Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Faber_08
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Rammelen kentekenplaat.

    hej allemaal, Ik kom hier met mijn vraag vanwege mijn frustratie, namelijk dat mijn kenteken ontzettend kan rammelen als ik wat vlot over drempels/kinderkopjes/oneven wegdek rijd. En ik erger me er kapot aan! |( Het komt omdat de kentekenplaat een miniem klein beetje kan verschuiven in de...
  2. F

    TomTom Urban Rider houder

    Ik heb een TomTom Urban Rider, alleen de houder die erbij zit voor op de motor is niet geschikt om tijdens het rijden op te laden, ik ben nu dus op zoek naar de houder die WEL geschikt is voor het opladen. Dit is dus hetgene wat ik zoek, zodat mijn TomTom ook gewoon tijdens het rijden kan...
  3. F

    Suzuki SV650s 2001 kuipdeel + hugger

    Hey, Ik ben op zoek naar een linker topkuip voor mijn Suzuki Sv 650 S uit 2001. Ook ben ik nog op zoek naar een hugger! Als je iemand kent die 1 van de onderdelen heeft (of allebei) laat het me dan graag weten!! Mijn SV is blauw..
  4. F

    MotoGP uitzending gemist...en nu?

    dames en heren, ik heb een vraagje: ik heb de Mugello race van MotoGP gemist, omdat me harddisk recorder een faal momentje had... Ik wil deze race egt nog wel ff goed bekijken! Maar waar kan je dat doen? Aangezien het alleen nog op BBC2 komt (volgens mij) en je daar geen toegang hebt...
  5. F

    HP Motoren, goede zaak?

    Beste motor-forummers, binnenkort ga ik opzoek naar een nieuwe motor, aangezien mijn 25 kW periode er bijna opzit }) *O* Nu ben ik de site van HP motoren tegengekomen, die motoren voor een wel heeeel mooie prijs aanbieden.. bijna beter dan particulier! Zit hier een addertje onder...
Terug
Bovenaan Onderaan