Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vitus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    yamaha r6 2004 circuitmotor aangeboden

    Ik zet deze motor erop voor mijn maat die om de hoek woont Gaat weg ivm aanschaf nieuwer model. Motorblok is origineel Standaard demper (akra op foto is verkocht) K&N luchtfilter (Geen geluidsproblemen op Zolder/Assen) PP tuning schakel set (omgekeerd schakelen) PP tuning clipons Toby...
  2. V

    pirelli regenbanden aangeboden bijna nieuw (dot 2014)

    Beste Wegens overcompleet een set pirrelli regenbanden dotcode 2014 aangeboden. De banden zijn paar rondjes gebruikt en zijn net als nieuw. Betreft een achterband 190 en een voorband 120. Wil iemand ze overnemen? mvg Tim
  3. V

    vraag over bandenwarmers irm voorspatbord

    Ik ga een set bandenwarmers kopen van waarschijnlijk het merk biketek. Nu heb ik alleen erg weinig ruimte tussen band en spatbord. Zie foto. Gaat dit passen? Iemand tips/advies?
  4. V

    motortrailer voor 2 motoren

    Aanhanger voor het transport van motoren aangeboden Geschikt voor max. 2 motoren en 1motor(middengoot) Geremd Torsie vering Chassis uit 1986 (oude vouwwagen) Banden vervangen eind 2012 Getectileerde bodem Met oprijplaat Optisch niet de mooiste, maar technisch in goede...
  5. V

    Bridgestone Battlax 003 (180/55 en 120/70)

    Te koop setje bridgestone battlax 003 racing street banden. Maat 180/55 achterband Maat 120/70 voorband Paar circuitdagen oud. Vervangen wegens overstap naar slicks. Nog goed voor aantal circuit dagen of vele straat kilometers
  6. V

    Laptimer ebay vraagje

    Heeft iemand ervaring met de onderstaande laptimer welke ik op ebay zie staan. Scheelt zoveel geld met de gebruikelijke laptimers dat het eigenlijk te mooi lijkt om waar te zijn...
  7. V

    Gezocht: Benzinetank Yamaha R6 model 2003

    Ben momenteel bezig met het opknappen van mijn circuitracer. Helaas er achter gekomen dat er nog al wat roestvorming zit aan de binnenzijde van mijn benzinetank. :? Heb wat research gedaan op het forum/internet en verhalen over Tank Cure etc gelezen. Lijkt een goede oplossing, maar er...
  8. V

    Instelbare voetsteunen van MR motoradtechnik

    Vraag. Ik heb twee instelbare voetsteunen van MR motorradtechnik op mijn r6 zitten. Lijken heel veel op foto in de link hieronder, in ieder geval de techniek van verstellen. http://www.mr-motorradtechnik.de/08/img/10/exampel/bwm_li.jpg De imbusbout zit bij mij echt vast. Dit is toch het...
  9. V

    Onderdelen Yamaha r6 2003-2005 te koop

    Hierbij bied ik een aantal onderdelen aan van een Yamaha r6 2003-2005 (grijs) Op aanvraag kan ik van elk onderdeel een foto toesturen. Bij serieuze interesse voor een onderdeel graag contact via tviets@live.nl Onderdelen te koop; Blok r6 2003 (20200km) Achterbrug zwart Achtervelg...
  10. V

    Mooie suzuki gsxr 600 srad

    Mooie gave gsxr 600 aangeboden. Motor heeft geen deuken en krassen en ziet er erg netjes uit. De motor rijdt en stuurt heerlijk. Door de dynojetkit is deze motor een stuk feller dan de standaard uitvoering. Vooral onderin de toeren heeft deze motor veel meer vermogen dan de standaard uitvoering...
  11. V

    KTM supermoto

    Te koop KTM lc4 supermoto. De foto's spreken voor zich. Alles werkt, rijdt heerlijk. Ikzelf ga een wat nieuwere motor kopen vandaar mag dit oranje paard naar iemand anders :) Ruilen kan tegen gsxr 600 of nieuwere supermoto (3500e) Hierbij nog wat data; ktm lc4 400 cc 1 x kicken lopen...
  12. V

    ktm lc4 uit 2000

    Mooie nette supermotard ktm lc4 uit 2000. Lekker scheurijzer voor over de nederlandse dijken. Olie en filter zijn 200 km geleden vervangen. zit nieuw plastic rondom. Alle slijt onderdelen zijn goed behalve achterband. Deze komt eraan. Richtprijs 2300. En hoe voeg ik meerdere foto´s...
  13. V

    cbr 900 rr fireblade te koop 1993

    Beschrijving Mooie zwarte honda cbr 900 rr fireblade te koop. Deze supersnelle motor ziet er erg goed uit (zie foto). Alles werkt, niks is kapot en rijd super! Bouwjaar 1993 900 cc Bijzonderheden 2 hageltje nieuwe banden Nieuwe vloeistoffen (olie, koeling, remvloeistof)...
Terug
Bovenaan Onderaan