Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Freaky-Guy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Freaky-Guy

    GS500 Topic Goes Somewhere In Holland #2

    Goedendag beste (ex) GS500 rijders. Het leek mij wel weer eens tijd voor een meeting, zo in het begin van het nieuwe seizoen. De data pol: Aanmelden kan hier ATENTIE ATENTIE!!! Ik heb de MM geupdate, dus als je even wilt kijken of je de nieuwe data in kan vullen, graag :). Zo...
  2. Freaky-Guy

    Suzuki GS500 topic #21 - Vol gas de herfst in!

    Welkom hier in het 21e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! [hr] :] GS-rijders :] Antimute Bart-92 BlackStripe Bouwput dB-tje Modificaties: - Aprilia RS125 voorvork - Ducati Monster stuurkuip - Koso DB-01R...
  3. Freaky-Guy

    GS500 Topic Goes Somewhere In Holland

    Goedendag beste (ex) GS500 rijders. Nog weer even een topic voor een meeting dit seizoen. De data pol: Over de locatie zijn we/ben ik nog niet uit, daarom graag ook een leuke plek invullen. Dus niet waar je vandaan komt. Hieruit zullen we een locatie kiezen. Afhankelijk van die...
  4. Freaky-Guy

    Digitale snelheidsmeter in analoge toerenteller

    Mensen, Hebben jullie enig idee of er vergelijkbare tellers zijn zoals deze: Dus analoge toerenteller waar een digitale snelheidsmeter in verwerkt zit? Heb al het een en ander gezocht, maar meer dan dit niet kunnen vinden. Wil hier iets moois voor hebben namelijk: Thanks.
  5. Freaky-Guy

    Advies gevraagd: Off/allroad of SM?

    Goedendag mensen, Kort versie: Ik zoek een fiets met de volgende eigenschappen: - SM-achtige fiets zonder korte onderhoudsinterval (duh, dat bestaat niet |( ) - Wat hogere zit (ben 1.86m) - Gewicht niet al te hoog (ben zelf een lichtgewicht :X ) - Geschikt voor 80km woon-werk (kan ook...
  6. Freaky-Guy

    Suzuki GS500 topic #20 - Blaattopic-loos

    :] Welkom hier in het 20e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! [hr] :] GS-rijders :] Antimute Bart-92 BlackStripe dB-tje Modificaties: - Aprilia RS125 voorvork - Ducati Monster stuurkuip - Koso DB-01R digitaal...
  7. Freaky-Guy

    Naked GS500R Project

    Naked GS500R Project [hr] Nadat een aantal personen uit het GS-topic geïnteresseerd zijn in waar ik nu allemaal mee bezig ben, heb ik een project topic aangemaakt. Niet dat dit een echte streetfighter is, maar dit is wel het subforum waar alle verbouwde motoren staan (uitgezonderd de...
  8. Freaky-Guy

    Stuurdemper

    Hallo MF'ers, Ik heb even een korte vraag over stuurdempers. Ze kunnen toch op 2 verschillende manieren gemonteerd worden? -Body aan balhoofdmoer en zuiger aan het frame -Body aan frame en zuiger aan de veerpoot (of andersom) Misschien een idee voor een kleine vragen topic...
  9. Freaky-Guy

    Remschijf afmetingen (spacer)

    Goedendag, Voor mijn motor heb ik een andere voorvork gekocht met dubbele remklauwen gekocht. Daar moeten natuurlijk ook 2 schijven in komen te hangen, want anders heb het nog weinig nut :+. Nu is het probleem dat ik geen goeie remschijven kan vinden met de juiste hoogte. Even wat...
  10. Freaky-Guy

    Suzuki GS500 topic #19 - Het gas d'r op

    :] Welkom hier in het 19e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! [hr] :] GS-rijders :] Antimute Bart-92 BlackStripe dB-tje Modificaties: - Aprilia RS125 voorvork - Ducati Monster stuurkuip - Koso DB-01R digitaal...
  11. Freaky-Guy

    Suzuki GS500 topic #18 – Waar we wachten op zomerse dagen!

    :] Welkom hier in het 18e deel van het GS-topic! :] Lees hier alles over de GS500, inclusief tips & tricks! [hr] :] GS-rijders :] Bart-92 BlackStripe dB-tje Modificaties: - Takkoni uitlaatdemper - GSX-600F schokbreker - Hyperpro progressieve voorvering - Verlaagde...
  12. Freaky-Guy

    Waterdichte cases voor telefoons

    Goedendag, Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met waterdichte cases voor bijvoorbeeld hun Iphone, Galaxy S2 ed. Ik wel af en toe navigatie kunnen gebruiken op de motor, maar ik wil geen duur navigatiesysteem aanschaffen. Nu leek mij deze cases wel geschikt, maar vroeg me toch af of er...
  13. Freaky-Guy

    Suzuki (GS500) meeting

    Goedendag beste Suzuki (GS500) rijders. Aangezien de vorige meeting niet doorging door te weinig opkomst, heb ik een nieuwe pol gestart. Heb je geen GS500, maar wel een andere Suzuki en lijkt het je leuk om met ons mee te rijden, je bent welkom! De data pol: Aanmelden Over de...
  14. Freaky-Guy

    LED-knipperlichten plaatsen

    Goedendag, Allereerst wil ik even vermelden dat ik al gezocht heb, maar geen duidelijke oplossing heb kunnen vinden. Ik heb LED-knipperlichten op mijn Suzuki GS500 gezet, maar nu branden ze alle 4 tegelijk als ik de schakelaar om zet. Nu hoopte ik dat dit opgelost was als ik er een...
  15. Freaky-Guy

    Welke motor voor goedkope caferacer?

    Goedendag, Als student wil ik graag een caferacertje bouwen. Nu zijn er zoveel verschillende keuzes qua motoren, maar ik heb wel een paar vragen en wensen mbt de motor. Zit er een groot verschil qua remkracht tussen een trommelrem en een schijfrem? De motor die ik wil bouwen zou het...
  16. Freaky-Guy

    Richa dames combi (jack - maat 42, broek - maat 40)

    Goedendag, Hierbij bied ik mijn combipak van Richa aan. De jack is splinternieuw, komt direct uit de winkel. Geen enkele kilometer mee gereden. /edit 04-03-2012: Zwarte ding aan rit kapot. De broek is een half jaar oud, maar nauwelijks mee gereden. Ziet er ook nog als nieuw uit. De...
  17. Freaky-Guy

    Te groot motorpak

    Goedendag, Naar aanleiding van verschillende topics over lederen motorpakken die de laatste tijd voorbij komen, maak ik toch ook nog even een topic aan. Aangezien ik hier heb gelezen dat een motorpak echt strak moet zitten, begin ik nu toch zo mijn twijfels te krijgen over mijn motorpak...
  18. Freaky-Guy

    Startproblemen Suzuki GS500

    ote]Goedendag, Sinds dat mijn Suzuki GS500 donderdag in de regen heeft gestaan, start de motor slecht tot niet. Ik heb zo'n vermoeden dat de accu leeg loopt en niet bijgeladen wordt.  De startmotor gaat soms wel rond, maar dat is vaak maar 1 keer en daarna doet die het niet meer.  Nadat hij...
  19. Freaky-Guy

    Kleding voor vriendin

    Goedendag, Ik en mijn vriendin willen zaterdag een stukje gaan rijden op de motor (2x 50km), maar zij heeft geen motorkleding. Wat kan zij nu het beste dragen? Ze heeft wel een nepleren jas die aardig dik is. Verder een spijkerbroek? En wat voor schoenen/laarzen? Dit is slechts voor een...
  20. Freaky-Guy

    Sportieve 25kw-er voor snelwegkilometers

    Goedendag, Binnenkort mag ik op voor mijn AVD-examen, dus ik ben op zoek naar een motorfiets. Het moet een sportief uitziende motor zijn, maar niet met een te extreme zit, want waarschijnlijk moet ik na de zomervakantie veel snelwegkilometers maken. Weten jullie hier geschikte...
  21. Freaky-Guy

    Basis street-tracker op 25kW

    Hallo, Als ik van de zomer mijn rijbewijs heb gehaald, dan zou ik graag een simpele street-tracker bouwen. Nu zoek ik hier nog een geschikte motor voor op 25kW staat/begrenst kan worden. Ik zat te denken aan een Yamaha XT350/500 of een XS650. Weet iemand of deze daarvoor geschikt zijn...
  22. Freaky-Guy

    Even voorstellen - Freaky-Guy

    Hallo MF'ers, Na een tijdje op MF rond gekeken te hebben, heb ik mezelf ook maar eens geregistreerd. Ik ben Vincent a.k.a. Freaky-Guy, ben 17 jaar en kom uit Apeldoorn. Eind april word ik 18 en ben van plan in mei met het welbekende motorrijbewijs te beginnen :) Ik weet nog niet precies...
Terug
Bovenaan Onderaan