Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Remond_FRL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Newbie's go toe Stroe

    Omdat Mark niet opschiet met zijn housewarming, natas haar woning nog een jaar duurt, en ik betwijfel of we DKP's nieuwe woning ooit te zien zullen krijgen... En ik het wel weer tijd vond voor een ritje :+ Dus wou ik mijn verjaardag, en de "officiële" house-warming van mijn huisje in...
  2. R

    Newbies #64 Lassie is er niks bij

    Newbies #64 Lassie is er niks bij. Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set geraniums. Maar met...
  3. R

    Newbies #63 Tijd voor taart!

    Newbies #63 Tijd voor taart! Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set geraniums. Maar met...
  4. R

    Newbies #62 Waar de topictitel me rug op kan

    Newbies #62 Waar de topictitel me rug op kan Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set geraniums...
  5. R

    Newbies #54 of is het nu #50 15/16? party aftermath

    Newbies #54 of is het nu #50 15/16? party aftermath. Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set...
  6. R

    newb's kouwe klauwe rit 25-11, time for some hot coco!

    It's time for some hot chocolate! you sexy thing En aangezien het aantal officiële ritjes dit jaar, opzich wel tegenviel :+ gaan we uiteraard voor een leuke afsluiter! en hoe anders dan met een kouwe klauwe rit :] de route! is een oud gediende, die op de digitale plank lag te...
  7. R

    Newbie's #48 dont mess with the OP

    Newbie's #48 dont mess with the OP Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set...
  8. R

    Uitvaart Lexius

    Maandag de 27ste is de uitvaart van Boula Ghebrial. Boula wordt vanaf zijn thuisadres gereden naar de uitvaartdienst in Amsterdam. Na deze plechtigheid zal Boula worden begraven. Een ieder is welkom om Boula een laatste eer te bewijzen, zowel bij het afscheid bij zijn thuisadres als bij...
  9. R

    Mf'er 'Lexius' verongelukt. R.i.p

    Motorrijder komt om bij ongeval in Kootwijkerbroek Dames en heren van MF zojuist is het volgende bericht bij 'ons' binnen gekomen mf-gebruiker Lexius is volgens bovenstaand nieuwssite overleden. Boula, ik kan geen uitgebreide verhalen vertellen over jou, want een prater was je niet dat...
  10. R

    Newbies #46 It's the Rossi number

    Newbies #46 It's the Rossi number Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich...
  11. R

    newbies go rondje amersfoort, powerranger en pannekoek time!

    na lang en uitgebreidt overleg (:') :+ ) yep! ritje-time! :] want, het werdt tijd voor.... en die eten we uiteraard geheel in -style because we can :9 de route: http://www.tanktastocht.nl/maps/TTT%201999-07.html datum: maandag 28 mei (pinkstermaandag) waar is de...
  12. R

    Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

    It giet oan! de ''zuid-zweden'' rit, oftewel, de Friesland toertocht *O* Voor iedereen toegankelijk, zowel Fries als Nederlander zolang je maar op de motor komt :] :') datum van het ritje: 12 augustus 2012 startpunt en tijdstip mcDonalds Joure (Google Maps) vanaf half11...
  13. R

    oldskool newbie 0.75voorjaarsrit. 1aprilkikkerinjebil-editie

    het werdt wel weer tijd voor een ritje :] een soort ''oldskool'' newbie ritje route is ergens vandaan gehaald, en nog niet getest dus verkeerd rijden en moeten keren is een mogenlijkheid O-) ik wil wel voorrijden, om alvast te oefenen voor de Frieslandrit in augustus mocht ik...
  14. R

    Newbies #36 waar K75 niet meer aan te pas komt

    Newbies #36 waar K75 niet meer aan te pas komt [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, variërend van 16 tot plusminus 50jaar. Maar met enkele overeenkomsten. We...
  15. R

    Newbie's #34 - Waar de zon altijd schijnt

    Newbies #34 – Waar de zon altijd schijnt [hr] Ga snel naar: - De Newbie-huiscrew - De Agenda - De laatste pagina [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn jullie? Een groep motorrijders, variërend van 16 tot plusminus 50jaar. Maar met enkele overeenkomsten. We houden van...
  16. R

    MFMM2 vanuit het Noorden

    Het is weer zover, de 2e MFMM van 2011 komt eraan. De datum van de meeting is Zondag 4 September algemeen topic: MF Megameeting 4 september 2011! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer...
  17. R

    aangehouden, snelheid en te weinig profiel, maar geen meting

    nu deed ik vanmiddag een stukje rijden met de motor... gewoon mooie bochtenwegen opzoeken pruttel ik rustig door een dorpje heen (ivm overstekende kinderen, spelende gieters, etc.) achter me "stop politie" nouja, ik dus stoppen, lang verhaal kort... ze moesten wel 140 rijden om mij bij te...
  18. R

    fietsbinnenband hitebestendig genoeg voor uitlaatklem?

    hallo na vanmiddag een ritje gereden te hebben, trilde mijn ixil uitlaat telkens los van de linkpijp nu zit er een beugel omheen. die de uitlaat klemt met aan de binnenkant een rubber.... nu was mijn gedachte om een stuk binnenband van een normale fiets te gebruiken om dit rubber...
  19. R

    Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

    Het hele seizoen gereden, een zomer lang genieten. Ja dames en heren, het wordt weer tijd voor een najaarsrit! (nu al? ja! nu al!) we hebben de najaarsrit 2010 gehad, en de voorjaarsrit2011 gedaan, dus waarom geen najaarsrit2011? it's because we can... Wat is het idee achter de rit...
  20. R

    ten kate toertocht 15mei

    las ik zonet in mijn e-mail box: [hr] In samenwerking met de "Motorclub Nieuwleusen" organiseren wij een motor-toertocht op zondag 15 mei a.s. Vanaf 10:30 uur ben je welkom bij "Ten Kate Motoren" voor koffie met koek, waarna er tussen 11:00 en 12:00 uur gestart kan worden aan de ± 150...
  21. R

    remus 'romulus' uitlaatdemper t.e.a.b

    verkregen bij de aanschaf van mijn huidige motor de demper ligt nu te verstoffen op een plank, dus ik hoop dat ik er nog iemand anders blij mee kan maken de demper is niet de mooiste meer, zitten wat gebruikerssporen op wellicht dat een goede poetsbeurt wonderen doet, maar dat laat ik dan...
  22. R

    büse zomderhandschoenen

    omdat ik enkele jaren geleden veel achterop zat bij mijn vader destijds een set zomerhandschoenen aangeschaft, welke achteraf toen al te groot waren. ze zijn dus maar een enkele keer gebruikt, en zitten in vergelijking met mijn andere zomderhandschoenen gewoon niet lekker te koop dus...
  23. R

    Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin! deel 2

    De eerste zonnige dagen breken weer door en temperaturen stijgen. Dat onderbuikgevoel begint weer te kriebelen... Haal die hoes eraf, poets haar (/hem) op, en check de bandenspanning even. Het wordt weer tijd om te rijden! :] In navolging van Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie Leek...
  24. R

    Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

    De eerste zonnige dagen breken weer door en temperaturen stijgen. Dat onderbuikgevoel begint weer te kriebelen... Haal die hoes eraf, poets haar (/hem) op, en check de bandenspanning even. Het wordt weer tijd om te rijden! :] In navolging van Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie Leek...
  25. R

    Kawasaki GPz400r, bj '89 budgetknaller: €600

    Bij deze biedt ik mijn kawasaki GPz400r aan. Het is een prima motor, en ik heb er heerlijk op gereden. Maar ik wil volgend jaar graag beginnen met een wat zwaardere motor, breder en nieuwer. Voordat ik die zou kunnen aanschaffen, moet eerst deze de deur uit. Vandaar de verkoop...
Terug
Bovenaan Onderaan