Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peer1963
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peer1963

    Triumph SV 500 TRW

    Het schoonmaken, verzamelen en reviseren is weer begonnen. Ditmaal een zijklepper 500 Triumph. In principe voor een groot gedeelte gelijk aan een speedtwin maar dan in militaire uitvoering.
  2. Peer1963

    P.

    .
  3. Peer1963

    BMW kleppendeksels /7 en jonger

    Ophalen of verzenden kk. Samen €30 euro ophalen
  4. Peer1963

    BMW en vooral de oudere modellen.

    Hou ik ben Peer1963 en verzamel BMW. Van dealer stickers tot modellen tot onderdelen tot boeken folders etc. Liefst jaren 70 - 80 of ouder. Maar folders van bijvoorbeeld de R1100s etc heb ik ook. Geen handel puur hobby. Groetjes
  5. Peer1963

    Yamaha xv920 ketting aandrijving of tr1

    Liefst een xv920 blok. Mag schade hebben aan versnellingsbak ofzo als krukas en drijfstangen maar in orde zijn. Heb jee een gestrand project of een sta in de weg haha dan hoor ik Het graag.
  6. Peer1963

    Ga maar weer eens een xv920 verbouwen

    Effe geleden dat ik überhaupt wat gedaan heb met motoren. Maar de xv blijft kriebelen om het zo maar eens te zeggen. Van de week een 920 aangeschaft en de iedeeen flitsen al weer door mijn hoofd kamertje. Caferacer bobber tracker eens iets helemaal nieuws......... Ik denk gezien de lenigheid...
  7. Peer1963

    Animo voor motor ontmoetings fruhstuck in Veldhoven ?

    Net even naar Schippers stop geweest in Veldhoven waar iedere 2de zaterdag van de maand een Amerikanen meeting is met veel rockabilly muziek, kraampjes en lekker eten. Gezellige bedoeling met veel uitval wegen om lekker effe te rijden. Zit net achter het vliegveld van eindhoven. Na de vraag of...
  8. Peer1963

    ZX11 oftewel ZZR1100 naar.....

    Ga eens iets heel anders proberen dan gewoonlijk. Dus heb me vanorgen een ZX11 gekocht. In nederland beter bekend als een ZZR1100. Het is een D model dus als ik goed begrepen heb 150pk + Dit moet toch genoeg zijn om een leuke streetbike van te maken lijkt me Eerst eens orienteren en zien...
  9. Peer1963

    Glemseck 2015

  10. Peer1963

    Norton P11 project uit 1967

    Hallo, ik heb een Norton project en ben op zoek naar diversen onderdelen Ten eerste zoek ik een kop van een Norton Atlas 750 cc. Mag zonder inhoud zijn maar liefst wel met hele koelribben Heb je die een liggen, dan hoor ik het graag.
  11. Peer1963

    Carters lassen en meer speciale adressen

    Vraagje: waar kan ik mijn carter laten lassen? Iemand een goede ervaring met een bedrijf. Of hebben we nog ergens en hobbiest / liefhebber die het doet Ben benieuwd evt ook adressen plaatsen voor diversen speciale handelingen zoals oa verbussen van cilinders of carburateurs etc
  12. Peer1963

    Nieuw project BSA A65 Lightning

    Ja hoor het is weer zover De Matchless is klaar en Peer verveelt zich alweer Kwam toevallig deze BSA op mijn pad. Nou hier ben ik wel even mee bezig dacht ik zo Ga maar effe 1ste foto plaatsen voor jullie
  13. Peer1963

    Kon het weer niet laten...Matchless van 1957

    Na wat uitstapjes naar andere motoren zoals Benelli en BMW, toch weer terug bij Engels. Een Matchless uit 1957. Yep, lek wat olie en ruikt naar benzine.....HEERLIJK :) Zaterdag eens kijken het hoe en het wat Foto volgt
  14. Peer1963

    Oldtimer beurs in Luyksgestel

    Datum 23 november t/m 24 november 2013 Tijden 9.30 tot 16.00 Entree € 3.00 Lokatie Camping de Zwartebergen, Luyksgestel Land Netherlands E-Mail adres vmcdestoomfiets bij gmail punt com Website www.vmcdestoomfiets.nl
  15. Peer1963

    Ergenis van de motorrijder, tellen wij wel mee......

    Ik had het gisteren maar liefst 3 keer binnen 5 km. Stoplicht dat niet werkt op een motorrijder :( Auto's met lichten aan overdag zodat wij (weer) minder opvallen. Nou ik heb de spits afgebeten, ben benieuwd
  16. Peer1963

    Tubeless velg met een TT band en binnenband...

    Ik vraag me af of ik op een tubeless velg een TT (tubetyre) buitenband (voor binnenband) kan leggen, al dan niet met binnenband Iemand ervaring mee? Alvast bedankt Peer
  17. Peer1963

    Motor aanhanger geremd 650kg draagvermogen opbergvakken

    Is een Jamet uit 1981 ZGAN banden en ook het reservewiel Zeer geschikt voor cross races of bakken weg voor quad Prijs €150 euro Je ziet hen hier achter de camper als voorbeeld en zelfs de grote BMW past erop Heeft wel afdekzeil
  18. Peer1963

    GRIMECA caferacer racer dubbele trommelrem L+R

    Grimeca 180 dubbele trommelrem L+R in compleet met RVS gespaakt wiel. Tevens evt bijbehorende achterwiel dat zo in een Ducati krachtei benelli moto guzzi motobi past. Tevens origineel Benelli caferacer zadel
  19. Peer1963

    Italdag 2013

  20. Peer1963

    Kawasaki 440LTD origineel-caferacer-bobber-street ...

    Ik heb me een Kawasaki 440 LTD aangeschaft . Wil deze naar alle waarschijnlijkheid ombouwen naar caferacer, bobber of street achtige motor. Leuke staande twin die zeer geschikt is voor bobber brat style etc Aanschaf ook veel leuker dan bijv een XS650 Ben al schetsen aan het maken en foto's...
  21. Peer1963

    Benelli 250 2c van 1972

    Stond al 6 jaar ongebruiklt in een schuur en sinds vandaag in de mijne. Direct maar op de heftafel en gaan we deze nakijken en opknapen. Zal niet teveel zijn want de uitlaten etc zijn gewoon goed. Spaken zijn minder,maar dat worden gewoon nieuwe. Dus op foto nog ongepoetst en nu al...
  22. Peer1963

    mig mag lasapparaat ook voor aluminium

    Hier een verwijzing Als je een fles meeneemt kan je deze testen
  23. Peer1963

    Yamaha XS850 onderdelen XS750

    Ik zoek nog wat dingen voor mijn XS: 1 achterknipperlichten (met lang pijpje) 2 Dempers XS850 3 Origineel stuur 4 Koplamp 23 cm (glas 20cm) 5 Koplamporen XS850 6 Voorspatbord XS850 7 bedieningshandvaten Verders alles wat nos of zeer mooi is
  24. Peer1963

    Opzoek naar je eerste motor topic. Bestaat ie nog etc?

    Spontaan is er via een andere topic van mij , de vraag ontstaan of er behoefte is om je eerste motor op te zoeken. Het kan zomaar zijn dat een mede MF-er deze gehad heeft of zelfs nog bezit. Je moet dan wel even je kenteken checken bij de RDW site om te weten of die nog bestaat Hier mijn...
  25. Peer1963

    Yamaha XS850 van 1980

    Daar er diversen Yamaha XS 750 topics zijn en ik daar regelmatig te vinden ben was ik in eerste instantie niet gemotiveerd om een nieuw topic te beginnen. Nu ik vele info binnen krijg van oa de eerste eigenaar, wil ik eigenlijk niet de andere topics "vervuilen" met verhalen over de historie en...
Terug
Bovenaan Onderaan