Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TOMTOMGO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TOMTOMGO

    Gratis stickers van Monster

    Kan ik hier nog mensen blij maken met stickers van Monster voor een project oid? Heb er 10 liggen, laat hieronder maar weten hoeveel je er nodig hebt.. In ruil voor een postzegel stuur ik ze op 8-) (nadat ik een persoonlijk berichtje met adres ontvangen heb) Wie 't eerst is, wie 't eerst...
  2. TOMTOMGO

    GS500e '94!! In nieuwe kleuren gespoten

    Te koop: Zeer goed onderhouden en in nieuwstaat verkerende GS500e! Km stand: 29.200 km Bouwjaar: 1994 Motor staat op kenteken 25kW. Momenteel is deze op vol vermogen, het 25kW kitje wordt er bijgeleverd. Vanwege verkleuring van de oude rode kleur (roze) is er destijds voor gekozen...
  3. TOMTOMGO

    Givi windscherm voor de SV 650/1000 N!

    Vanwege aanschaf van een sportiever windkuipje mag deze in de verkoop! Ideaal windscherm (voor de nakedbike) zo vlak voor de winter. Ook prima om te gebruiken voor reizen, woon-werk, of als je net zo'n hekel aan vliegjes hebt als ik *D 1.5 jaar geleden nieuw gekocht voor €81- maar er...
  4. TOMTOMGO

    Help! Opknappen van lichte kuipschade

    Beste mede MF-ers! Ik (Tom en 21 jaar jong) ben langere tijd op zoek geweest na een orginele 2e handse windscherm/ flyscreen voor op mijn Suzuki SV650 bj. ‘03. De naked modellen va. 2005 werden hiermee standaard uitgerust, maar gezien iedereen dit een stoer schermpje vindt, wou niemand er...
Terug
Bovenaan Onderaan