Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gerrit1957
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gerrit1957

    Sidi laarzen

    Twee keer gedragen
  2. gerrit1957

    WEGRACE LEGENDE PAUL SMART OVERLEDEN .

    https://www.racesport.nl/wegrace-legende-paul-smart-78-overleden/ Echt bizar ,....de zoveelste die overlijd tijdens een verkeersongeval -O-
  3. gerrit1957

    HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Voor alle MF leden een gelukkig en vooral een gezond 2021 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. gerrit1957

    Sportman van het jaar "Stem op Herlings" !!!!!!!!

    Cookies op AD.nl | AD.nl Even de link aanklikken en naar beneden scrollen.
  5. gerrit1957

    Gran Premio Movistar de Aragón

    Ik probeerde een topic te maken maar alles ging fout |(|(, het is toch ff anders als voorheen ,.....een ander mag het proberen .
  6. gerrit1957

    Monster Energy Grand Prix České republiky

    Jaja het duurt nog even maar voor je het weet is het zover , hele dag offertes maken en wou eens wat anders dus dacht joh laat ik alvast Brno gaan maken . Ben er zelf een paar keer geweest , het is een beetje armoedige boel daar maar alles wel lekker goedkoop zeker als je de 3 dagen gaat eet je...
  7. gerrit1957

    Gran Premi Monster Energy de Catalunya

    Nu het toch KAKweer is op mijn vakantieadres dacht ik laat ik na jaren geleden maar weer eens proberen een topic te maken . Na een mooie en knappe overwinning van Lorenzo op Mugello hebben we al weer wat verschillende winnaars gehad ,en wie is op Catalunya de...
  8. gerrit1957

    Gelukkig en vooral gezond 2018 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wel een beetje aan de vroege kant , maar ik wil alvast iedereen een gelukkig en vooral een gezond 2018 toewensen !!!!
  9. gerrit1957

    R.I.P. Angel Nieto

    Mijn (onze) favoriet uit de borrelglaasjes klasse is helaas aan zijn verwondingen overleden R.I.P.Angel Nieto . Angel Nieto is donderdag 03 augustus overleden aan de gevolgen van zijn verwondingen welke hij op 26 juli 2017 opliep bij een verkeersongeval op het Spaanse vakantie eiland...
  10. gerrit1957

    WSBK pirelli riviera di Rimini

    Gok op podium 1 of beide yamaha's gezien de vele testen kilometers van een paar weken terug. Vroeg op het strand....lekker rustig.
  11. gerrit1957

    Motul Grand Prix of Japan 14 Oct - 16 Oct 2016

    Nou had ff tijd en Klotenweer dus dacht ga me maar eens verdiepen in een topic .....was wel weer zoeken van hoe of wat ,..maar lekker biertje erbij maakt het allemaal weer goed :+ 8-) Motul GP Japan is altijd een heftige al is het alleen al van welk Japans merk gaat er winnen...
  12. gerrit1957

    Monster Energy Grand Prix de France 15 t/m 17 Mei 2015

    Van Vrijdag 15 t/m Zondag 17 Mei is het weer tijd voor nieuwe ronden en nieuwe kansen !!!!!!!!!!!!!! Grand Prix Le Mans zorgt altijd voor een verrassing wat betreft het weer , is het heet zoals vorig jaar (was verknettert) of zoals in de meeste jaren regenachtig maar dat geeft ook wel iets...
  13. gerrit1957

    Jaarwisseling 2014-2015

    Bij deze wil ik alle MF leden een gezellige en fijne jaarwisseling toewensen , en vooral een gezond en sportief motorraceseizoen 2015 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. gerrit1957

    84e Dutch TT Assen: 28 juni 2014

    84e Dutch TT Assen: 28 juni 2014 TT Assen: door fans verkozen tot de mooiste Grand Prix van de hele wereld! De TT meemaken is meer dan een motorrace bezoeken: de TT beleef je. Sinds 1925 wordt in Assen op het hoogste mondiale niveau gereden: alle kampioenen reden en wonnen in de Kathedraal...
  15. gerrit1957

    5 Nederlandse kanjers in het " CEV Motorcycle Champ "

    Het CEV Motorcycle Champ gaat van start op 6 April 2014 met maar liefst 5 Nederlander , geweldig hoe mooi en spannend dit kan worden . Met de ervaren Jasper Iwema erbij kunnen de andere jongens hopelijk wat ervaring op doen door elkaar te steunen en zo in dit beroemde kampioenschap doorstoten...
  16. gerrit1957

    Michael Schumacher

    Ik wil toch op mijn manier de aandacht geven aan het ernstige ongeluk wat hij heeft opgelopen na het beoefenen van zij favoriete hobby . Michael is een grote liefhebber van de Motogp en bezoekt ook vele GP;s Cookies op AD.nl | AD.nl'
  17. gerrit1957

    Merry Christmas and Happy 2014 !!!!!!!!!!!

    Ik wens alle MF leden een fijne feestdagen , en vooral een gezond en spannend Motogp jaar toe !!!!!!!!!!!!!!!!
  18. gerrit1957

    Citroen C4 Coupe

    Te koop ; Citroen C4 Coupe Bouwjaar Mei 2010. Km stand ong. 51000 km Origineel Navigatie van Citroen . Soundpakket. Crouse control Licht metalen velgen. Full airbag . Tel. 0642906161
  19. gerrit1957

    Te koop Ford Transit ....ideaal voor de cross of als camper

    Te koop; Ford Transit Diesel bouwjaar 2001 Metalic Bordeau rood . 350.000 km Zijluifel Watertank 90 liter Ingebouwde aggregaat Ingebouwde compressor Extra accu voor evt verlichting in laadruimte en zijtent/luifel. Een ideale bus voor de cross of gewoon als camper , ziet er van...
  20. gerrit1957

    Iveco TT Assen 27 t/m 29 Juni 2013

    Na een zon overgoten GP van Catalunya en zalige temperaturen gaan we ons opmaken voor onze eigen Duch TT !!!!!!!!!!!!!!! Wie gaat Dani van de leiding afhalen of gaat hij zijn voorsprong vergroten , er staan wel wat mannen aan de deur te rammelen en het seizoen is met 6 GP's eigenlijk nog maar...
  21. gerrit1957

    Gran Premi Aperol de Catalunya 14 t/m16 Juni 2013

    Na al weer 5 GP's te hebben verreden gaan we nu naar Montmello (Cataunya) voor número seis . In deze GP moet nu maar eens verandering komen in weer een Spaanse overwinning al hoewel die mannen altijd extra geprikkeld zijn op Circuito de Catalunya zal dat een zware kluif worden voor mannen als...
  22. gerrit1957

    Motogp Mugello Italie 2013

    Na een regenachtig weekend in Le Mans hopen we nu eens op een stralend en zon overgoten weekend tijdens de Grand Prix van Italie te Mugello. Voor de Rossi fans is dit HET circuit en loopt het dorp weer volledig leeg , hopende dat hij met de terugkomst bij Yamaha nu eens flink kan scoren en...
  23. gerrit1957

    De laatste loodjes, laatste test op Jerez

    Het einde komt eindelijk in zicht ......pfff wat hebben we gebaald van die lange winterstop , en maar brommen van wanneer gaan ze nou testen en van wat gaat Valentino Rossi doen op de Yamaha M1 , zouden ze bij Ducati toch nog wat hebben gevonden of lag het inderdaad aan Valentino .....en dat...
  24. gerrit1957

    prettige feestdagen en een gezond en sportief 2013

    Voor iedereen die dit leest!! namens ons allemaal hele fijne feestdagen en een super goed, gezond en vooral liefdevol en sportief 2013
  25. gerrit1957

    Stem op Michael v/d Mark ......Sport Awards Rotterdam-Rijnmo

    Beste MF ers laat je stem gelden om Michael van der Mark het talent van het jaar ( wat hij eigenlijk al is ) te laten worden van Rotterdam - Rijnmond . Klik op Michael en vergeet niet te bevestigen met je email.!!!!!!!!!!!!! http://www.desportawards.nl/ Sport Awards Rotterdam-Rijnmond...
Terug
Bovenaan Onderaan