Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lardosio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Motorblok 636 2003/2004 gezocht

    Ik ben op zoek naar een motorblok voor de Kawasaki zx6r 2003/2004. Het gaat echter om een 636, niet om een 599 cc blok! Mocht iemand er een hebben, of weet hoe ik eraan kan komen, graag reactie! Groetjes Lars
  2. L

    Motorbladen gevraagd - voor zieke vader

    Hallo allemaal, Misschien een aparte vraag. Ik ben op zoek naar motorbladen voor mijn zieke vader(60 jaar). Hij heeft kanker en moet begin januari een maand naar het ziekenhuis voor behandelig. Mijn vader vind motoren erg leuk, maar hij heeft zelf geen rijbewijs. Motorbladen leest hij graag...
  3. L

    Motorlaarzen shot maat 39/40 -

    Hallo hierbij verkoop ik de motorlaarzen van mijn zus. De laarzen zijn niet veel gebruikt, alleen mee achterop gezeten Maat: 39/40 Doe een leuk bod en de laarzen zijn voor jou :Y
  4. L

    Te koop: Leren combi-dames pak mt 46

    -edit- pak verkocht!
  5. L

    Motorkleding man/vrouw

    Ik heb een vraagje, Hoeveel verschil zit er tussen een mannenpak en een vrouwenpak? Is het zoveel verschil dat je echt als vrouw perse een vrouwenpak moet nemen? Of zijn er ook vrouwen die een mannenpak dragen? En dat dat ook normaal zit? Thx :W
  6. L

    Voorstellen

    Hallo, Ik ben Lars, 18 jaar uit en ik kom uit het altijd zonnige Elst (gld):+ Ik heb in de kerstvakantie mijn autorijbewijs gehaald binnen 10 dagen, maar ik wou natuurlijk hierna mijn motorrijbewijs gaan halen! Inmiddels heb ik me aangemeld bij een rijschool in Arnhem, theo peters...
  7. L

    cbr 600 rr op 25kw?!

    Hallo allemaal, Ik ben al een tijd bezig met zoeken naar de ''juiste'' motor voor mij. Ik ben 18 en heb me autorijbewijs al, maar ik ga binnenkort beginnen aan het motorrijbewijs:) ik zit aan een zx6r 04 of een cbr 600rr te denken, omdat ik graag een 600 wil. Maar nu hoor ik verschillende...
Terug
Bovenaan Onderaan