Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Floortje87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Floortje87

    Accu gesloopt?

    Ik denk dat ik mijn accu heb gesloopt: Ik heb een lader waar een knopje opzit die je kan verzetten... in mijn wijsheid dacht ik dat als je het knopje verzette dat je dan de druppellader functie inschakelt... maar nu ik de kleine lettertjes lees heeftie de accu de hele week liggen laden alsof het...
  2. Floortje87

    Suzuki GSXF 750 Start Niet

    Beste lezer, Na ruim 3 maanden stilstand buiten onder een hoes afgelopen winter, krijg ik mijn motor niet meer aan de praat. Voor de winter heeft de motor nog een beurt gehad bij Rinket Motorsport te Wittewierum (ten Post, Groningen). So far: Startmotor gaat rond. Er zit voldoende, nog...
  3. Floortje87

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 29: Tijd voor zonnebrand

    Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 29: Tijd voor zonnebrand Veel beterschap Pilatus! Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Speed Topic nr 1 Noordelijke Rijders Speed Topic nr 2 Noordelijke Rijders Speed Topic nr 3 Noordelijke Rijders...
  4. Floortje87

    Nieuw Floortje stelt zich voor

    Floor, 22 jaar, woonachtig in het momenteel nogal koude hoge noorden, in de stad Groningen. Student geneeskunde, 3e jaar. Vandaag ben ik geslaagd, dus volgende week mijn roze pasje ophalen :-). Ik heb nog geen motor, voorkeur gaat uit naar een tourfiets zonder al te veel toeters en bellen...
Terug
Bovenaan Onderaan