantastisch (niet aso) geluid...
  2. Beeker

    Buddyseat ZX9R '98 '99

    Te koop originele buddyseat voor ZX9R '98 '99 bijna niet gebruikt, gaat weg ivm gestolen motor waar ik altijd een cover op had. alle bevestigingspunten zijn onbeschadigd vraagprijs € 50,00
  3. Beeker

    Akrapovic slip on demper met dB-killer

    Beste medeforummers , bij deze bied ik mijn Akrapovic einddemper aan. Het gaat om een ovale titanium slip on, met E-keur! Prijs voor dit moois € 275,00 of doe een serieus bod! dB-killer uitneembaar aansluit diameter 52mm Demper is zonder krassen deuken oid. is nog nieuw en ongebruikt!
  4. Beeker

    Defecte snelheidsmeter Honda VFR750F RC36 '92

    Goeiendag, Nu voor de 2e maal in half jaar tijd snelheidsmeter en dus ook km-teller dood... iemand een suggestie voor een motor-noob wat het probleem kan zijn? Ik wil dolgraag zelf de reparatie uitvoeren, als dat enigzins mogelijk is :P , half jaar geleden hetzelfde probleem, toen door...
Terug
Bovenaan Onderaan