Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: keesf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. keesf

    Bagster tankhoes en tanktas Honda cb seven fifty

    Nette Bagster tankhoes van zwart leer voor een Honda cb 750 rc42. En daarbij de passende Bagster tanktas. Beide in nette en onbeschadigde staat. 85 euro picture hosting
  2. keesf

    Kawasaki Gpz 600 r onderdelen

    kawasaki GPZ 600 voor onderdelen. geen kenteken meer, die is ingeleverd. verder zit alles er nog aan. blok start met startkabels. En loopt mooi rond. verhaal was dat de keerring van schakelpook lek zou zijn, dit heb ik niet gecontroleerd. staat is verder onbekend tank is verkocht...
  3. keesf

    laarzen daytona touring star gtx mt 48

    nette daytona laarzen. weinig gebruikt, met minimale gebruikers sporen maat 48 passen kan in veenendaal. 175,- ex evt verzendkosten
  4. keesf

    klepdeksel pakkingen diverse modellen

    ik heb wat nieuwe pakkingen over. mogen weg voor 10 euro per stuk. klepdekselpakking: pan european st1100 magna vf750 magna vf1100 k75 zrx 1100 vulcan zr 1100 zx-6 verzendkosten zijn 2.16 foto's krijg ik er even niet op. maar met onderstaande link kan je de foto's...
  5. keesf

    XT600 XV 1100 XV1000 koppelingsplaten

    7X nieuwe platen voor XT of XV 22u-16321-00 foto's krijg ik niet geupload. 5,- per stuk. ex verzendkosten
  6. keesf

    xt600 kappenset

    xt 600 kappenset. ( modellen zonder de EL start) wit/groen gekleurd. koplampkap schijfremkap achterkantje zijkappen handkappen 90 euro incl verzenden
  7. keesf

    gebibber in de bocht

    als ik op mn sevenfifty een bocht aan wil snijden dan krijg ik een gevoel van trilling danwel gebibber. ook als ik op de snelweg rij, 120km/h en daarboven moet ik mn stuur goed vast houden. anders gaat t stuur trillen, totdat het zo erg word dat ik het gevoel krijg dat die uit mn handen slaat...
  8. keesf

    bmw koffer rechts

    koffer voor bmw F650 GS, ik heb alleen de rechter. koffer heeft op t aluminium wat gebruikssporen, verder is nette staat. sleutel is helaas (samen met de linker koffer) niet aanwezig. 35 euro. ex de eventuele verzendkosten
  9. keesf

    balanceer apparaat (handmatig)

    balanceer apparaat, telefix, met as voor wielen met een monobrug, 75,- incl doosje 10gr plaklood 2e as met adapter is voor honda geschikt. as met de 2 conussen is geschikt voor (bijna) ieder type Prijs is incl verzenden.
  10. keesf

    tandwielen gebruikt

    nog wat gebruikte tandwielen liggen, kan als je t wil nog gebruikt worden. 1 achtertandwiel is nog nieuw. prijzen voortandwielen 5 euro, achtertandwielen 10 euro nieuwe achtertandwiel had ik graag 15 euro voor gehad voortandwielen 14 tands, diameter gat 21mm, dikte 9mm 15 tands...
  11. keesf

    XJ diversion onderdelen

    grote schoonmaak gaat verder :) XJ 600 diversion 1x kilometerteller kabel (3gm-83550-00 ) 1x moer transmissie ( 90179-18552) 1X koppelingsdeksel pakking ( 990b18005) Nieuw samen voor 15 euro
  12. keesf

    fzr 600 yzf 600 pakkingen

    grote schoonmaak gaat verder. 2 pakkingen voor yamaha fzr 600 / yzf 600 1x koppelings deksel Pakking 1x carter ( 3he-15451-10 ) Beide nieuw samen 6 euro
  13. keesf

    onderdelen suzuki,yamaha,kawasaki

    ik ben een beetje aan t opruimen en ik kom een hoop spullen tegen die ik niet meer nodig heb, veel van de dingen zijn nog nieuw. universeel knipper relais 2 of 3 polig 5,- intruder stickertjes, alles samen 7,50 uitlaatklem rvs diameter 90mm 5,- Suzuki intruder...
  14. keesf

    Alpinestars petje

    ik heb nog een alpinestars pet, een zogenaamde flexfit. deze mag weg omdat ik eigenlijk een te groot hoofd heb voor dit petje :P zit me net iets te krap, en kruipt heel langzaam omhoog. (helm maat L van shoei) sticker is er ondertussen af. verder helemaal netjes en schoon. 15 euro
  15. keesf

    cagiva zadel

    cagiva zadel, bodemplaat netjes en niet verroest, klein plekje rechts achterop. zie foto. vieze op de onderkant van het zadel is zand Vermoedelijk voor een Harley davidson cagiva Sx 250
  16. keesf

    XT600

    in de verkoop, mn xt600. nog de echte uitvoering met de kickstarter. aantal jaren terug aangekocht via motor-forum ongeveer 34000 km gelopen, in SM trim. met 17 inch akront spaakwielen voorzien van avon azaro banden. BSM vampire demper ( zonder db killer) voor een enorm geluid. stalen...
  17. keesf

    cb 750 seven fifity rechter stuur schakelaar

    zoals de titel al zegt voor een 1996 seven fifty een rechter stuurschakelaar, alleen verlichting schakelaar is ook goed.
  18. keesf

    motorfiets ruilen tegen volvo 850 T5

    ik ben mn volvo aan t verkopen, en ik dacht laat ik ook eens kijken of er iemand hier interesse heeft, de volvo is te koop, maar ik wil m ook wel ruilen tegen een motorfiets. ik hoop dat dit niet tegen t beleid hier op t M-F ingaat. over de volvo: goed gebruikte t5 estate, 236 pk, ongeveer...
  19. keesf

    Shoei Raid 2 Couture TC-7 wit/roze maat S

    mn vriendinnetje doet dr helm in de verkoop. Weinig gedragen helm Shoei Raid 2 Couture TC-7 wit/roze maat S. Doordat ik nu een gele motor rijd vind ik deze helm gewoon niet mooi meer passen en draag ik hem ook niet. Hij is 2 jaar oud (bonnetje is nog aanwezig) Inclusief Shoei...
  20. keesf

    schaalmodellen welly

    welly 1:18 schaalmodellen van motorfietsen, nieuw in doos. Honda cbr1100xx 2x BMW r1200c 2x MV agusta f4s 3x Suzuki gsx-r750 2x 7,50 euro p/s verzendkosten voor de koper
  21. keesf

    macna jas XL nieuw

    macna jas, textiel met leer rood zwart incl binnenvoering. ik ben ongeveer 1,96 en mij past die 75 euro passen kan in veenendaal
  22. keesf

    lifan 140cc oliekoeler noodzaak of overbodig

    ik heb een cub90, met een tijdelijk lifan ( immi honda) 4t blok eronder. de originele 89cc honda ligt in revisie. dit lifan blok is voorzien van oliekoeler aansluitingen, en zo ding zit er ook op. maar de banjo's op de koeler of de koeler zelf is lek. dus de olie loopt er vrolijk uit. nu...
  23. keesf

    C90 Cub90 uitlaat

    zoals bovenstaand, het liefst een lage pijp.
  24. keesf

    Macna Jas 2X nieuw

    nieuwe macna road jas, kaartjes zitten er nog aan. in de maat XXL, inclusief wintervoering en waterdicht membraam,beide zijn uitritsbaar. voorzien van protectie op de rug,schouders en ellebogen 75 euro inc eventuele verzendkosten ik ben zelf 1.97 lang en 94 kilo, (zeg...
  25. keesf

    achterremklauw xt600 1992

    gezocht, origineel of een andere passende
Terug
Bovenaan Onderaan