Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bascarla
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bascarla

    gel zadel

    Heeft er iemand ervaring met het gelzadel van BS motorparts? Men bekleed dan je bestaande zadel opnieuw en ik ben benieuwd of dat goed bevalt.
  2. Bascarla

    Winterberg

    Weet iemand een site waar ik leuke routes van uit Winterberg kan downloaden voor de Tom Tom
  3. Bascarla

    ZRX 1100

    Mijn zrx 1100 wil nog wel eens varieren in het stationair toerental, hij varieerd tussen 900 en de 1300 toeren. Verder doet hij vreemd als je stapvoets rijd en dan weg wil rijden, het is dan net of hij niet goed oppakt. In de hogere toeren tallen en snelheden doet hij het gewoon goed, iemand...
  4. Bascarla

    alu lasser omgeving IJsselstein

    Wie kan er voor mij een stukje aluminium lassen voor mijn uitlaat demper in de omgeving van IJsselstein?
  5. Bascarla

    onregelmatig lopende ZRX 1100

    van het weekend geen problemen gehad met mijn ZRX, maar sinds gisteren avond lijkt het of hij in lage toeren op 2 poten loopt. Als ik 140km/u rijd en door acc. is er niets aan de hand en lijkt alles goed, sta ik vervolgens stil dan ruikt hij naar bezine en gaat hij onregelmatig lopen. Iemand...
  6. Bascarla

    gezocht uitlaat voor een CBR 1000 f uit 1991

    wie heeft deze nog ergens liggen?
  7. Bascarla

    CBR 1000 F exhaust collector downpipes

    wie kan mij helpen aan een gebruikte EXHAUST COLLECTOR DOWNPIPES Voor een cbr 1000 f uit 1991
  8. Bascarla

    Cruzers Vulcan VN800

    In perfecte staat verkerende Cruzer uitlaat voor een Vulcan VN 800 Geen roest en krassen, geeft lekker zwaar geluid. Voor 200 euro mag hij weg. De hitte schilden voor de bochten van je originele uitlaat passen zonder probleem
  9. Bascarla

    VN 800

    Wie weet hoe een VN800 word geknepen naar 25KW? Op mijn kenteken staat 25kw maar ik kan niets vinden op mijn motor waar door hij geknepen zou zijn. En zonder restricie kit zou hij 40 Kw moeten zijn.
  10. Bascarla

    vt 600 kleur

    Ik heb een VT 600 uit 1991. De kleur is nog origineel ( donkerblauw metalic ) nu had ik graag achter het kleur nummer gekomen, zelf kom ik op het internet tot PB 161 candy wave bleu maar kan nergens een voorbeeld vinden. Wie kan mij zeggen of dit een originele kleur is die in 1991 werd uit...
  11. Bascarla

    kleur code VT 600

    Ik heb een VT 600 uit 1991. De kleur is nog origineel ( donkerblauw metalic ) nu had ik graag achter het kleurnummer gekomen, zelf kom ik op het internet tot PB 161 candy wave bleu maar kan nergens een voorbeeld vinden. Wie kan mij zeggen of dit een originele kleur is die in 1991 werd uit...
  12. Bascarla

    dragpipes of cruzers vt 600

    Wie heeft er nog dragpipes of cruzers liggen voor een VT600 en wil deze verkopen?
  13. Bascarla

    VT 600 linker crankcover

    Wie kan mij vertellen of er achter het linker crankcover olie zit?? Of kan ik die zonder dat de olie er uitloopt los halen.
  14. Bascarla

    olie voor de voorpoten van een Shadow VT600c

    Wie kan mij vertellen hoeveel olie er in een voor poot van een shadow vt600c uit 1991 moet. Ik wil deze olie vervangen maar kan zo nergens vinden hoeveel olie er per poot in moet.
  15. Bascarla

    Bok om voorvork uit chopper te krijgen?

    Heeft iemand een briljant idee om mijn shadow VT600 met zijstandaard op een bok te zetten? Ik moet mijn voorvork vervangen en heb nog geen idee hoe ik hem op een bok of iets dergelijks zet.
  16. Bascarla

    binnenpoten voorvork VT 600 C

    Wie kan mij vertellen of er verschil zit in de binnenpoten van een Shadow uit 1991 en een Shadow uit 1995 Ik heb een Shadow uit 91 en kan poten kopen uit 95 weet alleen niet zeker of dit pas, wie weet dit wel. alvast bedankt. Bas
Terug
Bovenaan Onderaan