Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. freestyler27

    honda shadow 750 c

    zeer nette shadow te koop bj: 1986 km: 53000 hij heeft 750 cc. voorband is nog zeer goed achter is bijna aan vervanging toe. verder een nette motor. enige minpuntje is dat het linker afdek kapje ontbreekt en daar wat anders voor gemaakt is. vr pr: 1500 euro
  2. freestyler27

    cb 750 1982 tokkellt bij lage toeren

    hallo, jeroendek en ik hebben vandaag een vriend geholpen met het weer lopent krijgen van een cb750 van 1982. nou is het zover hij start erg snel en draait prima alleen als ie stationair draait tokkelt er wat aan de rechterkant, als ik me niet vergis zit daar het koppelingshuis. het is een...
  3. freestyler27

    afdek kap accu vt750 shadow 1986

    hallo ik ben op zoek naar een afek kapje voor de accu van mijn vt 750 shadow. kleur maakt niet uit heb je er 1 liggen en kun je er niks mee laat dan even weten wat je ervoor wilt hbben. dat kan via het mail adres in mijn profiel of stuur even een pb! mv gr jonathan heb binnenkort...
  4. freestyler27

    koppeling shadow vt 750 custom 1986

    hallo allemaal, ik heb een shadow vt 750 c van bj 1986 met een olie koppeling ik heb er op proef gereden en reed harstikke fijn. ik heb vandaag mijn eerste ritje gemaakt en nu opeens doet de koppeling raar. ik krijg hem niet in zijn vrij (alleen als de motor uit is) en als ik hem in zijn 1...
  5. freestyler27

    bekende van het lessen in friesland

    bij deze open ik deze topic om te kijken of er nog meer ouwe/jonge bekende zijn. ik heb gelest bij rijschool valkema met wiebe als instructeur. nou weet ik dat jeroen dek daar ook heeft gelest omdat het me broer is en kwam lucie tegen in ander topic dus dacht van misschien is het leuk om...
  6. freestyler27

    suzuki GSX-F 750 katana 850 euro

    bij deze breng ik mijn gsx-f katana opnieuw onder de aandacht, het gaat om een motor uit 1992 met 47000 miles op de teller. *banden zijn nog in prima staat *tandwielen en ketting ook nog in goeie staat *verbruikt geen olie *motorische 100% *geen nieuwe motor heeft gebruikers sporen...
  7. freestyler27

    suzuki gsxf 750 katana 999 euro

    ik heb hier een gsxf 750 katana staan rijdt en stuurt prima dankzij nieuwe balhoofdtlagers ik rijdt er met plezier op maar mis het chroom van een chopper vandaar ook de rede van verkoop mocht je een kawa vulcan hebben (700cc of meer) is (in)ruil bespreekbaar of ander merk zoals shadow of...
  8. freestyler27

    ff voorstellen

    hallo allemaal ik ben freestyler27 ben op dit forum gekomen door familie hhahah ik moest mij hier ook voor registreren en dat heb ik dan ook maar gedaan hahahah
Terug
Bovenaan Onderaan